Kwaliteit post. Vanavond meteen proberen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:41 schreef Sinnie het volgende:
Je moet er een stokje in doen en kan je hem gebruiken als ijsje
Goed ideequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:41 schreef Sinnie het volgende:
Je moet er een stokje in doen en kan je hem gebruiken als ijsje
Ik heb het even voor je verbeterd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:38 schreef Jelleb18 het volgende:
De klacht hierbij is dat de Red Bull niet te zuipen is.
en .. er zit nog meer in de vriezer dat wel bevroren moet blijvenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef Koenani het volgende:
zet je koelkast vriezer gewoon op lage temperatuur ofzo
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef Koenani het volgende:
zet je koelkast gewoon op lage temperatuur ofzo
Heb jij je koelkast dan op een hoge temperatuur staan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef Koenani het volgende:
zet je koelkast gewoon op lage temperatuur ofzo
Iets met CO2 erin wordt geen mooi klontje...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef internal het volgende:
[..]
Kwaliteit post. Vanavond meteen proberen.
Ja ik heb 'm op 100 graden staan, dan bubbelt de yoghurt zo lekker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb jij je koelkast dan op een hoge temperatuur staan?
Ik vind de melk dan ook meer smaak hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm op 100 graden staan, dan bubbelt de yoghurt zo lekker.
Dan slaap je ook altijd lekkerder/snellerquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik vind de melk dan ook meer smaak hebben
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Iets met CO2 erin wordt geen mooi klontje...
Jouw vriezer staat op -40?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef AntonioDuMachi het volgende:
Bevroren vodka, dan weet je pas dat je genaaid bent
Stiekem drink ik altijd Lidl energiedrank, die blijven de lekkerstequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:04 schreef robin007bond het volgende:
Serieus.. Red Bull is echt troep. In mijn hele leven heb ik zo veel energy drink geprobeert.
Het meest geniet ik van Burn en Golden Power() en eigen merk van de appie.
Die vind ik juist smerig.. vooral die "light" energy drankjes van hunquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:17 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Stiekem drink ik altijd Lidl energiedrank, die blijven de lekkerste
Alsof iedereen die energydrank 'haat' dan automatisch koffie drinkt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:21 schreef Toempf het volgende:
Mensen die haten op energydrinkGaan jullie lekker verder met koffie zuipen, kijk alleen niet raar op als mensen hun hand voor hun neus houden als je tegen ze praat
graflucht
Dan maar weer een danoontje in de vriezer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:12 schreef internal het volgende:
[..]
Ja goed zo daar gaat mijn droom.
Ghehe idd man, met die tijgerprint hoorde je er zo hard bij ..quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die vind ik juist smerig.. vooral die "light" energy drankjes van hun.
En Energy Drink in de vriezer stoppenIn de koelkast zijn ze al stervens koud...
Edit: En vooral sinds ze die nieuwe verpakking hebben![]()
Eerst zat er nog een soort stoere tijgerprint opDan voelde ik me echt een man, op zoek naar een prooi
.
Tja.. ik snap niet wat die gasten bij de Lidl bezielt hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Ghehe idd man, met die tijgerprint hoorde je er zo hard bij ..
Mja, die nieuwe print .. triest eigenlijk , maar het blijft lekker
edit --
Alleen niet als het bevroren is![]()
Gadver, uit een flesjequote:Op donderdag 16 september 2010 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja.. ik snap niet wat die gasten bij de Lidl bezielt hoor.
Nu staan er van die breakdancende jongeren opStiekem hoop ik dat de inkomsten uit de Energy Drinks daar ontzettend achteruit zijn gegaan, zodat ze zich realiseren dat de oude print het beste is.
Eigenlijk ben ik sinds die nieuwe verpakking overgestapt op Golden Power, die tijgerprint die lokte me echt.
Dan kunnen mensen wel gaan zeuren dat ik me zo laat verleiden door de looks van 't drankje.
Ze vergeten dan vaak dat ik wel Golden Power drink die het meest simplistische blikje ooit heeft![]()
En bij Burn is dat blikje zo mooi gemaakt, je kan ze hersluiten en dat werkt echt mooi.
Helaas betaal je hier dan wel weer voor![]()
Laatst zag ik ook nog Energy Drink in een flesje, dat is eigenlijk ook wel een klacht waard.
Bah..quote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Ooit in Italië red bull schepijs gehad. Geniaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |