Ben erg moe. Slaap weer slecht vrouwenkwaaltjesquote:
Op je werk laten liggen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij kan me bellen als je me zoekt
Ben mn DS kwijt en weet zeker dat ik hem rond 5 voor 9 s avonds nog had gisteren...........echt weer een stomme actie van mezelf
Dat meen je niet en ze zijn nog zo lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
M'n eierkoeken, wat doe je?
Kom ik net beneden, heeft Sofie m'n hele pak eierkoeken opengescheurd en aan alle eierkoeken was duidelijk geknabbeldNote to self: eierkoeken nooit meer op tafel laten staan
Dan issie 'm kwijtquote:
Dat vindt Sofie vast ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat meen je niet en ze zijn nog zo lekker
Ik denk het van ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan issie 'm kwijt...
[..]
Dat vindt Sofie vast ook
Stoute poesquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
M'n eierkoeken, wat doe je?
Kom ik net beneden, heeft Sofie m'n hele pak eierkoeken opengescheurd en aan alle eierkoeken was duidelijk geknabbeldNote to self: eierkoeken nooit meer op tafel laten staan
Ik wil ook een katquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Stoute poes*maar wel heel lief*
denk in de auto bij collega die me naar huis bracht, maar zij was vrij vandaag en heb eerst hier gezocht omdat ik niet zeker was dat ik hem kwijt was maar kan hem thuis niet vinden.quote:
Of misschien niet ze heeft aan allemaal geknabbeld en niet alles naar binnen geschrokt als ze het echt lekker vind was het zakje met koeken waarschijnlijk leegquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan issie 'm kwijt...
[..]
Dat vindt Sofie vast ook
Suffiequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
denk in de auto bij collega die me naar huis bracht, maar zij was vrij vandaag en heb eerst hier gezocht omdat ik niet zeker was dat ik hem kwijt was maar kan hem thuis niet vinden.
Ik denk niet dat sofie een heel pak eierkoeken naar binnen gewerkt krijgt...quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Of misschien niet ze heeft aan allemaal geknabbeld en niet alles naar binnen geschrokt als ze het echt lekker vind was het zakje met koeken waarschijnlijk leeg
ik wordt echt ziek van mezelf. Vergat vrij weinig tot 4 weken terug...........toen begon het bij jou thuis met portomonee en later een x sleutels 2x bijna te laat op werk enzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Suffie
Als ie bij haar in de auto ligt, dan duikt ie wel weer op
Of hij staat al op MPquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Suffie
Als ie bij haar in de auto ligt, dan duikt ie wel weer op
quote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik wordt echt ziek van mezelf. Vergat vrij weinig tot 4 weken terug...........toen begon het bij jou thuis met portomonee en later een x sleutels 2x bijna te laat op werk enzo
Neuh, dit is een leuke collegaquote:
Lief he. Een collega/vriendin heeft sinds 2 jaar ook een rood met witte poes. Die had ze toen zij nog kitten was. Heb wel eens bij haar thuis met kitten geknuffeld was helemaal geweldig.quote:
TJ heeft gelukkig een kat, maar dat is een beetje een terroristquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lief he. Een collega/vriendin heeft sinds 2 jaar ook een rood met witte poes. Die had ze toen zij nog kitten was. Heb wel eens bij haar thuis met kitten geknuffeld was helemaal geweldig.
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat sofie een heel pak eierkoeken naar binnen gewerkt krijgt...
Hoezoquote:
Grapje manquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat heb ik heus wel eens eerder gemeld.
Maar sinds ik Sofie ken, en Sylvester en Simba, weet ik het zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |