Toevallig over de straatcultuur?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ging niet over een boek ofzo, anders wist ik het wel.
Bleek 12 teksten te zijn waar je een bouwplan + samenvatting van moest maken.
Okay, mijn sociologie bestond uit: 40 MC, 4 open vragen (met a en b) en 6 essaysquote:Op woensdag 3 november 2010 15:54 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Integrale Kennis Toets.
Dan krijg je 150 vragen in totaal over psychologie, sociologie en agogiek..
En dat is best veel...(de leerstof dan he)
Oiquote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef limbolandjgirl het volgende:
En periode 2 is weer goed begonnen...![]()
Ben alweer afgewezen voor een stage..Grommmmmmm!
Hehe, dat is niet veel. Hoeveel onderdelen heb je daarvan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:24 schreef Gestiech het volgende:
Sjonge, maar 37% had het Methoden en Technieken van Onderzoek tentamen gehaald.
Zuivelkoe, Universiteit Utrecht, 1e jaarsquote:
Sowwie. Niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zuivelkoe, Universiteit Utrecht, 1e jaars
Jaja, en dat allemaal uit onze mooie OPquote:
Volgens mij hebben we maar 1 vak dat zo heet. En dan nog statistiek I dit jaar, statistiek II volgend jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dat is niet veel. Hoeveel onderdelen heb je daarvan?
Wij hebben er vijf en ik ben blij dat ik bij de laatste ben
Ooo okequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we maar 1 vak dat zo heet. En dan nog statistiek I dit jaar, statistiek II volgend jaar.
Hehe, dat is bij ons ook altijd wel lachwekkend, maar goed... Je hebt alleen jezelf er mee als je er geen flikker mee doet o.i.d.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Gestiech het volgende:
ohja we hebben ernaast wel nog spss practicum, maar dat is onderdeel van statistiek, en sorry maar het is echt voor retards. Mensen presteren het gewoon om daar 2 uur te zitten. Gewoon een basiscursus werken met software in het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |