En dan als nickname ZandZa.. oh wachtquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:06 schreef NLS04 het volgende:
Ik vind die Tweeka TV shizzle wel grappig maar die muziek echt niks. Heb het nog nooit live gehoord dus onder voorbehoud maar hier thuis en in de filmpjes klinkt het gewoon als blije crap. Als dat dan al voor hardstyle moet doorgaan.. Daarmee doe je mannen als Zany & Zatox tekort.
Wat een dikke collab zou dat trouwens worden.. Z&Z
Wie nego? Ik vind ze wel een paar dikke producties hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:48 schreef Sethje het volgende:
ik vond heatzone al debielen, puur omdat die gast gewoon een sukkel is en dat word nu alleen maar bevestigd
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
En dan als nickname ZandZa.. oh wacht
ja dat is echt zon ongelooflijke pannekoekquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:50 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wie nego? Ik vind ze wel een paar dikke producties hebben.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:06 schreef NLS04 het volgende:
Daarmee doe je mannen als Zany & Zatox tekort.
waar is mijn pm ??quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
aardige releases de laatste dagen:
Nieuwe Crypsis, Nieuwe Deepack
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat is echt zon ongelooflijke pannekoek
Staan op de bekende kanalenquote:
Ik heb ze live gezien @ The Qontinentquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:06 schreef NLS04 het volgende:
Ik vind die Tweeka TV shizzle wel grappig maar die muziek echt niks. Heb het nog nooit live gehoord dus onder voorbehoud maar hier thuis en in de filmpjes klinkt het gewoon als blije crap. Als dat dan al voor hardstyle moet doorgaan.. Daarmee doe je mannen als Zany & Zatox tekort.
quote:1 Crypsis - Strike 04:46
02 Crypsis - The Demand 06:04
03 Crypsis & Kold Konexion - Dust in Your Eyes (DJ Thera 06:18
quote:Artist.. : Deepack and Josh & Wesz
Track... : Durty 7
Denk het. Morgen lekker naar een pretpark...volgende week mijn verjaardag vieren met Zatox en B-frontquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben de enige die morgen naar Fuze in Veenendaal gaat? De rest allemaal op Hysteria?
Ik ga me ook wel vermaken hoor.
Liberation Day klinkt wel aardig, Our Deepest Fear vind ik wel goed klinken!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dj Phil Ty - Liberation Day (Invasion Mix)
http://soundcloud.com/dj-(...)ion-day-invasion-mix
Dj Phil Ty - Our Deepest Fear:
http://soundcloud.com/dj-phil-ty/dj-phil-ty-our-deepest-fear
Vind er geen zak aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Maar dit is natuurlijk helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 Crypsis - Strike 04:46
02 Crypsis - The Demand 06:04
03 Crypsis & Kold Konexion - Dust in Your Eyes (DJ Thera 06:18
Typisch gevalletje DJ naam overgenomen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Liberation Day klinkt wel aardig, Our Deepest Fear vind ik wel goed klinken!
Wel grappig, DJ Phil TY is Andrea Milani zie ik nu, maar als ik op Discogs kijk is hij alleen betrokken geweest bij The Winner Is, de eerste twee releases word hij niet genoemd...
Lijkt er wel erg op inderdaad, zal wel betekenen dat we hem binnenkort ook eens op een feest kunnen zien...quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Typisch gevalletje DJ naam overgenomen...
Zowiezo is bij SAIFAM (en veel andere labels) lang niet altijd duidelijk wie wat precies produceert.
Klinkt wel dikquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dj Phil Ty - Liberation Day (Invasion Mix)
http://soundcloud.com/dj-(...)ion-day-invasion-mix
Dj Phil Ty - Our Deepest Fear:
http://soundcloud.com/dj-phil-ty/dj-phil-ty-our-deepest-fear
Geef mij dan maar hhz. Die rommel van de tweekaz hoef ik echt niet. En de filmpjes vind ik ook niet grappig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Vind dit soort superblije hardstyle zo af en toe voor de afwisseling eigenlijk wel leuk
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:16 schreef Sc0tTy het volgende:
zoo me broertje gaat mee naar Hysteria Outdoor, tis voor ons om de hoek en de djs die komen vind hij ook leuk, dat early hardere spulhardstyle zelf vind ie nie boeiend. kgaat et em es laten zien hoe het moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |