quote:We are on time for this and you could hold devices in your hands on or before Christmas (and as hinted earlier, if we miss Christmas, then CES or New Year). Pre-booking will start in early December (if the case id prior). Already received FCC for the chargers!
Ok, thanksquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef Macka66 het volgende:
Op de laatste foto ziet hij er uit als de iRobot die ik heb. Dat is een generieke kloon van de Gome Flytouch. Android 1.6 en een VIA chipset. Geheugenkaart is micro SD (dat zie je ook op de foto's van de poorten). Hij heeft een eigen beperkte App Store (met veel chinese apps) en dus geen Android Market. De Android OS versie is niet te upgraden. Wel zijn er home brew custom made roms die de prestatie verbeteren en Android Market ontsluiten (heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd).
Vooralsnog vermaak ik mij prima met m'n Zenithink ZT-180. Alleen dat tetheren is lastiger dan ik dacht, dus als een wifi- of LAN verbinding voldoende is, is dat misschien wat voor je.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:59 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ok, thanks![]()
Zou iemand me kunnen helpen, zie namelijk door de bomen het bos niet meer.....
Zoek een goedkope tablet voor een familielid. Wil er gewoon gebruik van maken om te internetten, maar dan moet het wel redelijk snel en soepel lopen. Zal dus niet worden gebruikt voor games en zware apps. Welk model raden jullie me aan?
Omdat ik er al een heb uitgetest die nog wel als beste gold.(Galaxy)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:07 schreef rcco het volgende:
Hoe weet jij nou wat de batterijduur ervan is?
Ok! De ZT-180 is toch 10 inch? Zoek namelijk liever een 7 inch...quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Vooralsnog vermaak ik mij prima met m'n Zenithink ZT-180. Alleen dat tetheren is lastiger dan ik dacht, dus als een wifi- of LAN verbinding voldoende is, is dat misschien wat voor je.
Hoelang duurde het trouwens voordat je de ZT-180 ontving?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb 'm in dollars afgerekend, maar ik was wel wat meer kwijt want ik had ook nog een beschermende hoes met een toetsenbordje en een geheugenkaart. Ik had ook een kortingscode (androidtime10) waardoor er nog een tientje vanaf ging en de baas van die toko (Martin) stortte van de week ineens nóg 10 dollar terug op m'n pay pal-account omdat ie het apparaat ineens in prijs verlaagd had ofzo. In totaal was ik dus volgens mij 228 dollar kwijt. Dat is dus inclusief verzenden, 16GB geheugenkaart en toetsenbordcase.
Gisteravond en vanmorgen een beetje met het apparaat zitten spelen en ik moet zeggen dat het wel bevalt. Ik wist dat ik geen al te hoge verwachtingen moest hebben, maar hetgene waarvoor ik hem gekocht heb doet ie goed. De Android Market maakt het vooral heel makkelijk om gewoon een app te installeren voor een functie wanneer je die nodig hebt. Daardoor wordt het ook makkelijker om alternatieven te zoeken voor apps die je niet helemaal bevallen.
De snelheid van het apparaat is niet super, zoals ik al wist, maar alles functioneert goed. Zolang het geheugen niet te vol zit reageert ie vlot op commando's en blijven de apps goed werken, maar als het wel vol raakt merk je snel dat ie in de problemen komt.
Een van de belangrijkste redenen waarom ik dit apparaat heb is om pdf's te lezen. Dat werkt tot nu toe redelijk, hoewel ie soms wat moeite blijkt te hebben met sommige pdf's. Misschien moet ik maar gewoon eens betalen voor een goede pdf reader.
Ook het internet lijkt allemaal goed te werken. Ik gebruik nu de standaardbrowser en Opera Mini wat vrij lichte browsers zijn dus nooit echt problemen met geheugen. Opera is echter al een paar keer vastgelopen, maar volgens mij had dat niet echt met het geheugen te maken. Wel is hierbij goed zichtbaar dat Android 2.1 is ontwikkeld voor mobiele telefoons. Hij pakt namelijk automatisch mobiele websites als die beschikbaar zijn, maar daar is vast wel iets op te verzinnen. Overigens is dat niet alleen zichtbaar bij de browser. In Android zelf zit ook gewoon nog de belfunctieZo merk je toch wel dat het OS toch nog niet goed is aangepast aan de tablet.
Video draait ie zeer goed. Ook met 720p bestanden heeft ie geen enkele moeite.
Waar ik nog niet uit ben is hoe ik kan tetheren. Ik wil gewoon online kunnen via mijn symbian telefoon, met of zonder kabeltje. Iemand attendeerde mij op de app JoikuSpot waarmee je je gsm in een wifi-hotspot omtovert, maar die kan de ZT-180 helaas niet vinden. Ik denk dat dat komt omdat ie geen ad hoc netwerken herkent, maar zeker weten doe ik het niet. Iemand nog een idee?
Er bestaat ook een 7" inch versie. (met 1.3mp camera zelfs)quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:04 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ok! De ZT-180 is toch 10 inch? Zoek namelijk liever een 7 inch...
Drie (!) dagen via DHL. Kost wel wat extra, maar wel de moeite imo. Bij al die andere Chinese sites zit je soms wel een maand te wachten. Op de invoice staat trouwens dat de waarde 25 dollar isquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef brunnotti het volgende:
[..]
Hoelang duurde het trouwens voordat je de ZT-180 ontving?
En heb je geen formulier gekregen van TNT waarin je moest aangeven wat er in het het pakket zat en wat de waarde ervan is?
Dit hadden ze laatst wel bij mij gedaan, zo bepalen ze of er nog belasting betaald moet worden over het product.
Zo'n Gome Flytouch kloon is goedkoop (even zoeken op Ebay, ik had 'm voor ¤89 incl.verzenden), kan vooral gebruikt worden voor browsen en e-readen. Redelijk snel en soepel maar ook niet meer dan dat (en hij pakt de mobiele layout van een site als die er is). Je krijgt naar wat je betaalt, en zoals ik in veel tablet forums al gelezen heb gaat dat zeker op voor goedkope Android tablets.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:59 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ok, thanks![]()
Zou iemand me kunnen helpen, zie namelijk door de bomen het bos niet meer.....
Zoek een goedkope tablet voor een familielid. Wil er gewoon gebruik van maken om te internetten, maar dan moet het wel redelijk snel en soepel lopen. Zal dus niet worden gebruikt voor games en zware apps. Welk model raden jullie me aan?
msn twitter fok natuurlijk is voldoende, een muziekje is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:14 schreef mtchel112 het volgende:
wat is de beste apad die ik kan krijgen op het moment? grootte maakt me niet uit 7 inch is voldoende, alleen batterijduur van een paar uur zal wel lekker zijn en niet al te langzaam
Kijk even naar m'n eerdere posts, dit is dus zo'n ding als ik heb maar dan met Android 1.7 ipv mijn Android 1.6. Er zijn vast wel betere. En er komen iig betere, Gome brengt volgens berichten binnenkort een 8 inch versie op de markt met Android 2.2.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
msn twitter fok natuurlijk is voldoende, een muziekje is ook wel lekker
maar deze dingen moeten natuurlijk allemaal wel soepel lopen
ik zit aan deze te denken
http://buyincoins.com/epa(...)45-product-1851.html
met wat coupons stikgoedkoop en lijkt me voor internet wel redelijk
maar met coupons 63 euro, redelijke prijs voor savonds even lekker msnen fokken twitteren etvc?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:04 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Kijk even naar m'n eerdere posts, dit is dus zo'n ding als ik heb maar dan met Android 1.7 ipv mijn Android 1.6. Er zijn vast wel betere. En er komen iig betere, Gome brengt volgens berichten binnenkort een 8 inch versie op de markt met Android 2.2.
Batterijduur van mijn tablet is trouwens bedroevend kort (2 uur tops) en muziek kun je het best beluisteren met een koptelefoontje maar blijft wat blikkerig klinken.
Verwacht dus geen Archos voor die vreselijk lage prijs
Ik denk dat ik ook deze ga bestellen, zijn ook al veel custom roms voor te vinden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
maar met coupons 63 euro, redelijke prijs voor savonds even lekker msnen fokken twitteren etvc?
Redelijk ja, en je kunt via de link die Michael-H gaf en/of via deze custom-roms vinden om de prestatie te verbeteren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
maar met coupons 63 euro, redelijke prijs voor savonds even lekker msnen fokken twitteren etvc?
dus voor n muziekje, internet (msn fok twitter etc) en youtube aan te raden voor de prijs?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Redelijk ja, en je kunt via de link die Michael-H gaf en/of via deze custom-roms vinden om de prestatie te verbeteren.
Accuduur zo uit de doos is 2 uur. Leuk ding voor de prijs, en met custom-roms is de prestatie te verbeteren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dus voor n muziekje, internet (msn fok twitter etc) en youtube aan te raden voor de prijs?
en de accuduur?
kan het 3uur worden als jw m lang op,aadtquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:54 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Accuduur zo uit de doos is 2 uur. Leuk ding voor de prijs, en met custom-roms is de prestatie te verbeteren.
nou iddquote:
Leuke vriend ben jijquote:Op zondag 7 november 2010 12:02 schreef mtchel112 het volgende:
ik ga gewoon voor de goedkoopste bij bic, als hij niet bevalt, wat ik overigens niet verwacht want voor 60 euro n leuke tablet om even mee te internetten. kan ik hem aan een vriend verkopen voor 70 euro
heb m besteld, jammer genoeg kon ik geen recommender meer invoeren die had ik zonodig moeten invoeren toen ik iets van 1 euro kocht lekker handigquote:Op zondag 7 november 2010 12:07 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Leuke vriend ben jij![]()
Die dingen worden inderdaad voor 100 euro op marktplaats verkocht.
Met custom roms ook Android Market aan de lul te krijgen?quote:Heb 2 keer deze besteld, want je zal ze echt niet voor minder dan 63 euro krijgen. Voor wat ik er mee wil is het ding perfect, zeker na het installeren van zo'n custom rom.
Ja hoor. Bij de custom roms staat market er gewoon op! Kijk anders even op slatedroid forum.quote:Op zondag 7 november 2010 13:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Met custom roms ook Android Market aan de lul te krijgen?
bricken die dingen niet achterlijk snelquote:Op zondag 7 november 2010 13:36 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ja hoor. Bij de custom roms staat market er gewoon op! Kijk anders even op slatedroid forum.![]()
Als je de verkeerde ROM gebruikt wel jaquote:Op zondag 7 november 2010 13:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
bricken die dingen niet achterlijk snel
7 Inch = Geen flashquote:Op zondag 7 november 2010 13:58 schreef bularax het volgende:
Werkt flash op de Epad 7inch of op de Epad 10 inch?
en wat verbetert er dan aan je eped als je zon rom erop installeert?quote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Als je de verkeerde ROM gebruikt wel ja![]()
Als je de roms gebruikt uit dit forum dan is er bijna geen kans op een brick.
Touchscreen werkt beter, alles gaat wat sneller, je kunt eventueel overklokken en je hebt android market.quote:Op zondag 7 november 2010 14:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
en wat verbetert er dan aan je eped als je zon rom erop installeert?
klinkt heel aantrekkelijk
okej ga ik dan zeker doenquote:Op zondag 7 november 2010 14:09 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Touchscreen werkt beter, alles gaat wat sneller, je kunt eventueel overklokken en je hebt android market.
quote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Als je de verkeerde ROM gebruikt wel ja![]()
Als je de roms gebruikt uit dit forum dan is er bijna geen kans op een brick.
ik heb genoeg psp's omgebouwd in de tijd dat je er nog enige kennis van nodig had dus lijkt me wel geschikt voor mijquote:Op zondag 7 november 2010 14:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Laatste 2 minuten van dat fiulmpje. Nou weet die gozer waarsch ook net hoe ie zelfstandig adem kan halen, maar goed, hij heeft het dus wel voor elkaar..
M.a.w, ben je niet handig met computers, zou ik er toch niet aan beginnen.
Nu ben ik zelf wel vrij handig., maar zit nog te twijfelen of ik er aan moet beginnen.
Die gozer denkt ook dat hij een iRobot heeft gekocht, omdat dat op de doos stondquote:Op zondag 7 november 2010 14:15 schreef neo2000 het volgende:
Laatste 2 minuten van dat fiulmpje. Nou weet die gozer waarsch ook net hoe ie zelfstandig adem kan halen, maar goed, hij heeft het dus wel voor elkaar..
M.a.w, ben je niet handig met computers, zou ik er toch niet aan beginnen.
Nu ben ik zelf wel vrij handig., maar zit nog te twijfelen of ik er aan moet beginnen.
Dan zou ik de ZT-180 pakken. Draait android 2.1, dus daar kun je minder problemen verwachten dan bij de ePad die 1.6 draait. Heeft ook een snellere processor, dus draait een stuk soepeler.quote:Op zondag 7 november 2010 14:44 schreef Klonk het volgende:
En stel je bent nou niet zo handig met computers en wilt een goedkoop tablet ding hebben. Welke doet dan het probleemloos het meeste voor het minste (want ons zeeuwen ons bent zuunig)
off-topic: ook een zeeuw?quote:Op zondag 7 november 2010 14:44 schreef Klonk het volgende:
En stel je bent nou niet zo handig met computers en wilt een goedkoop tablet ding hebben. Welke doet dan het probleemloos het meeste voor het minste (want ons zeeuwen ons bent zuunig)
hoe komt men er eigenlijk bij om zeeuwen gierig te noemen?:Pquote:Op zondag 7 november 2010 14:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, maar het is gewoon een leuk spreekwoord
volgens mij komt dat van een reclame van Zeeuws Meisje, van heel vroegahquote:Op zondag 7 november 2010 14:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hoe komt men er eigenlijk bij om zeeuwen gierig te noemen?:P
btw ik heb deze vandaag besteld http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
eeh goedkoop en doet t redelijk lijkt mij
Youtube app doet het prima hier...quote:Op zondag 7 november 2010 17:42 schreef neo2000 het volgende:
Hmm, geen goed werkende Youtube op de goedkope pad maakt het een beetje en no-go voor mij helaas..
Maar jij hebt een duurdere pad als de 63 euro pad.quote:Op zondag 7 november 2010 18:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Youtube app doet het prima hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |