Hahaha niet eens opgemerkt! Wel een supergrappig filmpje, echt dorps-omroep-stijl ofzoquote:Op maandag 20 september 2010 19:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Godz Power op de achtergrond als die evangelist aan het woord is, hoe geniaal is dat?!
Inderdaad wel een grappig filmpje!quote:Op maandag 20 september 2010 19:20 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahaha niet eens opgemerkt! Wel een supergrappig filmpje, echt dorps-omroep-stijl ofzo
quote:Op maandag 20 september 2010 18:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Haha! Just for the sexual thrill...en daar ga ik
wat een kick in die remixquote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dan nu echt een kwaliteitsproductie:
en digital society is af:
I will play it in this weekends AVIO podcast and than release it for free the monday after (27th of September).
It will hold 3 versions:
1. Original Mix
2. Instrumental Mix (without the social media vocals)
3. Radio Edit
inderdaad fijnquote:
geen Dark Oscillators - Superstar DJ?quote:Op maandag 20 september 2010 19:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
onlangs vroeg ik hier hoe dat liedje met superstar ging. en die heb ik nou gevonden
Zairon a.k.a. Zatox.
neen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen Dark Oscillators - Superstar DJ?
Kende deze nog niet! Fijne plaat hoorquote:Op maandag 20 september 2010 19:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
onlangs vroeg ik hier hoe dat liedje met superstar ging. en die heb ik nou gevonden
ja, inderdaad ik vind 'em ook fijn.quote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kende deze nog niet! Fijne plaat hoorDie oude kicks zijn echt lekkerrrr
Deze is ook zo'n goede ouwe Zairon![]()
Heldenplatenquote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox is al jaren een held
Deze 1 keer live gehorod, maar wat gaat hij hard![]()
Sinds ik dat gehoord heb kan ik nauwelijks meer anders horenquote:Op maandag 20 september 2010 20:42 schreef Koepert het volgende:
waarbij die tweede onvrijwillige herinneringen oproept aan....
"fijne track" vind ik een redelijke understatement...quote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
ook nog een fijne track vind ik.
BWHAHAHAHAHAHAHAHA HOE MEESTERLIJKquote:Op maandag 20 september 2010 18:31 schreef T-Force het volgende:
Haha! Just for the sexual thrill...en daar ga ik
Ik ook niet, maar ze hebben te laat aangezet, vocal zat in beginquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een rust hier zeg!
9:10 , ze pakken wel een heel slecht voorbeeld. Volgens mij is dit Qlimax toch? Maar hoor niet de versie van Verdomd alleen erin....
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze hebben te laat aangezet, vocal zat in begin:
Wel 2007, dat weet Danny nog goed dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |