Nee, in een la (niet mijn vleeslaquote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zeker om je achteruitkijkspiegel![]()
![]()
*proestquote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
![]()
Modelspoorbaan zekerquote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En op msn zei je al dat je een heel lange had![]()
het is zeker enigquote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was het enigste wat ik had meegekregen
Dat ook. Eentje van ongeveer 190 A4'tjes langquote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En op msn zei je al dat je een heel lange had![]()
ik ken een ander soort dobbelspelquote:
Zoiets enigs heb ik inderdaad nog nooit bedachtquote:
Met drank?quote:Op maandag 13 september 2010 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken een ander soort dobbelspel
Echt? Dat MOET ik zienquote:Op maandag 13 september 2010 23:33 schreef MPG het volgende:
Modelspoorbaan zeker...
In de slaapkamer
quote:
Voor ons is het heulemaal in Den Haagquote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef BrandX het volgende:
heulemaal in Zwolle?
mag ook hier in Den Haag hoor, ik heb een groooot huis, als ieder een slaapmatje meeneemt kan ik zomaar 10 man kwijt op de vloer ofzo
quote:
ookquote:
Voor mij si het allebei best wel ver wegquote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor ons is het heulemaal in Den HaagMaar Den Haag vind ik ook prima
![]()
zeker 1 met div standjes er op...quote:
Dan zit ik een beetje met zoonliefquote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef BrandX het volgende:
heulemaal in Zwolle?
mag ook hier in Den Haag hoor, ik heb een groooot huis, als ieder een slaapmatje meeneemt kan ik zomaar 10 man kwijt op de vloer ofzo
nog 1quote:Op maandag 13 september 2010 23:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zeker 1 met div standjes er op...
Zwolle dan dus, sorry Brandxquote:Op maandag 13 september 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zit ik een beetje met zoonlief
Hooguit ter hoogte van Utrecht in elk geval, of zonder mij natuurlijkquote:
En mijn huis is ook groot hoorquote:
Niet zonder jou, want ons ideequote:Op maandag 13 september 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hooguit ter hoogte van Utrecht in elk geval, of zonder mij natuurlijk
precies het is jullie ideequote:Op maandag 13 september 2010 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En mijn huis is ook groot hoor3 verdiepingen
[..]
Niet zonder jou, want ons ideeEn als er iemand ter hoogte van Utrecht iets aanbiedt kan dat altijd nog
En heb een enorme gratis parkeerplaats voor de deurquote:Op maandag 13 september 2010 23:40 schreef BrandX het volgende:
lol, ik hou de data rond sint in de gaten voor een eventuele meet
*auto psychisch voorbereid op reis naar Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |