Dat is machtsmisbruik, door een slotje heen posten en jezelf iets toe eigenen, kan niet hèquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
Noek mag de nieuwe doen.
Zo ben ik.
Aardig.
Zitten ze daar nou hand in hand?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:51 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is godverdomme gezellig of niet dan!
Prima joh.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is machtsmisbruik, door een slotje heen posten en jezelf iets toe eigenen, kan niet hè
Ja, die is echt vies ook, gewoon.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow die is wel gruwelijk inderdaad.
Wie bedenkt zulke dingen, denk ik dan.
Aww alle foto's mislukt? Ook van Muse?
quote:
Onze nieuwe Ramses. Maar zanger Bob is wel heel erg 2008 geloof ik dus laten we hem maar gauw vergeten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
Als de zon weer gaat schijnen.
Hij heeft ook een: "laat de zon schijnen" en een "laat het sneeuwen".
Ja vorige keer had je volgens mij ook foto's van vlinders gemaakt of er in ieder geval over verteld.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, die is echt vies ook, gewoon.
Hij zit weer in het bruine zakje, zal hem voor je bewaren.
Van Londen maak ik geen foto's meer, ik heb alles al eens op de foto gezet, dus dat valt dan weer mee![]()
Maar van Muse zijn ze wel mislukt ja. Maar dat geeft niet, want ik heb er ook niet écht mn best op gedaan. Vorig keer wel, dus stond ik meer dan de helft van de tijd te pielen met die camera en daar had ik nu geen zin in.
Zo nog eens kijken op de camera, misschien is er wel 1 gelukt. Heb er een paar gemaakt en toen in de broekzak gedaan. Wat ook hielp is dat de batterijen zo goed als leeg waren
Wat een moves, dat hij/zij op zijn knieeen valt!quote:
Alsof die een hond van zich af probeert te schoppen. Cute!quote:
oh schattigquote:
dag Teunquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat Einstein![]()
* Douchen gaat en alvast sorry zegt voor lange(re) afwezigheid
Steiger stond er nog!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hopelijk geen zeezicht!
Waarschijnlijk een muur. Vorige keer een steiger.
Dan is het wel handig als dat halve gordijn wat er hangt dicht wil.
Oeh, goede zoektocht. +5 Merapunten!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Steiger stond er nog!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |