Weet je toevallig ook nog welkequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik had er zelf een van tipstir zijn goede roms
had de actie ook al gezien, maar nadeel daarbij is dat je met hoeveelheden zit en waarsch. BTW danwel douane kosten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.samenkopen.net/action_product/539531/459399
Ik krijg hem niet geïnstalleerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
je moet geloof ik degene nemen die bij je versie hoort
Ik ga me eens verdiepen in de Tipstir voor mijn 63 euro ding. Even zoeken welke ik moet hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 14:10 schreef xyl333 het volgende:
Ik krijg naar verwachting over 1-2 weken het 63 euro ding, een week geleden besteld.
Ondertussen ben ik al op zoek naar de beste custom ROM. Het is lastig om door de bomen het bos te zien, maar tot op heden lijken onderstaande 3 mij de beste opties. Ik plaats het hier, mocht er iemand hier ook op zoek zijn.
1) Hideperso
+: door velen, ook hier op het forum goed getest
-: sommigen hebben geen geluid na toepassen van de ROM, ook Youtube doet het schijnbaar nog niet altijd
2) Tipstir
+ lijkt een verbeterde versie van de ROM van Hideperso
+ veel apps standaard toegevoegd
- er zijn snellere varianten (ook in het forum van Tipstir te verkrijgen, maar dan werkt bv camera niet)
3) Zianna123
+ schijnbaar kan je zelf overklokken
- net iets minder snel dan nr 2 hierboven
Als iemand nog ervaringen of toevoegingen heeft, graag aanvullen!
Ik zie bij het tracken dat er gisteren een "unsuccessful delivery" heeft plaats gevonden (gek genoeg geen papiertje van TNT, maar goed) dus ik verwacht de mijne ook snel te hebben. Heb vanavond nog eens gekeken, maar er is echt een gigantisch aanbod. Ben benieuwd naar je ervaringen!quote:Op zondag 5 december 2010 20:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ga me eens verdiepen in de Tipstir voor mijn 63 euro ding. Even zoeken welke ik moet hebben.
http://tipstir.the-talk.n(...)05-11-20-10-t557.htm ik heb deze geinstaleerd, hier werkt de market wel gewoon opquote:Op zondag 5 december 2010 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
Mijn ervaring tot nu toe is dat ik het behoorlijk verwarrend vind allemaal. Eigenlijk alles wat ik vind lijkt voor andere builds. Ik heb:
256mb memory
Model number : generic
Firmware: 1.6
Kernel: 2.6.29-00236-g4f8dbbb-dirty
Build # : 2.0_105
Ik kom deze thread tegen over die build maar daar maak ik een beetje uit op dat er nog geen goede build is.
Dank je. Maar... had jij dezelfde build of maakt dat niet uit?quote:Op maandag 6 december 2010 12:00 schreef NextTVH het volgende:
[..]
http://tipstir.the-talk.n(...)05-11-20-10-t557.htm ik heb deze geinstaleerd, hier werkt de market wel gewoon op
Waar kan je die kopen?quote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef m0ridin het volgende:
Heb sinds een paar dagen de POV Mobii 10"...
Prima ding, heb er wel de Advent Vega software opgezet met Pauls mod (iemand van het modaco forum) die het een en ander aan modules zou updaten en waarmee ook de market beschikbaar is.
Resultaat is een prima snel tabletje die tot nu toe aan zo'n beetje alle verwachtingen voldoet
Schanulleke, deze gaat iig werken met jouw pad.Weet ik uit ervaringquote:Op zondag 5 december 2010 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
Mijn ervaring tot nu toe is dat ik het behoorlijk verwarrend vind allemaal. Eigenlijk alles wat ik vind lijkt voor andere builds. Ik heb:
256mb memory
Model number : generic
Firmware: 1.6
Kernel: 2.6.29-00236-g4f8dbbb-dirty
Build # : 2.0_105
Ik kom deze thread tegen over die build maar daar maak ik een beetje uit op dat er nog geen goede build is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |