nog veel langer dan datquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:35 schreef SpeedyRich het volgende:
dit wordt een meerdelige topic serie
blijven jullie hele nacht ?
HAHA JIJ BENT GEK WANT JIJ LOOPT BIJ EEN PSYCH!111!1quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben volgens me psych seksueel gefrustreerd
Ditquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
Eckte nachtbaggeraars slapen niet voor half 3
tevens snij ik mezelf nog wel eens met het aardappel mesje, hebben ze daar nog niks op gevonden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:37 schreef Penisbaard het volgende:
Ik bedoel, er hebben mensen op de maan gelopen, maar een baby moet nog steeds uit een vagina komen. Dan zijn we als mensheid toch echt verkeerd bezig.
Nja wel op maandag denk ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
Eckte nachtbaggeraars slapen niet voor half 3
Gebruik zo`n dunschillertjequote:Op dinsdag 14 september 2010 01:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
tevens snij ik mezelf nog wel eens met het aardappel mesje, hebben ze daar nog niks op gevonden?
Ook nietquote:
Ik vindt het wel een goed concept.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
HAHA JIJ BENT GEK WANT JIJ LOOPT BIJ EEN PSYCH!111!1
behalve als je nacht dienst hebquote:
GLquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ja ik ga dus even op strooptocht voor wat eetbaars. Brb
Ik ken dat woord nietquote:
Cockmeat sandwichquote:
quote:
Ja weet ik datquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik ken dat woord niet
vertel me meer over dit "dunschillertje"
Ik maakte ook maar een garpjequote:Op dinsdag 14 september 2010 01:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik vindt het wel een goed concept.
Tenminste wel iemand die je kan vertrouwen
wat een uitvinding? waar kan ik dit instrument kopen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:40 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ja weet ik datDie gebruik ik om aardappels te schillen, en je snijdt jezelf er niet zo makkelijk mee
Sarcasme op internet herkennen krijg ik pas volgende weekquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een garpje
interwebzzz alles ies te koop daahrquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wat een uitvinding? waar kan ik dit instrument kopen?
Het is Fok!, BIJNA alles is sarcastischquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:41 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Sarcasme op internet herkennen krijg ik pas volgende week
truuquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:42 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
interwebzzz alles ies te koop daahr
ohhquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het is Fok!, BIJNA alles is sarcastisch
Wut?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:42 schreef Shicago het volgende:
Wat weet je over, kees bellen om te zeggen dat je kiest voor Jiggy?
Hef?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:42 schreef Shicago het volgende:
Wat weet je over, kees bellen om te zeggen dat je kiest voor Jiggy?
Newbquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Spaulding shows me Best evention a evar head
quote:
Heb je die voor mij gemaakt lieverd?quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik heb FOK! al aardig door, ik maak soms al troll acties
Je ziet toch dat het voor mij isquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Heb je die voor mij gemaakt lieverd?
Vrouwenquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het voor mij is![]()
Ja iedereen weet toch dat Bob BHZakje isquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het voor mij is![]()
Ik wilde gewoon even enthousiast overkomenquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:45 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ja iedereen weet toch dat Bob BHZakje is
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
maar goederen vrienden, morgen moet ik werken ()
Dus ik ga slapen![]()
Slaap ze allen!
je weet wat ze zeggen van mannen met grote voetenquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:45 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor potige vent met je maat 47?
Laat dan gewoon je tieten zien ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even enthousiast overkomen
grote schoenen toch ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten
Hebben grote schoenenquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten
Grote sokkenquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
En pics van je date
Dankje!quote:
Dat zegt natuurlijk erg weinigquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga wel verklappen dat ze staat ingeschreven bij moddeling in Amsterdam
Klopt, maar ik vind het leuk om te zeggenquote:
gaan we haten!quote:
Yoo laterr jan! Trusteequote:Op dinsdag 14 september 2010 01:50 schreef JanPiraat het volgende:
hey ben hier nog ff om jullie een fijne nacht te wensen en nu ga ik slapen tot de volgende NB![]()
slaap ze piraatquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:50 schreef JanPiraat het volgende:
hey ben hier nog ff om jullie een fijne nacht te wensen en nu ga ik slapen tot de volgende NB![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:50 schreef JanPiraat het volgende:
Lateerrgggggquote:
Ben ik een hoer?quote:
Trusten Janquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:50 schreef JanPiraat het volgende:
omdat het een piraaat is, Arrgggquote:
die was net op 3FMquote:
Ooowquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
omdat het een piraaat is, Arrggg![]()
![]()
Ik vind het er een beetje fout uitzienquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee, staat alleen dat hoeren naar links moeten![]()
Moest wel beetje achtergrond hebben
of nothing else mattersquote:
Ik kan niet paintenquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:53 schreef SpauldingPF het volgende:
hoge kwaliteit paints in dit topiczz
Jawel!quote:
Ik zal deze nacht eens een poging wagenquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:54 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
start het op en zet wat strepen, moeilijk?
godverredomme, er staat Kong Nothing, Waarom moest ik hard lachen om mijn eigen Typequote:Op dinsdag 14 september 2010 01:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jawel!Kong Nothing is ook tof
Ik wacht geduldigquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal deze nacht eens een poging wagen
Ja, ik was paintenquote:
Wil je er ook 1?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:58 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Zulke uitspattingen heb je dus nooit voor mij.
Deutscher?quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
"Beter goed gejat dan slecht bedacht"
Is de titel van mijn laatste paint
Nee maar kon er geen reactie voor bedenkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Zijn mijn paints zo slecht dat iedereen gaat slapen :p
Ik moest lachenquote:
* HappyBob is aan het paintenquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Zijn mijn paints zo slecht dat iedereen gaat slapen :p
Soms is zwijgen ook het bestequote:Op dinsdag 14 september 2010 02:04 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nee maar kon er geen reactie voor bedenken
Omdat het zo.. uhh.. random isquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Verklaring?
Ik moet er ook om lachen, maar ik heb daar geen verklaring voor
quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:05 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Hahah dank je wel, vrolijk hoor
Whehehquote:
je hebt inkijk op je fobo, hihiquote:
dat hoort ook zo tochquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:09 schreef willemwaus het volgende:
[..]
je hebt inkijk op je fobo, hihi
Ik sta er ook inquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:09 schreef willemwaus het volgende:
[..]
je hebt inkijk op je fobo, hihi
Je kan jezelf herkennen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:11 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Jij kunt mooi paintenNetjes hoor
Ik moet even rustig warmlopenquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Erg mooi maar je vertelt totaal geen verhaal.
Kijk iets meer naar mijn creaties
Is dat wel paint?quote:
het verhaal dat splauding op mij fapt, ik zie het duidelijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Erg mooi maar je vertelt totaal geen verhaal.
Kijk iets meer naar mijn creaties
Haha zo`n schaap kun je ook moeilijk met rust laten hequote:Op dinsdag 14 september 2010 02:14 schreef Dyr. het volgende:
[..]
het verhaal dat splauding op mij fapt, ik zie het duidelijk
Photoshop..maar alleen Brush tool..dus komt op hetzelfde neer dacht ik zoquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Is dat wel paint?
Of met iets anders?
Slaap lekker cosjenquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:16 schreef Dyr. het volgende:
vast wel, maar nu weer slapen, weer vroeg uit de veren morgen :w
Hahahahhaquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:18 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Hahahah![]()
geniaal
Die komt er ook bij
Voor half 3 niet hequote:Op dinsdag 14 september 2010 02:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wie gaat er nog niet slapen dan?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wie gaat er nog niet slapen dan?
Goed onthoudenquote:
Later en tot morgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik paint op me laptop
Ik ga maar is
Was gezellig :$
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik paint op me laptop
Ik ga maar is
Was gezellig :$
Ik blijf ook niet zo lang meerquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:24 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Zeker zekerNa half 3 moet ik maar wel op bed hoor..
quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik blijf ook niet zo lang meer
Ik wou er eigenlijk één voor BHZakje maken..maar ze heeft geen leuke UIquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:26 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Als er nog een geniale paint in aantoch is niet natuurlijk
Nee dat is waar, mij afbeelding nog ff gegoogled ofzo, want zn pakje klopt ook nogquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijk één voor BHZakje maken..maar ze heeft geen leuke UI
Inderdaad even google gebruikt jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:29 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nee dat is waar, mij afbeelding nog ff gegoogled ofzo, want zn pakje klopt ook nog
Nice nice, maar ik ga nu echt op bed, het is al laatquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Inderdaad even google gebruikt ja
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:33 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nice nice, maar ik ga nu echt op bed, het is al laat
Dank jullie wel voor de mooie paints en tot morgen
Ik heb wel een leuke UIquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijk één voor BHZakje maken..maar ze heeft geen leuke UI
Ik heb geprobeerd je foto over te tekenenquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke UI
Maar verzin anders zelf wat leuks ^^
Doe anders iets met mijn Epic boobsquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd je foto over te tekenenMaar dat lijkt niet echt..dus neem gewoon even een andere UI
Whahahahaquote:
Moet ik ook nog creatief gaan doen op dit tijdstipquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Doe anders iets met mijn Epic boobs
Looooool, ja die is ook wel epicquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:41 schreef HappyBob het volgende:
Maar niets doet mij meer lachen dan:
[ afbeelding ]
hahahaquote:
Het is een paint hequote:Op dinsdag 14 september 2010 02:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
hahaha
is mijn neus echt zo groot?
Whehe is vind het wel knap gemaakt!quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is een paint heZo goed lijkt ie niet
Baasquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 03:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Baas
Ik ga die op mijn fobo zetten ipv die andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |