eeeh en hoe oud ben je?quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef Daywalk3r het volgende:
24. Staat maar heel iets naar binnen dus ze hoeven niet weg.
Of in ieder geval de eerste jaren niet.
Tandartsen zijn niet te vertrouwen! Zie:quote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef bioloogje het volgende:
Ben 24, ze komen nu door, maar de tandarts zei een paar weken geleden dat ze voldoende ruimte hebben en mogen blijven zitten.
En ze hebben niet extra kiezen verwijderd?quote:Op maandag 13 september 2010 23:40 schreef SpauldingPF het volgende:
toen ik 25 was zijn ze weggesneden.
Nee heel iets naar binnen en ze zijn al wel door.quote:Op maandag 13 september 2010 23:38 schreef nargisayach het volgende:
[..]
lijkt het een beetje hierop:
[ link | afbeelding ]
dus dat ze nog onder het tandvlees zitten + niet kunnen doorkomen? en dat ze een beetje scheef staan?
tja als je die niet voor je 25ste laat verwijderen![]()
Ik kan enerzijds niet wachten tot donderdag ik kan alleen maar hopen dat het nog niet ernstig was en alles snel en goed wordt verwijderd. Anderzijds ben ik enkel bang dat er foutjes gemaakt zullen worden.
hoe oud was je toen?quote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef Sigmund666 het volgende:
Bij mij werd de eerste vorig jaar weggehaald. Kreeg er vet veel last van. Volgende maand zijn de overige 3 aan de beurt.
tja ik ook niet, maar als ik zometeen ineens pijn heb en 29 ben dan zijn we nog verder van huis.quote:Op maandag 13 september 2010 23:43 schreef Beach het volgende:
24 en ik heb ze nog; nooit ergens last van gehad
quote:Op maandag 13 september 2010 23:47 schreef EinzToeter het volgende:
19 heb een redelijk smalle kaak dus voor de zekerheid laten weghalen. Nu alleen 1 probleem nu nadat ze er alle 4 uit zijn gesneden blijken er nog 2 verborgen te zitten en die moeten er ook nog uit
wie weet heb ik er trouwens ook wel meerquote:Op maandag 13 september 2010 23:47 schreef EinzToeter het volgende:
19 heb een redelijk smalle kaak dus voor de zekerheid laten weghalen. Nu alleen 1 probleem nu nadat ze er alle 4 uit zijn gesneden blijken er nog 2 verborgen te zitten en die moeten er ook nog uit
he mijn ouders neuken nietquote:Op maandag 13 september 2010 23:51 schreef Elusive het volgende:
stiekem zijn we allemaal een beetje een neukfout
maar ik niet, wat ik heb ze nog en ze zitten allemaal recht in m'n bakkes![]()
antiklacht; ik mis wel een kies
leeftijd graag? zijn ze al door of komen ze nog door? en zijn ze recht of scheef?quote:
Profiel kijken graagquote:Op maandag 13 september 2010 23:55 schreef nargisayach het volgende:
[..]
leeftijd graag? zijn ze al door of komen ze nog door? en zijn ze recht of scheef?
Mijn tandarts is prima te vertrouwen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:44 schreef nargisayach het volgende:
[..]
Tandartsen zijn niet te vertrouwen! Zie:
Nog 3 nachtjes slapen
Om het verhaal hier verder af te maken van de topic url hier boven:
Tweede tandarts: Met geen woord gerept over die verstandskiezen. Ik heb het toen na twee jaar maar zelf gevraagd. En o ja toen gingen ze goed naar de foto kijken en he na 2 jaar hebben ze het door: Ik heb verstandskiezen en die moeten er idd uit, maar ik durfde niet daarnaast was er weer een assistente die enkel over ontsteking repte.
Derde tandarts: Die weet niet eens zeker welke er wel of niet uit moetenZe is aardig en veel van de mannelijke fok leden zouden haar mooi vinden, en ze neemt goed de tijd tijdens controles
Maar wat betreft het ontdekken en bepalen van verstandskiezen
Hoe weet jij zo zeker dat het om je verstandskiezen gaat?quote:Op maandag 13 september 2010 23:53 schreef nargisayach het volgende:
[..]
wie weet heb ik er trouwens ook wel meerik heb van mijn tweede tandarts (een soort groepje van duitse/poolse/zwitserse tandartsen die werkelijk
ze hebben mijn vaders kies kapotgemaakt en hem toen verwijderd....dat was de laatste druppel) een foto en verwijsbrief meegekregen...beide dateren van 2007 hierop zie ik dus echt mijn verstandskiezen....zie niets verborgen nu, maar mijn verstandskiezen lijken toen al goed volgroeid te zijn en tot mijn schik zitten ze dus nu al zeker 4/5 jaar tegen mijn andere kiezen aan te drukken
...tja denk dat ik de kiezen ervoor ook kwijt zal raken
Stali ik heb echt nergens last van....soms misschien zo 3 keer per jaar een licht steekje ofzo van 2 secondes...maar ik weet niet eens of het van die verstandskiezen komt of gewoon mijn kaak is...maar het idee om te wachten en de situatie te verergeren.quote:Op maandag 13 september 2010 23:54 schreef Stali het volgende:
Ik heb er nog drie die nog niet doorgekomen zijn. Ben al wat ouder. Ben wel een keer een kies kwijtgeraakt en kreeg toen een verstandskies en de boel is doorgeschoven waardoor de verstandskies functioneel is geworden.
Kreeg wel een keer van een tandarts mee dat verstandskiezen niet meer functioneel zouden zijn en daarom sneller zouden gaan rotten.
Mijn idee is toch dat wanneer het niet nodig is, je niet uit die zogenaamde voorzorg moet laten trekken of snijden. Waarom zou je?
Blijf gewoon nog maar een avondje langer.quote:Op maandag 13 september 2010 23:57 schreef nargisayach het volgende:
[..]
Stali ik heb echt nergens last van....soms misschien zo 3 keer per jaar een licht steekje ofzo van 2 secondes...maar ik weet niet eens of het van die verstandskiezen komt of gewoon mijn kaak is...maar het idee om te wachten en de situatie te verergeren.
Geen last zegt namelijk niets...als die kiezen onder je tandvlees zitten zal het toch wel ooit gaan ontsteken...denk je werkelijk dat die daar tot je bejaard bent rustig blijven zitten? het zal op een gegeven moment gaan ontsteken en dan kan het ook de naburige kiezen aantasten.
ben 26, door het tandvlees, links onder en boven buigen iets naar achteren als het ware, rechts eigenlijk perfect rechtquote:Op maandag 13 september 2010 23:54 schreef nargisayach het volgende:
[..]
he mijn ouders neuken niet![]()
maar hoe oud ben je? en zitten ze nog onder je tandvlees? en zo ja staan ze scheef?
is te zien nu ze onder het tandvlees zitten.quote:Op maandag 13 september 2010 23:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat het om je verstandskiezen gaat?
Oei, bij mij liggen ze ook op zn kant. Er staat me dus nog heel wat te wachten!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:18 schreef Remqo het volgende:
20 jaar, de kaakchirurch had er nog een hele kluif aan om het weg te snijden omdat ze op hun kant lagen.
Wat danquote:Op maandag 13 september 2010 23:38 schreef nargisayach het volgende:
[..]
Dat heb ik zo'n beetje precies. De rechter is een maand of twee geleden weggesneden, de linker morgen. Nu ik weet wat me te wachten staat ben ik minder relaxt dan vorige keerquote:Op maandag 13 september 2010 23:38 schreef nargisayach het volgende:
[..]
lijkt het een beetje hierop:
[ link | afbeelding ]
dus dat ze nog onder het tandvlees zitten + niet kunnen doorkomen? en dat ze een beetje scheef staan?
Ik kan enerzijds niet wachten tot donderdag ik kan alleen maar hopen dat het nog niet ernstig was en alles snel en goed wordt verwijderd. Anderzijds ben ik enkel bang dat er foutjes gemaakt zullen worden.
Mijn idee is toch dat tandartsen je dit wijsmaken. Maar heb je al preventief je blindedarm laten verwijderen?quote:Op maandag 13 september 2010 23:57 schreef nargisayach het volgende:
[..]
Stali ik heb echt nergens last van....soms misschien zo 3 keer per jaar een licht steekje ofzo van 2 secondes...maar ik weet niet eens of het van die verstandskiezen komt of gewoon mijn kaak is...maar het idee om te wachten en de situatie te verergeren.
Geen last zegt namelijk niets...als die kiezen onder je tandvlees zitten zal het toch wel ooit gaan ontsteken...denk je werkelijk dat die daar tot je bejaard bent rustig blijven zitten? het zal op een gegeven moment gaan ontsteken en dan kan het ook de naburige kiezen aantasten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |