ik vind snelle jelle lekkerderquote:
ook die moet ik nog halenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik vind snelle jelle lekkerder
en dan eet hij dus borrelnootjes? ok.quote:
ik heb een tv.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef ArTiC het volgende:
vanavond champions league kijken op mijn iPad
Whatsapp doet het niet op mijn android...want nog steeds 1.6quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef febster het volgende:
Apple love idd. Ik was al verslaafd aan mijn 3G, maar met de 4 is het helemaal erg geworden, zeker omdat steeds meer mensen op gaan whatsappen/pingen.
WIJ ETEN ALTIJD PAS LAAT, RIJSTWAFEL!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
en dan eet hij dus borrelnootjes? ok.
LAAT MIJ OBSTIPAAT DOEN ALS IK DAAR BEHOEFTE AAN HEB, KAASCRACKER!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WIJ ETEN ALTIJD PAS LAAT, RIJSTWAFEL!
Kun je ook op je tong laten smelten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
hm, die borrelnoten gaan best goed
dan eet ik verdomme ook frit!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
LAAT MIJ OBSTIPAAT DOEN ALS IK DAAR BEHOEFTE AAN HEB, KAASCRACKER!
Geruchten gaan dat de 4.2 update voor iPad wellicht minder lang op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whatsapp doet het niet op mijn android...want nog steeds 1.6
nog een week tot de update
Hoiquote:
dan maar chineesquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2333533/frietwagen-kantelt-a12.html
Telefoonnummer van die vader kunnen scoren?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:39 schreef febster het volgende:
Een blonde engel kwam net met haar vader boeken kopen, pfff![]()
.
Echt...plaatsvervangende schaamte idd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:07 schreef bleiblei het volgende:
Whehehe, wat laat Pieter Storms zich kennen.
Wat een sneue vent is het trouwens ook.
Zelf altijd voorop lopen om op tv op lompe wijze riooljournalistiek te bedrijven maar nu ie het slaafje van mevrouw Brink is, gaat ie op tv zitten huilen om zijn vrouwtje te verdedigen.
Jort gedroeg zich ook als een klein kind met dat vonnis. Ach, het was toch nooit een fatsoenlijke discussie geworden wegens te weinig tijd dus waarom ze in bedwang houden. Nu hebben ze zich allebei voor lul gezet. Fijne collega's heb je Febquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:18 schreef bleiblei het volgende:
En te matig dat van Nieuwkerk zijn gasten, herstel, meneer Storms niet onder bedwang kon houden.
Borrelnootje?quote:
Ik heb het niet gezien, maarrr waarom zou je? Dit levert de leukste tv op en dat wil jequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:18 schreef bleiblei het volgende:
En te matig dat van Nieuwkerk zijn gasten, herstel, meneer Storms niet onder bedwang kon houden.
Grappig, toen was ik er met mijn ouders.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef Levitation het volgende:
Fransen zijn wel wat gewend hoor. Kan me herinneren dat toen ik er in '96 was met school dat in de hele stad de prullenbakken dicht gelast waren vanwege bomdreiging.
Omdat het niet echt leuke tv was?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:59 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maarrr waarom zou je? Dit levert de leukste tv op en dat wil je.
Een schoolreisje van het Aug heeft ooit voor elkaar gekregen dat het daar ontruimd is omdat iemand zijn rugzak midden onder dat ding had neergezetquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:00 schreef febster het volgende:
[..]
Grappig, toen was ik er met mijn ouders.
internetheldquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef bleiblei het volgende:
Pfff, bang zijn voor dreiging is voor mietjes.
Als je mij een vliegticket stuurt ga ik er morgen heenquote:
Ongemakkelijke tv kan ook leuk zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Omdat het niet echt leuke tv was?
Of naja, de eerste 3 min was het leuk. De 20 min erna niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |