dat had ik ookquote:Op woensdag 3 november 2010 17:15 schreef karoltje het volgende:
Ik moest huilen bij de scene met dat dovenkoor.
was die alweer vergeten, maar IDD was echt super mooi. Maar er komen nog veel meer mooie afleveringen hoorquote:
oh, daar ga ik ook wel vanuitquote:Op woensdag 3 november 2010 19:18 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
was die alweer vergeten, maar IDD was echt super mooi. Maar er komen nog veel meer mooie afleveringen hoor
oooh, wat DOE je met mequote:
ik had net de aflevering gezienquote:
http://www.tv-dome.net/glee-season-1-episode-11/quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:28 schreef Sosha het volgende:
Shit, dinsdag Glee gemist, wordt 't in het weekend niet meer herhaald? Ik kan het niet vinden
Dank! Maar het wordt dus inderdaad niet meer herhaald? Wat ontzettend jammerquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.tv-dome.net/glee-season-1-episode-11/
Ik kwam net op youtube een paar filmpjes tegen waar ze zingen bij Oprah - dat is live, en klinkt mooier vind ik!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Sosha het volgende:
Wat ik jammer vind, is dat er tijdens de opnames niet live gezongen is. Nu is het een beetje een cheesy playbackshow als er gezongen wordt, en dat vind ik best storend, soms zelfs irritant. Terwijl ze allemaal volgens mij hartstikke goed kunnen zingen, dus waarom ze het zo aangepakt hebben is me een raadsel... Live zingen was stukken authentieker geweest. Ach, het blijft leuk om naar te kijken
Linkjes??quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:29 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik kwam net op youtube een paar filmpjes tegen waar ze zingen bij Oprah - dat is live, en klinkt mooier vind ik!
Ze hebben ook concerten gehad waar ze het meerendeel ook live zongen, echte dansliedjes zoals die Halo / Walking on Sunshine mashups zijn echter wel gelipsynced.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:29 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik kwam net op youtube een paar filmpjes tegen waar ze zingen bij Oprah - dat is live, en klinkt mooier vind ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Na anderhalve minuut bevriest ie en nu doet ie niks meer, ik kan ook niet herstartenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.tv-dome.net/glee-season-1-episode-11/
[US] Glee #6 - It's Glee, bitch.quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Is er ook een Amerika topic? Ik heb inmiddels alle afleveringen gezegd en wil dan wel in het goede topic zitten.
Thanks!quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
[US] Glee #6 - It's Glee, bitch.
?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Kent iemand een site waar je filmpjes terug kunt kijken van de liedjes die ze zingen?
Ik ben voornamelijk op zoek naar de mashup van Halo en Walking on sunshine - op youtube kan ik maar 1 filmpje vinden, die is gefilmd vanaf de tv, maar het geluid is daar zo slecht van.
En de rest heeft geen beeld?
Glee - ik vind de verhaallijn echt een beetje te zoet, maar de nummers die ze zingen zijn briljant, en de oneliners die eruit gegooid worden hilarisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |