Ik was vrijdag bij m'n broertje blijven slapen zodak niet zo vroeg op hoefde om de bus te pakken naar Q-Base. Ik dacht eerst dat ik aan de achterkant van centraal moest opstappen maar dat bleek dus niet zo te zijn. Nadat de politie me de verkeerde kant

nog eens had opgestuurd heb ik heel Rotterdam rond gerend voordat ik gelukkig net op tijd de bus had.
Ik moet zeggen dat de bus chauffeur erg tof was

Vlak bij Q-Base kwam ik aan de praat met een stel gasten uit Ridderkerk, ik was alleen en zij vroegen of ik zin had om mee te gaan. Kzeg is prima, zolang ik Alphaverb maar ken zien.
Eenmaal op het terein eerst naar de kluisjes en muntjes gehaald en toen gelijk naar de Oldschool Gangsters area aangezien er een bekende van hun moest draaien. Daarna was et tijd voor
Josh & Wesz ik had hun nog nooit gezien. Jammer genoeg door de kut geluidsinstelling klonk et niet allemaal lekker wat de set toch wel een beetje minder maakte, maar wel lekker op los gegaan. We zijn voor het einde van de set weg gegaan om nog even wat rond te lopen, nog een tijd met een stel schotten staan lullen. Ik wou graag
Noisia zien als echte DnB fan en bij die andere gasten zat er ook 1 die het leuk vond dus we waren daar heen gegaan maar na een nummertje of 3 wou de rest al weer weg, dus liepen we naar de Open Air waar
Brennan Heart stond te draaien... Elke keer als ik deze man zie draaien lukt het niet om me voeten van de grond te krijgen, wat een een KUT dj... Gelukkig hebben we er niet al te lang gestaan we zijn toen naar
Deepack gegaan die weer een top set neer zette, toen J&W er ook nog bij kwamen was het helemaal heerlijk

Jammer genoeg geen
Prophecy gehoord, wat samen met Last City of Earth toch echt de beste anthem ooit is.
Daarna nog een stukje
Psyko Punkz meegepakt waar we al weer vrij snel weg waren om maar eens wat te gaan eten.. Ik wou ook nog een shirt hebben en er was 1 vet shirt die wouk echt hebben, maar natuurlijk DIE WAS WEER UITVERKOCHT de L was veelste groot leek net XXL en ik neem aan dat daarom iedereen de M had, erg jammer

Omdat hun persee de
NC's wouden zien gingen we naar de Hangar eenmaal binnen ging et goed los en de set was heerlijk, waardoor ik echt verrast was aangezien de NC's nooit top draaien. Toen Ruffian op het einde
Zatox bedankte voor zijn set stond ik echt ff van WTF ?? En inderdaad op mijn mobiel had ik op geschreven dat Zatox tot 12e moest spelen maar op de time table stond ie vanaf 12uur wat een grote fout van Q-Dance

( Maar toch nog gelukkig et laatste half uur mee kunnen pakken ) Toen de NC's wel begonnen te draaien hoorde ik al gelijk wat voor set et ging worden, gelukkig waren we daar snel al weg , naar
DBSTF die mij een beetje verraste, het was een prima setje en de lazers waren eindelijk aan wat er echt super uit zag. Ik weet dat iedereen hier zeurt op Sound of the Thunder maar ik vind het nog steeds een top track

Toen een van de gasten merkte dat ie z'n pillen had verloren moest ie persee nieuwe scoren, zelf snap ik et nut niet van die zooi, maarja ieder zijn ding. Weg bij DBSTF om eventjes wat rond te lopen. Uiteindelijk gingen we naar de Hangar want Zany zou beginnen wat altijd een top set is, een maal binnen kwamen we bekende tegen uit de bus die vroegen of we mee gingen naar
Vage Gasten na eventjes overleggen besloten we om mee te gaan, wat uit eindelijk een goeie keuze was. Wat een vette area was dat, die muziek luister ik vaker en
Baskerville draaide heerlijk, lekker relaxed los gegaan. Omdat ik persee Alphaverb wou zien zijn we naar de Hangar gelope toen
Zany nog aan het draaien was, wat ik daar van hoorde ...

.. wat een heerlijke tracks en die anthems van
Black blijven echt heerlijk. Ik had me voorgenomen om het even rustig aan te doen voordat alphaverb begon maar kon het niet laten om het laatste half uur Zany toch ff gas te geven
Toen was het moment daar,
Alphaverb , mijn favo ging eindelijk zn set weg geven en een lekkere set gaf die weg !!! Play The Games QBASE edit / Otherside / Roots of Evil / Hard Way / Communicate / Digital Society / Dikke Bleek om een paar te noemen en
Harde Rag godverde govder wat een BAZEN track is dat zeg , die hangaar moet echt verzakt zijn oo ooo o.
Halverwege waren al die gasten weer terug naar de Vage gasten gegaan, maar ik moest en zou blijven, dus ik ben naar voor gelope , links vooraan en lekker door gegast, ook tijdens de rust stukjes kon ik gewoon niet stil staan. Volgens mij had ik ook een paar
FOK!ers gespot maar ik kon de rem maar niet vinden dus dacht kga na de set wel ff jullie toe ( liep toch iemand in een Fusion shirt ? ) Maarja was vergeten dat jullie Alpha2 & Ran-D gingen kijken dus dat was niet echt slim.
Toen alphaverb af was gelope en
Crypsis begon kreeg ik een sms dat die gasten weer in de Hangar waren, samen met hun nog de halve set van hem los gegaan, ook daar ging de rem er niet op, goed setje
Hun wouden graag afsluiten met wat hardcore dus we waren naar de open air gegaan voor
Nosferatu & Weapon X ook weer daar ging het hard.
En toen was het einde daar, kluisjes leeg gehaalt en naar de bus. Jammer genoeg kon ik in de bus niet slapen om dat er achter me een of andere aap continue annut lullen en schreeuwen was.
Al met al echt een top avond en volgend jaar ben ik er weer. Desnoods weer alleen, het was dit keur ook een goeie keus , veel toffe mensen ontmoet.
Ennuh wat nou geen conditie ! 4.5 aan een stuk door gassen! Muahaha
Plus :
Alphaverb met een helden set
Setjes van 2 uur
Vage gasten area
Heerlijk weer
Marcel met zn ome willem pet

Veel toffe mensen ontmoet
Min:
Q-Dance met time table fuckup
Q-Dance die niet genoeg M shirts had
Hangar dj booth niet belicht

Niet Zatox - Poltergeist kunnen horen door min #1
lenzen vergeten, dus moest met me bril rond waggelen
(btw niet mijn filmpjes

)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?