Welke wil je?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef blckbb het volgende:
Als er nog wat bij GF word besteld jat ik wel een humbuckertje mee.. Laat het maar weten als het zover is
Vet!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Toffe John Mayer reclame, ik kende m nog niet (de reclame dus)
Ik geloof dat het je laag ook wat strakker maakt.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:23 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is nou de toegevoegde waarde van een Tubescreamer? Stel ik zet zo'n pedaal voor m'n Hot Rod Deluxe, wat gebeurd er dan met het geluid? Van Youtube word ik ook niet veel wijzer...
Hebben jullie al een studio?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Nummer geschreven instrumentaal, als de tekst klaar is wordt ie in oktober wss in de studio opgenomen.
Bedoel je Abbey Road in Roden? Die hadden wij al op het oog als we niks anders vinden, en anders Studio Spitsbergen maar die is veel duurder.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hebben jullie al een studio?
Anders weet ik er nog wel eentje bij jullie in de buurt.
Niks anders vinden?? Die gast is een supergoede eerste keus man. Gewoon gaan!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedoel je Abbey Road in Roden? Die hadden wij al op het oog als we niks anders vinden, en anders Studio Spitsbergen maar die is veel duurder.
Yep, die bedoel ikquote:Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedoel je Abbey Roaden in Roden? Die hadden wij al op het oog als we niks anders vinden, en anders Studio Spitsbergen maar die is veel duurder.
Wat betaal je dan bij zoiets ?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, die bedoel ik
Spotgoedkoop en je hebt er iemand bij die erg goed weet waar hij mee bezig is.
20 euro per uur.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat betaal je dan bij zoiets ?
Het afmixen komt er dan nog bij natuurlijk want daar gaat ook wat tijd in zitten.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja dat is echt niks, ik weet niet of dat inclusief alle kosten is van het maken van de mp3 bestanden ofzo, wij hoeven als we volgende maand bijv gaan niet eens een cd/ep te hebben maar gewoon 3 mp3 bestandjes die we aan café's kunnen laten horen en op Myspace kunnen zetten.
Misschien wel handig als we een geprogrammeerde muziekspeler op onze site kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:53 schreef guitarist het volgende:
Dean: [GEZ] Iemand die een parrot kan inbouwen (regio Friesland)
Wasdatquote:Op woensdag 15 september 2010 19:29 schreef guitarist het volgende:
In bestelling!
http://www.thomann.de/nl/the_sssnake_mstudio_multicorekabel.htm
Hoe ga je een papegaai in een Renault Scenic inbouwen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |