Wooeeeehoeeequote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Want ik heb dat klerevak van een filosofie gewoon GEHAALD!
Eindelijk!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel suf dat er nu niemand thuis is om euforisch mee te doen.![]()
Maar nog steeds:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop ik ook voor je, migraine zuigt zó hardquote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef Daph_ het volgende:
Ik duik m'n bed in. De hele dag al van die zeurderige lichte hoofdpijn, maar nu begint het steeds erger te worden. Hoofdpijn aan de voorkant van mn hoofd, pijn aan mn linkeroor en achter m'n linkeroog. Heb er een Advil ingemikt, hoop maar dat het geen migraine is
Nighty
bieerrrrquote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef Gibeon het volgende:
Het bier zal rijkelijk stromen door het gehele land! Congratz![]()
![]()
![]()
Talking about, ik heb een deel van mijn sieraden nu zo. De rest ligt nog in mn sieradenkistjeomdat ik pas net verhuisd ben, maar vond dit wel leuk om even te showenquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
Feli ijs!Kusje voor daph! Mss: ik ga deze week een sieradenopberger bedenken en bouwen, ik zal de inspiratie delen! Truste voor nu aan allen
gewwoon tanddpasta werkt ook erg goedquote:Op maandag 13 september 2010 21:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je soda en aluminiumfolie? Dan neem je een bakje, die bedek je met folie, laag soda er overheen, kokend water er op, al je echt zilveren sieraden erin en zodra je water is afgekoeld zijn al je sieraden weer als nieuw. Een stuk goedkoper dan zilverpoets
Ik zou helemaal gek worden van die oorbellen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Talking about, ik heb een deel van mijn sieraden nu zo. De rest ligt nog in mn sieradenkistjeomdat ik pas net verhuisd ben, maar vond dit wel leuk om even te showen![]()
[ afbeelding ]
Hier kunnen ze ook leuk aan hangen, maar ik gebruik hem voor sjaaltjes en petjes
[ afbeelding ]
Ik maak me er ook schuldig aan, SC teruglezenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gewwoon tanddpasta werkt ook erg goed
Ja ik lees SC terug
Die aardbeitjes heb ik ook!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Talking about, ik heb een deel van mijn sieraden nu zo. De rest ligt nog in mn sieradenkistjeomdat ik pas net verhuisd ben, maar vond dit wel leuk om even te showen![]()
[ afbeelding ]
Hier kunnen ze ook leuk aan hangen, maar ik gebruik hem voor sjaaltjes en petjes
[ afbeelding ]
Erm, onder voorbehoud wel ja (even kijken hoe ik komende maand uit kom met het geldquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:35 schreef Lindytje het volgende:
@Debsterr: hier even verder.... maar de 25ste kan wel?? (DLD)
Ohhhhhhhquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga spijbelen vandaag![]()
Ik heb net besloten een thuiswerkdag te houden. Ik was te laat voor mijn 1ste college (kon mijn nest niet uit komen) en dan mag je er toch niet meer in en college 2 is vrij nutteloos. Dus ik ga thuis eens wat achterstand wegwerken
Haha, da's goed. Kijken we dan even. SQ: kun jij dan in principe?quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erm, onder voorbehoud wel ja (even kijken hoe ik komende maand uit kom met het geld).
[..]
Ohhhhhhh![]()
.
Oh ik zie dan wel wat maar 't zit nooit lekker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had net mn lens binnenstebuiten in mn oog, toen zag ik niks
Dat heb ik normaal ook, maar ik had opeens een wazige streep over mn oog lopen, en toen ging ik kijken en zaten de cijfertjes verkeerd om.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ik zie dan wel wat maar 't zit nooit lekker.
Super goed!!quote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Eindelijk!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ai.... sterkte SQ!quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen! Nog een uur en dan wordt de kies gekraakt...
waar gaat het over?quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, da's goed. Kijken we dan even. SQ: kun jij dan in principe?
En ja, slecht he!!Hoop wel wat werk thuis te doen... maar ik ken mezelf ook een beetje
Ow sterkte!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
We gaan naar duitsland met jou! P2 etc shoppenquote:
Wil je die twee crackle polishes dan voor mij meenemen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We gaan naar duitsland met jou! P2 etc shoppen
Weet je ook dat je mee gaat
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je die twee crackle polishes dan voor mij meenemen?
Wauw!!!quote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Eindelijk!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow, okeequote:Op dinsdag 14 september 2010 09:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We gaan naar duitsland met jou! P2 etc shoppen
Weet je ook dat je mee gaat
Gezellig hequote:
Sjongejongejonge, het wordt steeds gekker hierquote:Op dinsdag 14 september 2010 05:19 schreef DeltaCephei het volgende:
Hij zat onder de dekens brr. Eerst op de dekens geslagen, toen dekens open en insectenspray. Dood en toen papa geroepen om beest weg te halen.andere insecten vind ik niet vies om op te ruimen maar deze wel..
Ik haal die ook niet weg hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sjongejongejonge, het wordt steeds gekker hier
Het heet niet voor niks een langpootMUG he
als je d'r hard tegen blaast vallen ze al deaud neer
idd erg leuk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |