Als je iets post uit enthousiasme wil niet zeggen dat het iets verstandigs is.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat ik normaal afgezeken word als ik eens iets post in m`n enthousiasme...
Dan ga ik natuurlijk niet serieus reageren
Ze spelen in brussel AB op zondag 24 oktoberquote:Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met Mike Portnoy
Goeie band wel... alleen geldloos. Waar en wanneer spelen ze? Denk dat L.no dat ook wel leuk vind.
Dat ding laad hier nu al anderhalf uur... geen MySpace?
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:45 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]
Wel hier en daar wat oplappen, maar wel een vet dingquote:
Nog wel achtergrond zang erbij misschien?quote:Op donderdag 16 september 2010 07:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ze spelen in brussel AB op zondag 24 oktober
En hij laad bij niemand die niet ingelofd is op facebook merk ik.
Geen MySpace, anders moest ik 3 sites bijhouden
De tracks kan je ook hier beluisteren http://soundcloud.com/zebrapad
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:35 schreef wimjongil het volgende:
Hoi gitaristen. Ik leef nog steeds.
Jij ziet me liever dood? MODJES MODJES DOODSBEDREIGING!quote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 16 september 2010 17:53 schreef Cynic het volgende:
Zegt KX Radio iemand iets? We kregen daar een verzoekje van om eens een keer iets te doen, maar dan moeten er natuurlijk wel mensen luisteren.
Ik geloof dat het een internetstation is van Rob Stenders. Ik geloof dat het om de show gaat die nu draait.quote:
Hihih nee grapje toch..quote:Op donderdag 16 september 2010 18:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jij ziet me liever dood? MODJES MODJES DOODSBEDREIGING!
Okquote:
Oja klopt! Ik dacht dat Stenders op die presentator leek van de Reüniequote:Op donderdag 16 september 2010 18:45 schreef The_Dean het volgende:
Rob Stenders is wel tof. Stenders Eetvermaak op 3FM was altijd erg leuk.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Teksten kunnen schrijven omdat er naasten zijn overleden.![]()
Sterkte man!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Teksten kunnen schrijven omdat er naasten zijn overleden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |