Denk jij dat het evrstandig is deze functies door ongeschoolden uit totaal afwijkende culturen te laten vervullen? ik denk van niet. Ook laaggeschoold werk kan beter gedaan worden door mensen met meer mogelijkheden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ook veelal laagopgeleiden om onze steeds belangrijker wordende zorgsector draaiende te houden en te doen groeien.
Dat laatste is een onzinargument. Het gaat niet om de stof, het gaat om het gedachtegoed. Ik denk dat het verstandig is niet teveel mensen met een sterk conflicterende cultuur binnen te halen.quote:En laat die laagopgeleiden nu vooral uit moslimlanden komen. Lijkt me vrij dom om daar dan een immigratiestop voor in te voeren.
Wel moet de integratie beter geregeld worden, maar dat ga je dan weer niet bereiken door hoofddoekjes te verbieden. Die oude Nederlandse dames die verzorgd moeten worden droegen vroeger nota bene ook voor een groot deel hoofddoekjes.
Ik meen ooit gelezen te hebben dat meer dan de helft van de Amsterdammers tevreden was met Cohen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Goh, en er zijn daadwerkelijk mensen verrast, die wonen dan NIET in Amsterdam, daar kon je hem dagelijks zien falen.
En ik heb wel eens gelezen dat meer dan de helft allochtoon is in Amsterdam, dus dan kan ik het inderdaad begrijpen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik meen ooit gelezen te hebben dat meer dan de helft van de Amsterdammers tevreden was met Cohen.
Allochtonen zijn zelf ook het vaakst slachtoffer van allochtone criminaliteit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ik heb wel eens gelezen dat meer dan de helft allochtoon is in Amsterdam, dus dan kan ik het inderdaad begrijpen.
Cohen neemt dan wel erg goed de moeite dan, ik heb in de hele campagne echt nog geen potentiele oplossing van die man gehoordquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:14 schreef peristilius het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat er nog een politicus is die kalm blijft tussen het geschreeuw van al die anderen. Vond Wouter Bos ook altijd een goed politicus, en Cohen komt misschien niet altijd even goed uit te verf, maar het is wel duidelijk dat hij fatsoen en idealen heeft, en deze niet aan de kant schuift om maar te kunnen regeren (zoals het CDA).
Het is jammer dat Nederlanders blijkbaar meer geneigd zijn te luisteren naar mensen die het reeds bekende keer op keer herhalen zonder echt aan te geven wat ze er aan willen doen (of met idiote onmogelijke oplossingen komen), dan naar mensen die de moeite willen nemen om te werken aan een duurzame en goed doordachte oplossing.
De allochtonen dus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik meen ooit gelezen te hebben dat meer dan de helft van de Amsterdammers tevreden was met Cohen.
Wat een simplisme. Zo'n tevredenheidsonderzoek houden ze niet onder een representatieve groep personen hoor.quote:
Simplisme. Mooi woord man. Dank je.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een simplisme. Zo'n tevredenheidsonderzoek houden ze niet onder een representatieve groep personen hoor.
Je hoeft helemaal niet te schreeuwen. Maar mis gewoon die passie en bevlogenheid, zoals ik al zei. Het ziet er meer uit als, ik zeg wat de meerderheid van de partij denkt, vindt, maar sta er zelf niet achter. Hij draagt de partij niet uit. In mijn ogen dezelfde slappe houding als burgemeester van Amsterdam.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:14 schreef peristilius het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat er nog een politicus is die kalm blijft tussen het geschreeuw van al die anderen. Vond Wouter Bos ook altijd een goed politicus, en Cohen komt misschien niet altijd even goed uit te verf, maar het is wel duidelijk dat hij fatsoen en idealen heeft, en deze niet aan de kant schuift om maar te kunnen regeren (zoals het CDA).
Het is jammer dat Nederlanders blijkbaar meer geneigd zijn te luisteren naar mensen die het reeds bekende keer op keer herhalen zonder echt aan te geven wat ze er aan willen doen (of met idiote onmogelijke oplossingen komen), dan naar mensen die de moeite willen nemen om te werken aan een duurzame en goed doordachte oplossing.
Cijfers van 1 januari 2009:quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:57 schreef Scorpie het volgende:
En ik heb wel eens gelezen dat meer dan de helft allochtoon is in Amsterdam, dus dan kan ik het inderdaad begrijpen.
De problemen die op het moment veel aandacht krijgen zijn dan ook dusdanig complex dat er waarschijnlijk nog niemand is die er een ideale oplossing voor heeft. Daarnaast is het volledig afhankelijk van de coalitie die gevormd wordt welk beleid gevoerd wordt. De standpunten van de PvdA op veel gebieden zijn bekend, en je kan verwachten dat ze zullen proberen binnen dat kader beleid te vormen. Je kan ook zoals Wilders doet een hele hoop dingen roepen, en vervolgens overal op terugkomen, maar als PvdA'ers in het verleden van mening veranderden werden ze gelijk uitgemaakt voor draaikont.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Cohen neemt dan wel erg goed de moeite dan, ik heb in de hele campagne echt nog geen potentiele oplossing van die man gehoord
Zoveel? Hmmm.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Cijfers van 1 januari 2009:
totaal niet-westerse allochtonen: 262.759 (34,7%)
westerse allochtonen: 111.640 (14,8%)
autochtonen: 381.948 (50,5%)
(bron)
Was jij niet lid van de PvdA? Zo ja, dan is het erg logisch dat je Cohen 'goed' vond.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:52 schreef remlof het volgende:
Ik vond Cohen juist erg goed gister bij P&W.
Het is ook totaal niet duidelijk wat precies zijn optreden van hem gisteren 'goed' maakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:01 schreef Holograph het volgende:
[..]
Was jij niet lid van de PvdA? Zo ja, dan is het erg logisch dat je Cohen 'goed' vond.
Wat precies was de boodschap waar jij het dan zo mee eens bent?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:16 schreef remlof het volgende:
Ik vond het een duidelijk, coherent verhaal waar ik het helemaal mee eens ben.
Dan snap ik niet zo goed wat je nu precies verwacht van de PvdA eigenlijk. De PvdA is, naast het CDA, de ultieme middenpartij en zal zich ook altijd als zodanig blijven profileren. Of zit je echt op het zoveelste anti-PVV geleuter te wachten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:22 schreef damian5700 het volgende:
Wat dit betreft is het erom heendraaien en praten in vage algemeenheden typerend. Totaal niet pakkend en richtinggevend. Helemaal niets.
Als je het topic had gevolgd had jij dit niet getypt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan snap ik niet zo goed wat je nu precies verwacht van de PvdA eigenlijk. De PvdA is, naast het CDA, de ultieme middenpartij en zal zich ook altijd als zodanig blijven profileren. Of zit je echt op het zoveelste anti-PVV geleuter te wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |