Dat dus. Mijn Windows pc heeft onderhoud nodig. Regcleaners etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En dat is het hele voordeel van een Mac: die heeft geen onderhoud nodig. Je hebt geen uninstallers of reg cleaners nodig. Hij blijft snel.
Waarom is dat volgens jou een non-argument?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou vind ik dat een enorme non-argument om een keuze te maken als je het niet heel erg vind.
100% zeker dat die ook langzamer wordtquote:Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn Windows pc heeft onderhoud nodig. Regcleaners etc.
Is dit bij een Mac beter geregeld? Heb je daar geen last van een langzamer wordende pc?
Jij hebt ook allang geaccepteerd dat het normaal is dat je last hebt van virussen?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarbij wil ik zelf kunnen bepalen of ik defragmenteer of niet, en wanneer hij dat moet doen.
Zelfs de laptop van de zaak waar niet allerlei shit op geïnstalleerd wordt, heeft er last van na een tijdje. Hij is dan gewoon niet zo snel meer als in het begin.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Installeren jullie alleen MS Office, hebben jullie 8 GB aan RAM en zit er een quad-core in/op jullie computer? Je gaat toch echt niet beweren dat je bij Windows nooit last gehad hebt met traagheid na een bepaalde tijd..
Bij elke Windows-computer heb ik persoonlijk gemerkt dat dit wel zo is, terwijl ik hier op geen enkele manier last van heb gehad op een Mac OS-computer.
Heb jij überhaupt ooit een Mac aangeraakt?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
100% zeker dat die ook langzamer wordt
"Ik vind"quote:Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef dnzl het volgende:
[..]
Waarom is dat volgens jou een non-argument?
Nope.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
100% zeker dat die ook langzamer wordt
Over een jaar is ie even snel als een jaar geleden.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs de laptop van de zaak waar niet allerlei shit op geïnstalleerd wordt, heeft er last van na een tijdje. Hij is dan gewoon niet zo snel meer als in het begin.
Hoe is dit bij een Mac?
Net zoals bij mijn Windows laptop heb ik daar geen last van.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs de laptop van de zaak waar niet allerlei shit op geïnstalleerd wordt, heeft er last van na een tijdje. Hij is dan gewoon niet zo snel meer als in het begin.
Hoe is dit bij een Mac?
Dat vind ik wel een heel grootvoordeel. Dat een Mac dus kennelijk minder onderhoud nodig heeft.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over een jaar is ie even snel als een jaar geleden.
Maar de ene kennelijk wat minder dan de andere. Heeft een Mac minder onderhoud nodig?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
Maakt niet uit in welke auto je rijdt, ze hebben allemaal onderhoud nodig.
Je hoeft geen onderhoud te verrichten, een virusscanner hoeft ook niet én Mac OS heeft een fatsoenlijke zoekfunctie.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een heel grootvoordeel. Dat een Mac dus kennelijk minder onderhoud nodig heeft.
Heb je een virusscanner nodig op een Mac?
Dan installeer je nooit iets nieuws.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over een jaar is ie even snel als een jaar geleden.
Geen virusscanner geeft ook meer snelheid.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hoeft geen onderhoud te verrichten, een virusscanner hoeft ook niet én Mac OS heeft een fatsoenlijke zoekfunctie.
Windows heeft ook een fatsoenlijke zoekfunctie..... (Windows 7 that is)quote:Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hoeft geen onderhoud te verrichten, een virusscanner hoeft ook niet én Mac OS heeft een fatsoenlijke zoekfunctie.
Nee, in principe niet. Er zijn de afgelopen 10(?) jaar geen virussen in het wild geweest voor de Mac. Er bestaan wel virusscanners, maar die zijn voornamelijk om te voorkomen dat je Windows virussen doorstuurt, en natuurlijk voor de mogelijkheid dat er ooit wel een virusuitbraak is.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een heel grootvoordeel. Dat een Mac dus kennelijk minder onderhoud nodig heeft.
Heb je een virusscanner nodig op een Mac?
Krijgen we dat weer....quote:Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast, je hebt blijkbaar echt geen flauw idee waar je het over hebt. Kan je alsjeblieft je onwetendheid ergens anders gaan ventileren?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer....
Als je software uit een onbetrouwbare bron installeert krijg je net zo goed een virus als op een PC.
Of toch Windows.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:37 schreef capricia het volgende:
Als ik het allemaal zo lees moet ik een keuze maken uit een MacBook of een Mac mini...
Dat mensen zoveel gebreken geaccepteerd hebben van een OS is opmerkelijk. Jammer, zeg.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer....
Als je software uit een onbetrouwbare bron installeert krijg je net zo goed een virus als op een PC.
Ga nu niet beweren dat Mac perfect is hè.......quote:Op woensdag 15 september 2010 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat mensen zoveel gebreken geaccepteerd hebben van een OS is opmerkelijk. Jammer, zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |