abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86434912
Wat voor smoke-screen zal er volgend jaar 9/11 opgetrokken worden?

Dit jaar hadden we de moskee op ground zero and de pastoor die korans wilde verbranden.

Wat zullen we volgend jaar maken? Kunnen jullie een gok wagen? Laten we nu al proberen te bedenken wat de spin doctors volgend jaar gaan bedenken.
pi_86437738
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:49 schreef polderturk het volgende:

Dit jaar hadden we de moskee op ground zero and de pastoor die korans wilde verbranden.

Wat zullen we volgend jaar maken? Kunnen jullie een gok wagen? Laten we nu al proberen te bedenken wat de spin doctors volgend jaar gaan bedenken.
Dit staat reeds vast:

http://gothamist.com/2009(...)memorial_will_op.php

https://911unite.com/Home_Page.html

Wat er verder "ongepland" zou kunnen gebeuren ?
Iets met Iran of Noord Korea.

De Golf van Mexico, is reeds duidelijk, blijft Miami over.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_86448991
Of er gebeurd niets, en kijken we door het rookgordijn heen.

http://www.amazon.com/SMO(...)tember/dp/0595503446
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_86449229
quote:
De Golf van Mexico, is reeds duidelijk, blijft Miami over.
Geloof je dat serieus, van dat pentagram?...
pi_87528629
quote:
Op woensdag 15 september 2010 02:01 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Geloof je dat serieus, van dat pentagram?...
Inderdaad, ik hoop dat je het met een knipoog post, want dat pentagram slaat als een lul op een drumstel
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:27:43 #6
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87530788
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

Inderdaad, ik hoop dat je het met een knipoog post, want dat pentagram slaat als een lul op een drumstel
jij kunt numerologie & occultisme bespottelijk en onlogisch vinden. Neocons, Illuminati, Rothschilds en Freemasons vinden dat van niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_87531607
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij kunt numerologie & occultisme bespottelijk en onlogisch vinden. Neocons, Illuminati, Rothschilds en Freemasons vinden dat van niet.
En hoe weet jij dat?? Hmm???
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:39:10 #8
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87533270
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:50 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat?? Hmm???
Insider information?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_87533993
quote:

[..]

Trust me, I know, maar dan slaat dat pentagram nog steeds nergens op :)
pi_87534004
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:49 schreef polderturk het volgende:

Dat ze Bin laden misschien wel eens echt op het spoor kunnen zijn?
Zou de gemoederen flink bezig houden... (De andere kant op te kijken)

Of ze arresteren een paar "moslims" die hetzelfde wilde doen, maar dan exact 10 jaar later...?
Met dit keer wel een goede afloop, geen dode.
Zou de gemoederen ook flink bezig houden... (zie je wel en zo...)
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:15:22 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87534634
Gaan we niet voorbij aan het punt waarom er een smokescreen nodig zou zijn? Waarom de aandacht afleiden? :?
Sorry, ik ben nog niet mee
The truth was in here.
pi_87537150
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:15 schreef Bastard het volgende:
Gaan we niet voorbij aan het punt waarom er een smokescreen nodig zou zijn? Waarom de aandacht afleiden? :?
Sorry, ik ben nog niet mee
Voor de echte waarheid van 9/11?

*sleurt Bastard mee.... :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:26:31 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87537282
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:23 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ja ok.. stel dat er een echte waarheid is, en ik denk ook wel dat er meer achter zit dan dat we zo weten via media.

Is het dan nodig om de aandacht af te leiden door een koranverbranding oid? Want stel dat die pastor er niet was.. dan hadden we andere nutteloze berichtjes gehad. Misschien was er inderdaad weer zendtijd geweest voor de familie die meer actie en openheid eist van de overheid.. ;)
The truth was in here.
pi_87537743
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja ok.. stel dat er een echte waarheid is, en ik denk ook wel dat er meer achter zit dan dat we zo weten via media.

Is het dan nodig om de aandacht af te leiden door een koranverbranding oid? Want stel dat die pastor er niet was.. dan hadden we andere nutteloze berichtjes gehad. Misschien was er inderdaad weer zendtijd geweest voor de familie die meer actie en openheid eist van de overheid.. ;)
Het was nodig om de aandacht weer eens te vestigen op moslims ja....
Gevalletje, dames en heren als u links kijkt, ziet u rechts geen pest.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:59:53 #15
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87540724
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:23 schreef Oblivion het volgende:

[..]

911 is maar een schamp van de ijsberg van corruptie, bedrog, misleiding. 911 was nodig voor Patriot Act en een 'vage' rede tot invasie Irak. Uiteraard moest wel in Hollywood style uitgevoerd worden. Veel CGI
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:36:17 #16
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_87544273
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:38 schreef Oblivion het volgende:

[..]

word.
Huig
pi_87549373
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

911 is maar een schamp van de ijsberg van corruptie, bedrog, misleiding. 911 was nodig voor Patriot Act en een 'vage' rede tot invasie Irak. Uiteraard moest wel in Hollywood style uitgevoerd worden. Veel CGI
Dit! ^O^
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:30:58 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_87562756
Dan hadden ze net zo goed echt vliegtuigen naar binnen kunnen jagen. Had veel minder kopzorgen opgelevert, veel minder kans op ontdekking, immers, er waren daadwerkelijk vliegtuigen geweest dus geen mensen achter hun beeldscherm die youtube filmpjes gaan napluizen en bij elke pixel CGI! CGI! gaan roepen. dan hadden ze ook genoeg reden gehad om de invasie te starten en de patriot act er door te drukken.

Zoals ze het nu gedaan zouden hebben volgens een aantal mensen heeft dat alleen maar meer weerstand opgeroepen tegen de invasie. Maar dat hadden ze zich 9 jaar geleden zogenaamd niet bedacht natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_87563237
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:38 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Maar is het niet gewoon zo dat de woordjes moslim en islam nu eenmaal een stuk gevoeliger liggen rondom 9/11??? Ik zie niet in waarom je dan meteen 'smokescreen' moet roepen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_87563477
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:44 schreef Montagui het volgende:

[..]

Maar is het niet gewoon zo dat de woordjes moslim en islam nu eenmaal een stuk gevoeliger liggen rondom 9/11??? Ik zie niet in waarom je dan meteen 'smokescreen' moet roepen.
De aandacht wordt steeds meer gevestigd op dat het heel waarschijnlijk helemaal niet van die kant af kwam.
En als je dan de wereld wilt laten zien dat het nog steeds een gevoelig punt is, wat doe je dan?

Nog even de aandacht vestigen op dat wat het het hoort te zijn, volgens de officiële kanalen.

(Zou kunnen hoor, ik weet het fijne er ook niet van, maar het is wel logisch als....)
pi_87563836
quote:

[..]

en miljarden mensen geloven in een man met baard die in de hemel woont of dat je geen varkensveels zou mogen eten....

dat mensen ergens in 'geloven', zelfs al zijn het miljoenen en is hun geloof verschrikkelijk hardnekkig, maakt iets nog niet waar...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_87568536
precies en dat duizenden zich bezog houden met allerlei completten is al triest genoeg aan de ene kant maar ook weer niet aan de andere kant. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:46:45 #23
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87569561
De OP suggereert alsof er een ongemakkelijke waarheid nijpend weggemoffeld moet worden. Wat is die waarheid dan wel niet? In 2006 hebben de truthers hun kans gehad hun zaak aanhangig te maken in de media maar dat heeft zoals bekend weinig resultaat opgeleverd, wat is men in de afgelopen 4 jaar te weten gekomen dat het nu kennelijk noodzakelijk is om de aandacht ervan weg te leiden? De argumenten die nu de ronde doen zijn exact dezelfde als die van 4 jaar geleden en die waren toentertijd al niet overtuigend genoeg. Waarom zouden ze dat vandaag de dag wel zijn?

Daarnaast, het internet heeft in de afgelopen paar jaar een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Als je op google of youtube "9/11" intikt wordt je vrijwel direct geconfronteerd met 9/11-complotterij. Waarom hebben 'ze' dat eigenlijk niet verhinderd?
pi_87569666
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:46 schreef Terecht het volgende:

Daarnaast, het internet heeft in de afgelopen paar jaar een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Als je op google of youtube "9/11" intikt wordt je vrijwel direct geconfronteerd met 9/11-complotterij. Waarom hebben 'ze' dat eigenlijk niet verhinderd?
dè complot-theorie die je daarop zou kunnen afvuren is natuurlijk dat de 'complot-scene effectief geinfiltreerd is door 'false agents' die misinformatie verspreiden en juist erg effectief 'overinformatie' verstrekken die onjuist is, maar bedoeld om andere , potentieel gevaarlijkere bewijzen uit zicht te houden.

Ik geloof er zelf niet helemaal in, maar als ik bv een geheime informatie-strategie zou moeten bedenken tegen die kwalijke 'complotten' zou ik juist dat doen... ondrukken gaat toch niet en kan juist contra-productief werken, dan kan je bv beter de totaal omgedraaide strategie voeren, juist de complotten versterken maar er een 'draai' aan geven die in jouw voordeel werkt ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_87570206
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:46 schreef Terecht het volgende:
De OP suggereert alsof er een ongemakkelijke waarheid nijpend weggemoffeld moet worden. Wat is die waarheid dan wel niet? In 2006 hebben de truthers hun kans gehad hun zaak aanhangig te maken in de media maar dat heeft zoals bekend weinig resultaat opgeleverd, wat is men in de afgelopen 4 jaar te weten gekomen dat het nu kennelijk noodzakelijk is om de aandacht ervan weg te leiden? De argumenten die nu de ronde doen zijn exact dezelfde als die van 4 jaar geleden en die waren toentertijd al niet overtuigend genoeg. Waarom zouden ze dat vandaag de dag wel zijn?
Ho eens even...
Die laatste 911 commissie heeft een heleboel vragen van de mensen die antwoorden wilde hebben, over geslagen.
En wat voor kans? Met wat voor mensen?
quote:
Wordt ook gedaan, met de meest plausibele theorieën.
Maar dan moet je wel elke dag even kijken op youtube.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')