Ik kan geen windows installeren met mijn Phenom, ik denk dat mijn mobo dat niet support.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Aestivate het volgende:
Moet je niet sowieso Windows opnieuw installeren bij een nieuwe processor?![]()
Stuur anders een mail naar de fabrikant met die vraag.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik kan geen windows installeren met mijn Phenom, ik denk dat mijn mobo dat niet support.
Krijg je daar snel reactie op? Mijn ervaring met mailtjes naar fabrikanten is dat het antwoord pas een maand of meer later komt. Ik zal het iig proberen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stuur anders een mail naar de fabrikant met die vraag.
Zet er wel zeer specifiek bij om welk model Phenom het gaat.
Kan vrij snel gaan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Krijg je daar snel reactie op? Mijn ervaring met mailtjes naar fabrikanten is dat het antwoord pas een maand of meer later komt. Ik zal het iig proberen.
Mijn huidige systeem, met 64-bits Vista, is begonnen als een Core-2 Duo (Conroe, E6850), maar is tegenwoordig een Core-2 Quad (Yorkfield, Q9650), beide @3000 MHz. Alleen een BIOS-upgrade was nodig om de quad te laten herkennen door het 2 jaar oude moederbord, windows zag alleen maar 2 extra coresquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Aestivate het volgende:
Moet je niet sowieso Windows opnieuw installeren bij een nieuwe processor?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |