Das akkoord.quote:
Sorry dan haak ik af. Uit principe wil ik niet meer uitgeven voor verzending dan voor het product zelf.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:41 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Das akkoord.
Komen alleen wel 6,75 verzendkosten bij, want als ik m als brievenbuspost verstuur gaat ie kapot..
Wil best proberen in een envelop hoor, kost je ca. 1.76quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Sorry dan haak ik af. Uit principe wil ik niet meer uitgeven voor verzending dan voor het product zelf.
In het weekend Bergen op Zoom, doordeweeks in Utrecht, student jeweets. Kan eventueel op een maandag of vrijdag via Dordrecht treinen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wil best proberen in een envelop hoor, kost je ca. 1.76
Maar weet niet of het bevorderlijk is voor de cap..
Waar woon je anders?
Ik ben voor!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Misschien een idee om hier weer eens een nieuwe OP in te hangen?
quote:Rustig aan iddOp woensdag 20 oktober 2010 23:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik denk nog over die Injen pet. Voorlopig zal ie toch niet weg zijn schat ik.
quote:ehm.. domme vraag: wat is een digitale tuner?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dat microstrereootje, heeft die een goede digtale tuner?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:00 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
ehm.. domme vraag: wat is een digitale tuner?
quote:Oh zo, hahaOp zondag 24 oktober 2010 14:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]waarbij je de frequentie van de radio met knopjes op zoekt en niet via een draaiwieltje.
quote:OK, ik wacht rustig af.Op maandag 25 oktober 2010 09:45 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Als EdvandeBerg hem niet wil is dat akkoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |