Inderdaad, zij doet niets fout wat betreft die relatie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:55 schreef booo het volgende:
[..]
Ik vind dat Jenni helemaal niet zo gek doet?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:31 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
"She's lucky to have survived the encounter"
Oh kom op zeg![]()
![]()
![]()
Dat gevoel heb ik ook...zie bijvoorbeeld Laguna beach --> The hills -->> The cityquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:15 schreef Higher_ het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik denk dat 't nu echt verpest is, omdat ze TE populair zijn geworden. Iedereen kent ze inmiddels, dan is het niet meer leuk. Dan komen de horny4famous girls weer enzo, denk niet dat het na seiz 3 nog succesvol zal blijven, tenminste niet met dezelfde personages meer.
NOOOOO!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook...zie bijvoorbeeld Laguna beach --> The hills -->> The city
Eerst was het leuk om naar te kijken, mensen zijn dan onbekend en je hebt meer affiniteit met hun. Vanaf the Hills is iedereen opeens een Celeberty en krijgen ze de mooiste baantjes voorgeschoteld zonder dat ze daar maar iets voor hoeven te doen.
Alles wordt dan gesponsord, ze mogen grootste events organiseren en wonen in meest luxe app. Mede hierdoor en dat alles nog eens gescript is verlies ik mijn interesse meestal na 2 a 3 seizoenen.
Bij Jersey Shore begin ik langzaam te zien dat onze cast members hun Guidoness aan het kwijt raken zijn. Vooral in seizoen 3 zal dat heer erg merkbaar zijn. Mike doet opeens DWTS etctec
Te laat, het is al begonnen![]()
[ afbeelding ]
Gespot tijdens het uitgaan, new BFF
Ik hoop maar dat je dit niet echt meent :quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad, zij doet niets fout wat betreft die relatie.
Ik snap die foto nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook...zie bijvoorbeeld Laguna beach --> The hills -->> The city
Eerst was het leuk om naar te kijken, mensen zijn dan onbekend en je hebt meer affiniteit met hun. Vanaf the Hills is iedereen opeens een Celeberty en krijgen ze de mooiste baantjes voorgeschoteld zonder dat ze daar maar iets voor hoeven te doen.
Alles wordt dan gesponsord, ze mogen grootste events organiseren en wonen in meest luxe app. Mede hierdoor en dat alles nog eens gescript is verlies ik mijn interesse meestal na 2 a 3 seizoenen.
Bij Jersey Shore begin ik langzaam te zien dat onze cast members hun Guidoness aan het kwijt raken zijn. Vooral in seizoen 3 zal dat heer erg merkbaar zijn. Mike doet opeens DWTS etctec
[ afbeelding ]
whitneyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen hij al z'n frustaties nog richting Angelina kon uitten merkte je het minder, maar die gast heeft problemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef NouMooiNiet het volgende:![]()
Saving the lobster!!!
![]()
Mike maakt zijn bijnaam meer dan waar deze aflevering. Hij IS a Situation... Sjezus..![]()
Ik zie het ook niet hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Higher_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je dit niet echt meent :
Passen wel bij elkaar.. beiden van die suffe dozen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh yeah,quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:44 schreef WammesWaggel het volgende:
The Situation: Back in the day, they had a prophecy that one day, there would be a pimp of all pimps, and his name would be The Situation.
Fuck yeah
I'm super serial.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Higher_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je dit niet echt meent :
ik dacht bij mike gelijk aan steroids, schijn je ook vanuit t niks van te kunnen flippenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb me deze aflevering alleen maar geirriteerd aan de situation. Viel me trouwens wel op dat ze allemaal erg agressief zijn en om het minste of geringste boos zijn, wat dus kan beteken dat ze lekker aan de coke zitten
Gelukkig volgende week weer een aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:32 schreef Mylene het volgende:
Is dit al voorbij gekomen?Als je terug leest zie je dat iedereen het al over die aflevering heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Vreemd.. ik kan alles bekijken behalve de 'full episodes'.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:07 schreef THEFXR het volgende:
ik kan geen achter de schermen kijken op mtv usa door nl ip, hoe kijken jullie die?
Meestal relatief laat in vergelijking met andere series..uur of 10 ofzo, al ben ik vaak niet zo vroeg wakker op vrijdagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef royalroyce het volgende:
Enig idee hoelaat de nieuwste, dus via VS volgende afleveringen online komen?
Me 2..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vreemd.. ik kan alles bekijken behalve de 'full episodes'.
kun je misschien posten waar je die kunt kijken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef frame-saw het volgende:
South Park ep over Jersey Shore allemaal kijken mensen.
Hij is leuk.
Zelfde plek als waar je Jersey Shore kijkt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
kun je misschien posten waar je die kunt kijken?
ok ik ga straks wel ff zoeken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:34 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zelfde plek als waar je Jersey Shore kijkt?
Ik heb hem gedll, uit m'n hoofd is het S14E09.
echt hèquote:
13, volgende week is nog een aflevering.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:05 schreef Rookert het volgende:
Hoeveel episodes heeft dit seizoen eigenlijk?
Ronnie is gewoon mooiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef frame-saw het volgende:
[..]
echt hè
en wat ziet ronnie er eigenlijk verschrikkelijk uit. het viel me net pas op hoe erg het is. ik snap niet hoe je daarop kan vallen![]()
en the situation is echt een lul.
edit: Canadia? Waar ligt dat![]()
Die was inderdaad grappig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef frame-saw het volgende:
South Park ep over Jersey Shore allemaal kijken mensen.
Hij is leuk.
Ik vind haar lelijk, lijkt wel een omgebouwde..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:41 schreef Asgard het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die Ramona? In de serie doet iedereen alsof ze echt supermooi is, maar god wat is ze lelijk. Brede mond, anorexia lichaam... :/
Mike is echt een lul trouwens.
Hahaha preciesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk, lijkt wel een omgebouwde..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
The Situation kan niet met afwijzing omgaan en doet dan sneu.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:05 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind die Ramona ook niet echt knap, ze had echt een hoekig lichaam. En dat meisje die weggestuurd werd met Mike, die pas 1 keer seks had gehad/had gezoend, die vond ik wel knap maar hij noemde haar een grenade?? Dat snapte ik echt niet, maar hij hing ook een lulverhaal op tegen jwoww volgens mij :p
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
The Situation kan niet met afwijzing omgaan en doet dan sneu.Als ik Pauly D was geweest had ik daar trouwens wel iets van gezegd; wat een wanker die Mike.
Waar heb je die gezien? ik kan hem niet zienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:27 schreef JaneDoe het volgende:
ik denk dat in de laatste afl word onthult dat ramona een transexueel is
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:27 schreef JaneDoe het volgende:
ik denk dat in de laatste afl word onthult dat ramona een transexueel is
Die moet nog uitkomen hij doet alleen een HELE gekke voorspelling.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:41 schreef royalroyce het volgende:
[..]
Waar heb je die gezien? ik kan hem niet zien![]()
![]()
![]()
Geef de site aub waar je hem hebt gezien
Hij zegt toch: ik denk...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:41 schreef royalroyce het volgende:
[..]
Waar heb je die gezien? ik kan hem niet zien![]()
![]()
![]()
Geef de site aub waar je hem hebt gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |