En dan als nickname ZandZa.. oh wachtquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:06 schreef NLS04 het volgende:
Ik vind die Tweeka TV shizzle wel grappig maar die muziek echt niks. Heb het nog nooit live gehoord dus onder voorbehoud maar hier thuis en in de filmpjes klinkt het gewoon als blije crap. Als dat dan al voor hardstyle moet doorgaan.. Daarmee doe je mannen als Zany & Zatox tekort.
Wat een dikke collab zou dat trouwens worden.. Z&Z
Wie nego? Ik vind ze wel een paar dikke producties hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:48 schreef Sethje het volgende:
ik vond heatzone al debielen, puur omdat die gast gewoon een sukkel is en dat word nu alleen maar bevestigd
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
En dan als nickname ZandZa.. oh wacht
ja dat is echt zon ongelooflijke pannekoekquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:50 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wie nego? Ik vind ze wel een paar dikke producties hebben.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:06 schreef NLS04 het volgende:
Daarmee doe je mannen als Zany & Zatox tekort.
waar is mijn pm ??quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
aardige releases de laatste dagen:
Nieuwe Crypsis, Nieuwe Deepack
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat is echt zon ongelooflijke pannekoek
Staan op de bekende kanalenquote:
Ik heb ze live gezien @ The Qontinentquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:06 schreef NLS04 het volgende:
Ik vind die Tweeka TV shizzle wel grappig maar die muziek echt niks. Heb het nog nooit live gehoord dus onder voorbehoud maar hier thuis en in de filmpjes klinkt het gewoon als blije crap. Als dat dan al voor hardstyle moet doorgaan.. Daarmee doe je mannen als Zany & Zatox tekort.
quote:1 Crypsis - Strike 04:46
02 Crypsis - The Demand 06:04
03 Crypsis & Kold Konexion - Dust in Your Eyes (DJ Thera 06:18
quote:Artist.. : Deepack and Josh & Wesz
Track... : Durty 7
Denk het. Morgen lekker naar een pretpark...volgende week mijn verjaardag vieren met Zatox en B-frontquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben de enige die morgen naar Fuze in Veenendaal gaat? De rest allemaal op Hysteria?
Ik ga me ook wel vermaken hoor.
Liberation Day klinkt wel aardig, Our Deepest Fear vind ik wel goed klinken!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dj Phil Ty - Liberation Day (Invasion Mix)
http://soundcloud.com/dj-(...)ion-day-invasion-mix
Dj Phil Ty - Our Deepest Fear:
http://soundcloud.com/dj-phil-ty/dj-phil-ty-our-deepest-fear
Vind er geen zak aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Maar dit is natuurlijk helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 Crypsis - Strike 04:46
02 Crypsis - The Demand 06:04
03 Crypsis & Kold Konexion - Dust in Your Eyes (DJ Thera 06:18
Typisch gevalletje DJ naam overgenomen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Liberation Day klinkt wel aardig, Our Deepest Fear vind ik wel goed klinken!
Wel grappig, DJ Phil TY is Andrea Milani zie ik nu, maar als ik op Discogs kijk is hij alleen betrokken geweest bij The Winner Is, de eerste twee releases word hij niet genoemd...
Lijkt er wel erg op inderdaad, zal wel betekenen dat we hem binnenkort ook eens op een feest kunnen zien...quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Typisch gevalletje DJ naam overgenomen...
Zowiezo is bij SAIFAM (en veel andere labels) lang niet altijd duidelijk wie wat precies produceert.
Klinkt wel dikquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Geef mij dan maar hhz. Die rommel van de tweekaz hoef ik echt niet. En de filmpjes vind ik ook niet grappig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Vind dit soort superblije hardstyle zo af en toe voor de afwisseling eigenlijk wel leuk
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:16 schreef Sc0tTy het volgende:
zoo me broertje gaat mee naar Hysteria Outdoor, tis voor ons om de hoek en de djs die komen vind hij ook leuk, dat early hardere spulhardstyle zelf vind ie nie boeiend. kgaat et em es laten zien hoe het moet
Niet mijn ding...quote:
Lekkere intro's weer en een prima melodie met een lekker lompe bass eronder, I like.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Och.. Da pleewater smaakte primaquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat hadden ze op q-base niet:
http://plixi.com/p/45721464
Hmm met el cheapo koptelefoon geen last van van.. Vrees voor mn boxen aaah kan ik niet gebruiken nu eigenlijkquote:
Nog steeds 250 keer beter dan Jeff E.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:41 schreef de_huig het volgende:
gelukkig hebben ze in australie ook een kwaliteitspresentator
ja maar ook nog steeds ver onder 0quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:51 schreef kollie het volgende:
[..]
Nog steeds 250 keer beter dan Jeff E.
amen to thatquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:51 schreef kollie het volgende:
[..]
Nog steeds 250 keer beter dan Jeff E.
Moet tot 3 uur werkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:40 schreef Krulliewullie het volgende:
Whoooo! Over iets meer dan een uurtje in de auto stappen richting Hysteria!!![]()
ZinninZinninZinnin!!!![]()
![]()
Jullie balen zo hard
echt hequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:02 schreef kollie het volgende:
krijg het heen en weer met je interview.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren nog Summer In The City Part 2 gehoord in het café
maar ik ben stiekem wel losgegaan, hihiquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef Gezicht het volgende:
Uberhaupt Hardstyle in een café op een normale vrijdagavond is een'tje waardig.
It beats skihut..quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef Gezicht het volgende:
Uberhaupt Hardstyle in een café op een normale vrijdagavond is een'tje waardig.
Klopt.quote:
Zou ik ook doen, maar het idee erachter isquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ik ben stiekem wel losgegaan, hihi
Leuke UI en nog veel plezier waar je ook mag zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:34 schreef T-Force het volgende:
fuck yeah, thera vs. geck-o is geniaa!en het geluid is gruwelijk!
Ik heb 1 keer gehad dat ik met 3 andere kameraden overbleef int café terwijl iedereen uitging..quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren nog Summer In The City Part 2 gehoord in het café
eens!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar het idee erachter is.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:32 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gehad dat ik met 3 andere kameraden overbleef int café terwijl iedereen uitging..
Andere kameraad moest toen gelukkig werken achter de bar, hebben we van ongeveer 0.00 uur tot 3 uur of 4 uur in de ochtend alleen maar hardstyle en hardcore gedraaid in het café tot de anderen weerkwamen van het uitgaan
Die kwamen echt zo binnen:
Had er graag tussengestaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg Nederlanders daarzo...
is dat niet de main van defqon 2007 ofzo in Nederland?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg Nederlanders daarzo...
Ik vond die nog niet zo verkeerd.quote:Op zondag 19 september 2010 03:02 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
iig beter als de main dit jaar
Idd, alleen de plaatsing was niet echt tactischquote:
Begin lekker. Zit bijna stukje "qlimax" in. Althans heeel herkenbaar 1:58quote:
quote:
mwoah, ik kan wel betere bedenkenquote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef eQuaL het volgende:
Climax blijft echt een van de beste die ik ken
congratz LeonHquote:Op zondag 19 september 2010 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow gefeliciteerd nog LeonH,mocht hij nog leven
quote:Op maandag 20 september 2010 11:43 schreef eQuaL het volgende:
Ik dacht al dat ik die stem herkende!
Voor de mensen die bekend zijn met Half Life 2:
Vanaf 0:38
DM !quote:Op maandag 20 september 2010 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
AVIO?owja, aanstaande vrijdag een uur lang DJ-set van AVIO
quote:Op zondag 19 september 2010 20:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hardstyle Masterz @ In Qontrol 2006 - Flash Forward
zat ik net even in de trein te luisteren, en wat een heerlijke drive en platen in die set
welk nummer is dat?quote:Op zondag 19 september 2010 17:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
Alleen maar vette sets gehoordEn sfeertje, onbeschrijfelijk!
Helaas wel mijn portemonnee verloren, maar ben net gebeld door de organisatie dat hij is gevonden en morgen wordt opgestuurd
Kickin' assquote:
Je moet het hem toch nageven, hij doet ECHT wat hij zelf wilquote:Op maandag 20 september 2010 17:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beetje remix van Undersound vs OMG
Jaaaa er lebt noch!quote:Op zondag 19 september 2010 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow gefeliciteerd nog LeonH,mocht hij nog leven
Teveel gelul en 'zak eens lekker door'-momenten, te weinig serieus gebeukquote:Op maandag 20 september 2010 17:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beetje remix van Undersound vs OMG
Grappig! Ik ben wel fan van vocals e.d. terugvinden in andere omstandigheden. Zoals ook ditquote:Op maandag 20 september 2010 11:43 schreef eQuaL het volgende:
Ik dacht al dat ik die stem herkende!
Voor de mensen die bekend zijn met Half Life 2:
Vanaf 0:38
Yeah, Yeah, Yeah, COME ON! Yeah!quote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dan nu echt een kwaliteitsproductie:
R3bels remix van Tanz Elektrikquote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dan nu echt een kwaliteitsproductie:
Godz Power op de achtergrond als die evangelist aan het woord is, hoe geniaal is dat?!quote:Op maandag 20 september 2010 18:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Yeah, Yeah, Yeah, COME ON! Yeah!![]()
Klinkt wel als een lekker plaatje ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |