Het gaat meer om het huis.quote:foto Op dinsdag 14 september 2010 11:39 schreef Stokstaart het volgende:
Je bent te snel gaan samenwonen en ontdekt nu dat je vriendin "het toch niet helemaal is " ?
Ik heb wel alle pro's en cons tegenover elkaar gezet en over die beslissing goed nagedacht. Ik heb aardig wat vriendinnen gehad en ik ben nog steeds van mening dat dit toch wel de vriendin is die het juist wel is. Maar het probleem is dat ik door bepaalde punten gewoon somber word in het huis en het gevoel heb dat het niet van mij is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:39 schreef Stokstaart het volgende:
Je bent te snel gaan samenwonen en ontdekt nu dat je vriendin "het toch niet helemaal is " ?
Precies wat jij zegt .quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:46 schreef Maeksy het volgende:
Onthoud: ze woont met jou samen en niet met haar ex of een van haar 'vrienden'.
Het feit dat jij er onzeker wordt kan je niet wijten aan die spullen, die doen namelijk niets. Die onzekerheid komt voort uit hoe jij naar die spullen kijkt. Het zou interessant kunnen zijn hoe dat komt.
Dat jij je 'ontheemd' voelt, kan ik me goed voorstellen. Het lijkt me een goed idee om met je vriendin te bespreken hoe er elementen van jou in de inrichting zouden kunnen worden geplaatst, zodat het ook meer als jou thuis gaat voelen. Dat zij de laatste stem heeft lijkt me duidelijk, niet in de laatste plaats omdat vrouwen uiteindelijk toch de laatste beslissing hebben als het om de inrichting gaat.
Of is dat alleen zo bij mij thuis?
Precies zoals jij zegt zo voel ik het: Lang op bezoek.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:43 schreef error_404 het volgende:
Vertrouw om te beginnen je vriendin in wat ze zegt. Als je dat niet doet, is het bij voorbaat een onbegonnen zaak.
Verder herken ik je verhaal voor wat betreft het huis en de omgeving die niet 'van jou' is.
Hebben jullie besproken dat jullie gaan samenwonen of is het gewoon zo gelopen? En heb jij nog je eigen huis? Hoe zit dat allemaal in elkaar?
Als je serieus samen wil gaan wonen, is het verstandig dat goed met elkaar te bespreken en zaken te delen. En dan natuurlijk ook te zorgen dat het huis/de inrichting ook bij jouw gaat horen.
Punt is dan natuurlijk ook dat jij de helft van de huur gaat betalen en de huishoudelijke kosten etc.
Dus, als je daadwerkelijk samen wil wonen, zullen jullie daar gewoon goede afspraken over moeten maken. Op dit moment ben je in feite gewoon lang op bezoek.
Zie hier de kern van het probleem. TS is gewoon jaloers en/of onzeker.quote:Maar die dingen zoals het hartje en de foto's zorgen er echt voor dat ik me steeds minder ga thuis voelen, niet omdat ik het niet wil maar het merendeel van de spullen zijn van haar en die foto's wijzen er maar op dat ze toch wel misschien een heel ander persoon is geweest vroeger dat ik totaal niet leuk vond.
Mwah, als je door foto's al gaat twijfelen of je partner wel de ware voor je is.. Hmmquote:
Weer wat gaan verfen is ook niet zo een moeite.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:54 schreef michel315 het volgende:
De kleuren zijn zo geworden doordat het eerst helemaal niet mijn intentie was om samen te gaan wonen
Dat dacht ik dus ook al. Combinatie van jaloers zijn en onzeker zijn. Als je daar niet over twijfelde had hij het ook niet in de OP benoemd. Dan is het op zijn minst al eens eerder door zijn hoofd gespookt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:46 schreef Maeksy het volgende:
Onthoud: ze woont met jou samen en niet met haar ex of een van haar 'vrienden'.
Het feit dat jij er onzeker wordt kan je niet wijten aan die spullen, die doen namelijk niets. Die onzekerheid komt voort uit hoe jij naar die spullen kijkt. Het zou interessant kunnen zijn om uit te vinden hoe dat komt.
Dat jij je 'ontheemd' voelt, kan ik me goed voorstellen. Het lijkt me een goed idee om met je vriendin te bespreken hoe er elementen van jou in de inrichting zouden kunnen worden geplaatst, zodat het ook meer als jou thuis gaat voelen. Dat zij de laatste stem heeft lijkt me duidelijk, niet in de laatste plaats omdat vrouwen uiteindelijk toch de laatste beslissing hebben als het om de inrichting gaat.
Of is dat alleen zo bij mij thuis?
Het is wel anders dan even twijfelen omdat je te snel samen woont.quote:foto Op dinsdag 14 september 2010 12:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah, als je door foto's al gaat twijfelen of je partner wel de ware voor je is.. Hmm
Hmm ik kan beiden ontkrachten:quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie hier de kern van het probleem. TS is gewoon jaloers en/of onzeker.
Dat doe je niet, anders zou zoiets onbenulligs je ook niet aan het twijfelen brengen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:13 schreef michel315 het volgende:
Hmm ik kan beiden ontkrachten:
Jaloers: -
Onzeker: -
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop