A, kijk aan! Daten?quote:
Ja behoorlijk... Aangezien a) DE directe aanpak gewaardeerd wordt en b) Het Fok! daten helemaal in is: Wanneer gaan wij op date?quote:
Uhm... wanneer heb je tijd?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:54 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ja behoorlijk... Aangezien a) DE directe aanpak gewaardeerd wordt en b) Het Fok! daten helemaal in is: Wanneer gaan wij op date?
Eigenlijk bijna nooit, maar voor sommige dingen maak je tijdquote:Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm... wanneer heb je tijd?
Maak eens tijd danquote:Op woensdag 15 september 2010 11:17 schreef Arnax het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna nooit, maar voor sommige dingen maak je tijd
Haha ja niet onredelijk inderdaad. Hoewel een Fok speeddate party ook nog steeds een goed idee is hoor. Inschrijven kost ¤ 31,00 net als http://www.flitsdate.nl!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Haha, het wordt nu wel erg hier!
Een virtuele orgie! De date-supermarkt: uitgebreid assortiment en voor iedereen wat wils
Vanaf volgende week kost posten in dit topic 15,95 euro per maand. Lijkt me meer dan redelijk
Haha, wat krijgen we voor die ¤31,00? Of is dat het bedrag dat je ongeveer kwijt bent als de speeddate succesvol wordt verlengd?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha ja niet onredelijk inderdaad. Hoewel een Fok speeddate party ook nog steeds een goed idee is hoor. Inschrijven kost ¤ 31,00 net als http://www.flitsdate.nl!![]()
Who's in?
Nou, ik weet natuurlijk nog niet offie wel wil he. Ik bedoel, die lengte zit wel snor, maar ik ben wel weer een pietsie ouder. En sommige mannen kunnen dat simpelweg niet aanquote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Haha, het wordt nu wel erg hier!
Een virtuele orgie! De date-supermarkt: uitgebreid assortiment en voor iedereen wat wils
Vanaf volgende week kost posten in dit topic 15,95 euro per maand. Lijkt me meer dan redelijk
Wat je krijgt zou zijn drie minuten met iedereen die aanwezig is. Daarna ja of nee aankruisen en door naar de volgende. Niet goed, geld terug!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Haha, wat krijgen we voor die ¤31,00? Of is dat het bedrag dat je ongeveer kwijt bent als de speeddate succesvol wordt verlengd?
Dat wordt een kort avondje dan ... gaan we daarna gezellig bieren met z'n allen?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat je krijgt zou zijn drie minuten met iedereen die aanwezig is. Daarna ja of nee aankruisen en door naar de volgende. Niet goed, geld terug!
10 shotjes vooraf om iedereen in de stemming te brengenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Haha, wat krijgen we voor die ¤31,00? Of is dat het bedrag dat je ongeveer kwijt bent als de speeddate succesvol wordt verlengd?
Ja!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Dat wordt een kort avondje dan ... gaan we daarna gezellig bieren met z'n allen?
Vooraf en achteraf, heel goed!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:56 schreef Arnax het volgende:
[..]
10 shotjes vooraf om iedereen in de stemming te brengen
Misschien moeten we naast het Fok! fobo dit topic ook maar onder de datingsites gaan zettenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:15 schreef Arnax het volgende:
Is er al een 'Fok! Dating ervaringen' topic?
Grijs gebied denk ik...ligt er ook aan hoe goed ze elkaar al kennen of niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef macondo het volgende:
Even een vraagje over iets heel anders, namelijk wat bestempelen we als "date"?
Een chick die ik ken heeft afgesproken met een kerel om wat te gaan drinken. Kopje thee op de zondagmiddag in een gelegenheid aan het dorpsplein. Ik denk : da's een date, want die kerel is niet op zoek naar een kinderoppas maar naar een mooie vrouw. En hij gaat niet met de buurman van 70 wat drinken in een cafe.
Maar zij wil niet bestempeld worden als serial dater, en noemt het een "kennismaking". En dus geen date.
Wat vinden jullie? kennismaking of date?
Wat mij betreft is een date niks meer dan een kennismaking/elkaar leren kennen.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef macondo het volgende:
staat er al!quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Misschien moeten we naast het Fok! fobo dit topic ook maar onder de datingsites gaan zetten
Een korte ontmoeting zonder bijbedoelingen is een kennismaking.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef macondo het volgende:
Even een vraagje over iets heel anders, namelijk wat bestempelen we als "date"?
Een leuke chick die ik ken heeft afgesproken met een kerel om wat te gaan drinken. Kopje thee op de zondagmiddag in een gelegenheid aan het dorpsplein. Ik denk : da's een date, want die kerel is niet op zoek naar een kinderoppas maar naar een mooie vrouw. En hij gaat niet met de buurman van 70 wat drinken in een cafe.
Maar zij wil niet bestempeld worden als serial dater, en noemt het achteraf een "kennismaking". En dus geen date.
Mja, nu je het zegt. Ik kan mij herinneren dat het vóóraf als date bestempeld werd, en pas toen het een vervelende zeur bleek te zijn werd het plotseling een "kennismaking".quote:Op woensdag 15 september 2010 12:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Grijs gebied denk ik...ligt er ook aan hoe goed ze elkaar al kennen of niet.
Ik denk dat je het achteraf pas kan zeggen, als het succesvol was, was het een date, zoniet dan een kortstondige kennismaking
Ha Kieskleurig, hoe was jouw date afgelopen weekend eigenlijk?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Een korte ontmoeting zonder bijbedoelingen is een kennismaking.
Een date is wat volgt als de kennismaking bevallen is en het uitgangspunt verandert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |