Eiwitrichtlijnen???quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eiwitrichtlijnen gaan nog wel hoor. alleen zit de gemiddelde nl-er daar ook overheen.
Waar staat de cel?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:08 schreef Vstark het volgende:
Ben morgen in Heusden, zal hem voor je opblazen!
Ja zeker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:23 schreef stanleyw het volgende:
Zijn er mensen zonder een mobieltje dan?
Ik zie hem. Bedankt!quote:
Bedankt,maar ik weet dat er in Hoog Catharijne nog twintig cellen staan.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar in Hoog Catharijne zit er ook een. Ik heb alleen helaas zo 1-2-3 geen foto voor je.
Inderdaad, dat is een groot probleem. Ik kan zelf wel een paar honderd cellen vinden op Streetview, maar als Streetview het niet weergeeft (zoals grote delen van Zeeland), kan ik niet 'aantonen' dat ze er staan. Ik wil de lijst in de komende weken wat verversen, want er zijn er weer ong. 250 bijgekomen, die niet inde lijst staan.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef dikkebroekzak het volgende:
Volgens mij ontbreken in jouw lijst een hele boel kleine plaatsen/dorpen waarin zeker meerdere cellen bestaan. Waarschijnlijk omdat Google Streetview dat niet weergeeft. Zo ken ik uit mn hoofd een paar leuke in Middelburg en Zoutelande.
Bedankt!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:11 schreef dralion13 het volgende:
Bij station Ede-Wageningen staan er 2 (noordzijde en zuidzijde)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |