Gast, ik weet niet eens meer wat ik gister geluncht hebquote:Op woensdag 15 september 2010 11:09 schreef Aresdreams het volgende:
Witch, jij had toch ooit zo een optreden waarvoor je victoriaanse kleding dingen zocht, waren ook wat links in dit topic gegeven, heb je die links nog of toevallig het topic nummer?
De gig was 27-2, dus ik zocht eind januari naar die kleding. Dat weet ik echt niet meerquote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef Aresdreams het volgende:
wel slecht hoor, zo een kort geheugen
ga ik binnen kort eens die topics door zoekenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De gig was 27-2, dus ik zocht eind januari naar die kleding. Dat weet ik echt niet meer.
Ja, dat idee is echt tof. Niet origineel, want ik heb het ook al jaaaren, maar toch. Ik wou gewoon een dikke Marshall stack met 4x12 in de kofferbak bouwenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Toffe John Mayer reclame, ik kende m nog niet (de reclame dus)
Een tijdje terug postte ik dat ik het gitaar spelen aan het leren was. Inmiddels is het een heuse verslaving. Elk vrije uurtje ben ik aan het pingelen. Ik ben nog niet goed, maar nu ik liedjes aan het leren ben (na wat basiswerk) is het echt zo gaafVerder hoor ik vooral nog in het beginners topicje
Zelfde verhaal hier!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
Pfff... ik wil wel... maarja, geld
Maar binnenkort vast wel. Heb toch wat snaren en potmeters nodig.
*checkt loon
Ja, net even de rommel uit de oefenruimte gehaald zodat ik kon testen, maar doet het goed!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef blckbb het volgende:
Dean hoe gaat het met de Spider nou?
Overdrive. Maar je hebt gelijk, op 9 van de 10 youtube-filmpjes staan de settings zo dat je dat niet zo heel erg hoort.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:23 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is nou de toegevoegde waarde van een Tubescreamer? Stel ik zet zo'n pedaal voor m'n Hot Rod Deluxe, wat gebeurd er dan met het geluid? Van Youtube word ik ook niet veel wijzer...
Ok. Want dan wil ik wat meebestellenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
Pfff... ik wil wel... maarja, geld
Maar binnenkort vast wel. Heb toch wat snaren en potmeters nodig.
*checkt loon
Ik heb hem ook voor die reden. Niet voor dikke solo's, maar voor wat lead dingetjes.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:40 schreef Under_Score het volgende:
het boost je signaal, daardoor meer output. lekker extra punch voor tijdens solo's
Kan wel, wat wil je?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ok. Want dan wil ik wat meebestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |