Dat is machtsmisbruik, door een slotje heen posten en jezelf iets toe eigenen, kan niet hèquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
Noek mag de nieuwe doen.
Zo ben ik.
Aardig.
Zitten ze daar nou hand in hand?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:51 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is godverdomme gezellig of niet dan!
Prima joh.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is machtsmisbruik, door een slotje heen posten en jezelf iets toe eigenen, kan niet hè
Ja, die is echt vies ook, gewoon.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow die is wel gruwelijk inderdaad.
Wie bedenkt zulke dingen, denk ik dan.
Aww alle foto's mislukt? Ook van Muse?
quote:
Onze nieuwe Ramses. Maar zanger Bob is wel heel erg 2008 geloof ik dus laten we hem maar gauw vergeten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
Als de zon weer gaat schijnen.
Hij heeft ook een: "laat de zon schijnen" en een "laat het sneeuwen".
Ja vorige keer had je volgens mij ook foto's van vlinders gemaakt of er in ieder geval over verteld.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, die is echt vies ook, gewoon.
Hij zit weer in het bruine zakje, zal hem voor je bewaren.
Van Londen maak ik geen foto's meer, ik heb alles al eens op de foto gezet, dus dat valt dan weer mee![]()
Maar van Muse zijn ze wel mislukt ja. Maar dat geeft niet, want ik heb er ook niet écht mn best op gedaan. Vorig keer wel, dus stond ik meer dan de helft van de tijd te pielen met die camera en daar had ik nu geen zin in.
Zo nog eens kijken op de camera, misschien is er wel 1 gelukt. Heb er een paar gemaakt en toen in de broekzak gedaan. Wat ook hielp is dat de batterijen zo goed als leeg waren
Wat een moves, dat hij/zij op zijn knieeen valt!quote:
Alsof die een hond van zich af probeert te schoppen. Cute!quote:
oh schattigquote:
dag Teunquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat Einstein![]()
* Douchen gaat en alvast sorry zegt voor lange(re) afwezigheid
Steiger stond er nog!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hopelijk geen zeezicht!
Waarschijnlijk een muur. Vorige keer een steiger.
Dan is het wel handig als dat halve gordijn wat er hangt dicht wil.
Oeh, goede zoektocht. +5 Merapunten!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Steiger stond er nog!![]()
[ afbeelding ]
Ja, vorige keer dat ik daar sliep is 2 jaar geleden ofzoiets!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, goede zoektocht. +5 Merapunten!![]()
Schiet lekker op! Manjana manjana, kut Britten.
231,5quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vroeg mij onlangs af hoeveel borderliners er wel niet op Fok! zouden zitten. Pietje weet vast het antwoord wel
al was het alleen voor Liesje en Pietje ik heb het toch gelezen en wat leuk caro je beschrijft het fantastishquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:12 schreef CarOnline het volgende:
Voor Pietje en Liesje
Oke, 11 September was het dan EINDELIJK zo ver, ik wacht al vanaf November, das dus heul lang![]()
Er zijn dagen dat je er niet aan denkt, en er zijn dagen dat je er wel aan denkt. Maar goed, eindelijk was daar September en na nog iets langer was het dan toch 11 September geworden![]()
We waren 10 September al naar Londen gegaan, dus toen we wakker werden waren we al in Londen. Das handig. Na alle ochtendrituelen zijn we naar het museum restaurant van The National Gallery gegaan, bij Trafalgar. Lekker llluuuuuks ontbeten, en toen op naar buiten. Oxford Street natuurlijk, beetje HMV, beetje Primark en een beetje Disney Store. Beetje hier, beetje daar. Toen mocht ik kiezen wat we gingen eten, dat werd Pizza Hut. Na een belachelijke wachttijd kregen we een matig maaltje, echt slecht. Wel vroegen ze netjes of we NA het eten ons vergeten garlic bread nog wilden. Aardig, niet?!![]()
Toen werden we allemaal een beetje wiebelig, en zijn we naar het hostel gegaan, alle prut gedropt, camera mee, ophaalbewijzen voor de kaartjes en toen met de metro naar Wembley. Best een stuk nog, en bij elke halte stapten er meer Muse fans in. Whoehoe. Ik had er echt mega veel zin in, en we waren alle 3 een beetje gespannen. Gewoon, van de zin![]()
En als je dan het metro station uitloopt, zie je dit:
[ afbeelding ]
Met de trap naar beneden, en daar lopen echt enorm veel mensen. Echt tof.
Naar de ticketbox-ophaal-ding, ik ging er vanuit dat het goed ging, maar pas ECHT als ik m'n kaartje in handen had! En jawel, daar is ie dan, hallo kaartje![]()
[ afbeelding ]
Stadion in, en wij dachten: Hoe zit het nu? Is dit het podium? Huh? Hoe kan het dat wij pas om half 6 aankakken, en toch behoorlijk vooraan staan?! HUH?
Maar we stonden dus harstikke dichtbij het zijpodium, niet ver van het midden af. We zijn lekker blijven staan.
[ afbeelding ]
Waar al die mensen staan, das het hoofdpodium, het lijkt ver, maar dat viel echt reuze mee.
Er speelde een bandje, geen idee wat, maar we werden bedankt voor having hun here. Graag gedaan.
Toen de White Lies. Mja. Beetje Kane wel. Nah, dat ook niet, maar het deed me helemaal niks.
Ondertussen eens water gehaald, wat gratis achter ons werd uitgedeeld. Grote bakken met water en halve liter bekers, die kreeg je dus gratis. Best netjes. Podium werd afgeruimd en toen Biffy Clyro. Ik kende het niet, maar wat een band!![]()
![]()
Ik vond het echt goehoed om aan te horen, lekker veel herrie en een over enthousiaste zanger in zn strakke broek![]()
Goed, dat was geweest, en na weet ik hoeveel tests en zo was het EINDELIJK zover, de lampen gingen uit, het was donker en ik zeg tegen I: ik voel sputters... en ineens begint het te regenen![]()
Er komt een parade van demonstranten het podium op en jaaaaaaaa daar is Muse en de eerste tonen van Uprising komen me tegemoed. Kippevel hoooooog op de armen en lekker springen en joelen.
Wat geweldig![]()
En waarom wilde ik niet ook naar Nijmegen!![]()
Ik voel de muziek in mn borstkas knallen, heerlijk![]()
Ik kan mezelf niet horen gillen, ook fijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
(dichtbij he!!![]()
)
De regen stopt inmiddels en ze spelen echt zooo vet! Af en toe komen de zanger en de bassist onze kant op, dan zijn ze echt zo dichtbij, wat gaahaaf is het toch!
[ afbeelding ]
Zanger![]()
[ afbeelding ]
Bassist![]()
[ afbeelding ]
Zanger weer,
en soms gaan ze de lucht in.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk is het afgelopen en hebben ze echt wel hun best gedaan om ons een mooie avond te bezorgen.
Regelmatig echt kippevel gehad, en echt ruim 2 uur hardop ge-no-ten!
Setlist voor de liefhebbers:
Uprising (extended)
Supermassive Black Hole
MK Ultra + Township Rebellion
Map of the Problematique + Who Knows Who riff
Bliss (long)
Guiding Light
Interlude + Hysteria + People of the Sun intro + Back in Black outro
Citizen Erased
Nishe
United States of Eurasia
Ruled by Secrecy
Feeling Good
MK Jam
Undisclosed Desires
Resistance
Starlight
House of the Rising Sun riff + Time Is Running Out + Voodoo Child (Slight Return) riff + Jimmy Jam
Unnatural Selection
Encore 1
Exogenesis: Symphony Part I (Overture)
Stockholm Syndrome + War Within a Breath riff + Endless Nameless riff
Encore 2
Take a Bow
Plug In Baby
Man with a Harmonica intro + Knights of Cydonia
En dit is de achterkant van het podium, IKEA kan er wat van leren:
[ afbeelding ]
Al met al weer een geweldige ervaring.
Nog een keer, nog een keer!![]()
Ah, shit. Dat is hét teken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:09 schreef remlof het volgende:
Zomg, vanmorgen op buienradar:
[ afbeelding ]
En dan net als Gert er niet is he, zal je altijd zien
Jij mist Gert zeker ook niet en daarom denk je aan hem. Ja hè?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:09 schreef remlof het volgende:
Zomg, vanmorgen op buienradar:
[ afbeelding ]
En dan net als Gert er niet is he, zal je altijd zien
Ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij mist Gert zeker ook niet en daarom denk je aan hem. Ja hè?
En er een middag voor vrij nemen om hem op te wachtenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die een telefoon kopen omdat het de nieuwste is.
Ja, we hebben het nog steeds over Gert hè?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die een telefoon kopen omdat het de nieuwste is.
Nee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, we hebben het nog steeds over Gert hè?
Nee, nog niet maar ik zal het zeker en vast doorgeven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee.
Maar ik dénk wel altijd aan hem. Heb je hem de groetjes gedaan van mij? Want ik durf hem niet te mailen.
Ik heb al een zwaar minderwaardigheids gevoel, daar hoef je niet aan bij te dragen. vuilak.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:02 schreef remlof het volgende:
Ik zie je helemaal voor me Ian, als telefoonverkopert:
[ afbeelding ]
=600 met je lelijke rode streep.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:02 schreef remlof het volgende:
Ik zie je helemaal voor me Ian, als telefoonverkopert:
[ afbeelding ]
Ze hadden eventueel iets bij Fender wat opzich wel ontzettend tof zou zijn. Maar ik wil stiekem gewoon weer naar school of iets leren ofzo, daar zit ik op het moment zwaar depressief van te wezen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:04 schreef Noek het volgende:
Nou ja, Ian.Dat is niet erg klantvriendelijk maar misschien hebben ze wel behoefte aan een frisse wind.
Hoe is het op de banenmarkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |