Hahaha niet eens opgemerkt! Wel een supergrappig filmpje, echt dorps-omroep-stijl ofzoquote:Op maandag 20 september 2010 19:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Godz Power op de achtergrond als die evangelist aan het woord is, hoe geniaal is dat?!
Inderdaad wel een grappig filmpje!quote:Op maandag 20 september 2010 19:20 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahaha niet eens opgemerkt! Wel een supergrappig filmpje, echt dorps-omroep-stijl ofzo
quote:Op maandag 20 september 2010 18:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Haha! Just for the sexual thrill...en daar ga ik
wat een kick in die remixquote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dan nu echt een kwaliteitsproductie:
en digital society is af:
I will play it in this weekends AVIO podcast and than release it for free the monday after (27th of September).
It will hold 3 versions:
1. Original Mix
2. Instrumental Mix (without the social media vocals)
3. Radio Edit
inderdaad fijnquote:
geen Dark Oscillators - Superstar DJ?quote:Op maandag 20 september 2010 19:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
onlangs vroeg ik hier hoe dat liedje met superstar ging. en die heb ik nou gevonden
Zairon a.k.a. Zatox.
neen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen Dark Oscillators - Superstar DJ?
Kende deze nog niet! Fijne plaat hoorquote:Op maandag 20 september 2010 19:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
onlangs vroeg ik hier hoe dat liedje met superstar ging. en die heb ik nou gevonden
ja, inderdaad ik vind 'em ook fijn.quote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kende deze nog niet! Fijne plaat hoorDie oude kicks zijn echt lekkerrrr
Deze is ook zo'n goede ouwe Zairon![]()
Heldenplatenquote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox is al jaren een held
Deze 1 keer live gehorod, maar wat gaat hij hard![]()
Sinds ik dat gehoord heb kan ik nauwelijks meer anders horenquote:Op maandag 20 september 2010 20:42 schreef Koepert het volgende:
waarbij die tweede onvrijwillige herinneringen oproept aan....
"fijne track" vind ik een redelijke understatement...quote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
ook nog een fijne track vind ik.
BWHAHAHAHAHAHAHAHA HOE MEESTERLIJKquote:Op maandag 20 september 2010 18:31 schreef T-Force het volgende:
Haha! Just for the sexual thrill...en daar ga ik
Ik ook niet, maar ze hebben te laat aangezet, vocal zat in beginquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een rust hier zeg!
9:10 , ze pakken wel een heel slecht voorbeeld. Volgens mij is dit Qlimax toch? Maar hoor niet de versie van Verdomd alleen erin....
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze hebben te laat aangezet, vocal zat in begin:
Wel 2007, dat weet Danny nog goed dan!
Wat dan vervolgens weer uit een Russische Opera komt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ik hoor net op 3FM:
en die melodie kwam me toch erg bekend voor:
ik zit niet echt middenin de opera's, dus zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat dan vervolgens weer uit een Russische Opera komt.
Och ik opzich ook niet zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zit niet echt middenin de opera's, dus zou zomaar kunnen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou Danny heb ik zelf een keer gespot op IQ ergens paar jaar terug.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:05 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoe dan ook, t komt uit Prince Igor
Klopt welquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat staat ook wel in de titel van het filmpje zie ik
seth..kun jij een iets grotere tip van de sluier oplichten? gewoon..voor je fok!gappiesquote:Voor al deze trouwe bezoekers wil Nul4Elf graag een keer wat terug doen. Daarom zal er op 16 oktober tijdens Twisted iets speciaals worden toegevoegd aan de line-up. Wie of wat het is houdt Nul4Elf nog even geheim, althans voor nu. Een kleine tip is dat deze artiest speciaal voor jullie wordt ingevlogen.....
Heb zo'n flauw vermoeden dat het te maken kan hebben met Kangaroes, Koalaberen en Didgeridoosquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:41 schreef de_huig het volgende:
Twisted komt met verrassing voor haar bezoekers
[..]
seth..kun jij een iets grotere tip van de sluier oplichten? gewoon..voor je fok!gappies![]()
buiten dit extraatje is het natuurlijk een hele vette lijn, zeker voor die prijs
Haha we houden het nog ff stil, laat iedereen maar speculeren....quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:41 schreef de_huig het volgende:
Twisted komt met verrassing voor haar bezoekers
[..]
seth..kun jij een iets grotere tip van de sluier oplichten? gewoon..voor je fok!gappies![]()
buiten dit extraatje is het natuurlijk een hele vette lijn, zeker voor die prijs
Geef die gast eens wat nieuwe samples en plugins voor z'n software man. Altijd dezelfde uitgekauwde synth... die nummers klinken allemaal hetzelfde. (Brennan Heart dus)quote:
Goed op de hoogte zeg Koep! Wel grappig overigens, heb vanmiddag beiden versies nog in de auto aangehadquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
Klopt welMaar dat zegt niet altijd alles..
Dit dus..
fijne plaat, goed gemaaktquote:
zo, dat gaat er best op zeg!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef Bab00n het volgende:
Had iemand deze al gepost? Lichtshow is wel aardig, maar zet even je bas wat hoger en je speakers hard. Kolere de tering!
eens!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Geef die gast eens wat nieuwe samples en plugins voor z'n software man. Altijd dezelfde uitgekauwde synth... die nummers klinken allemaal hetzelfde. (Brennan Heart dus)
De bass gaat inderdaad lekker, had Ravine (filmer) zelf ook al aan gegeven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef Bab00n het volgende:
Had iemand deze al gepost? Lichtshow is wel aardig, maar zet even je bas wat hoger en je speakers hard. Kolere de tering!
Nee, ik weet al dat het Australiaans isquote:
Australiaans nog welquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:12 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nee, ik weet al dat het Australiaans isHeb ook zo mijn bronnen
Australiaans! Australisch is voor watjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Australiaans nog welniet Australisch?
Australiaans is voor mensen die niet weten dat hij Australisch isquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Australiaans! Australisch is voor watjes
Alle mensen uit Australië die een verassing zijn, zijn gewoon Australiaans. Want eigenlijk mag ik natuurlijk niet die informatie doorgeven (straks gaat mijn bron nog googlen of ik het ergens heb doorverteld!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Australiaans is voor mensen die niet weten dat hij Australisch is
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Alle mensen uit Australië die een verassing zijn, zijn gewoon Australiaans. Want eigenlijk mag ik natuurlijk niet die informatie doorgeven (straks gaat mijn bron nog googlen of ik het ergens heb doorverteld!) dus Australiaans is dan een dekmantel
![]()
Maarreeh, niet verklappen hoor!
Hm, misschien toch bed-tijd voor jou dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:43 schreef NLS04 het volgende:
Hoe vaker ik die zeurende melodie van Bass mechanics hoor hoe meer ik um waardeer
Nou wie is je bron danquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:12 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nee, ik weet al dat het Australiaans isHeb ook zo mijn bronnen
beetje lullig om te vertellen, dan krijgt hij vast strafquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nou wie is je bron danhaha
Hopelijk waardeert het publiek hetheb er wel zin in!
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Boy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Too bad dat ik die tijd nét heb gemist. Toch vind ik het heden ook wel fijnquote:
Nu wil ik niet achterblijven natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
SETJES !!!!!!!quote:Hallo allemaal, het recreatieoord is weer opgeruimd, wij gaan ff op de bank liggen en ouderwets tv kijken met een bacootje erbij. Echt helemaal top jullie comments!!! Het was een topfeest met een supersfeer!! Wij hebben het in ieder geval super gevonden en zo te zien jullie ook. De minpunten uit jullie comments zijn terecht en dat zijn zeker aandachtspunten voor de volgende keer. Binnenkort komen de foto's op onze site en gooien we ook een paar sets online. We houden jullie op de hoogte. Namens de gehele crew: voor jullie!!!
Waarvan?quote:
Ah okequote:
Niet zo'n beetje ookquote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah okeIk las dat er hier een aantal erg enthousiast over waren dus dat klinkt goed.
quote:Btw jullie feest is zelfs door mensen uit Brussel bezocht! Onderweg terug op zuidplein kwamen we 2 gasten tegen, probeerde we nog door de poortjes te helpen maar toen kwam de controle er bij . Gelukkig konden ze nog de laatste metro mee rijden. Ze moesten daarna heel de nacht op centraal maffen om de eerste trein 's ochtends te pakken.
Hoop dat er nog een volgende editie komt, zeker als ze weer zo'n line-up weten neer te zetten.quote:
Ik heb die tijd ook net gemist, maar gelukkig komen zo'n setjes als die van Norman nog af en toe voorbij.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Too bad dat ik die tijd nét heb gemist. Toch vind ik het heden ook wel fijn
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:55 schreef T_Killer het volgende:
En T-Force die losgaat op The Sexual Thrill @ Hysteria
whehe ik stond bij gecko/thera heel de tijd voor/naast/achter hun, mjah toen konnik ze nog niequote:Op woensdag 22 september 2010 17:55 schreef T_Killer het volgende:
En T-Force die losgaat op The Sexual Thrill @ Hysteria
eindelijk zijn plaat zonder melodie, waar hij het op twitter over heeft gehad. ik moet zeggen: ik digg die shizzle wel..quote:
Wat een fijne aparte plaatquote:Op woensdag 22 september 2010 18:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
eindelijk zijn plaat zonder melodie, waar hij het op twitter over heeft gehad. ik moet zeggen: ik digg die shizzle wel..
WOEI!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
laat me raden wie het commentaar deed; Jeff-'Saiko Funks'-E??quote:Op woensdag 22 september 2010 17:55 schreef T_Killer het volgende:
Op een gegeven moment zeggen ze: 'Je luistert naar Q radio, met de Qlub Tempo parade, met Pavo, Luna, Isaac, DHD en Daniel Motardello![]()
gasje bij meissie!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
Daar gaan we nog maar een keertje dan samen met KrullieWullie @ 0.13
Zijn ze opgenomen?quote:
Yeeey, we staan op de deeeveeedeeequote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
Daar gaan we nog maar een keertje dan samen met KrullieWullie @ 0.13
Nog meer punten voor de organisatie!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef ElDani het volgende:
[..]
Jep, organisatie heeft ze opgenomen.
Welkom bij de club die de HMH helemaal op zijn kop gaat zettenquote:
Heeft niks met de organisatie te maken, ik hoop dat ze alles in goed overleg hebben gedaan want er staan contractueel boetes op van 10.000/15.000 euro op het opnemen van een set.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Krulliewullie het volgende:
..]
Nog meer punten voor de organisatie!![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |