GMTAquote:Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef Mani89 het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Japanophiles
Dat zal de intentie van het topic wel zijnquote:Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef Dastan het volgende:
Als je nog even wacht dan komt Penisbaard met zijn vieze Japanse plaatjes.
Geen tijd, ik fappeloer nu op Sofia Marikhquote:Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef Dastan het volgende:
Als je nog even wacht dan komt Penisbaard met zijn vieze Japanse plaatjes.
O jawel, wat mij betreft mogen ze er ht grootste parkeerterrein van de wereld van maken!quote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef afcajos het volgende:
Het heeft nota bene wel 8 posts geduurd voordat Penisbaard heeft gepost. Er is niemand op aarde met een grotere hekel aan Japan dan deze man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[ afbeelding ]
De vrije wereld 1 - Fascistische Japanners 0
Haten op eindbaas Duke Nukemquote:
Dat gebeurt inderdaad alleen in Japan, de rest van de wereld doet keurig aan seks op de manier die God in gedachten had.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Japanners doen toch ook aan poep en plasseks?
Wat's de probleem menneke?quote:
Sushi smaakt helemaal nergens naar manquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb er ook een tyfushekel aan, maar die sushi smaakt altijd wel goed
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:15 schreef internal het volgende:
. Daar hebben ze tenminste nog respect voor elkaar![]()
quote:
quote:
Volgens mij je dit in een ander topic ook al een keer gepostquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja stom is dat, van die emo's die Japan helemaal het einde vinden, een haarband met kattenoren dragen en een rokje met zwartwit-gestreepte panty's.
En dan op internet een cursus Japans volgen, zodat ze anime in de oorspronkelijke taal kunnen kijken, want dat is cool. En allemaal sparen ze voor een reis naar Japan, waar ze dan uiteraard met de locals gaan praten, want ze beheersen de taal tot in de puntjes.
Daar issie weerquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja stom is dat, van die emo's die Japan helemaal het einde vinden, een haarband met kattenoren dragen en een rokje met zwartwit-gestreepte panty's.
En dan op internet een cursus Japans volgen, zodat ze anime in de oorspronkelijke taal kunnen kijken, want dat is cool. En allemaal sparen ze voor een reis naar Japan, waar ze dan uiteraard met de locals gaan praten, want ze beheersen de taal tot in de puntjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |