Wooeeeehoeeequote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Want ik heb dat klerevak van een filosofie gewoon GEHAALD!
Eindelijk!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel suf dat er nu niemand thuis is om euforisch mee te doen.![]()
Maar nog steeds:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop ik ook voor je, migraine zuigt zó hardquote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef Daph_ het volgende:
Ik duik m'n bed in. De hele dag al van die zeurderige lichte hoofdpijn, maar nu begint het steeds erger te worden. Hoofdpijn aan de voorkant van mn hoofd, pijn aan mn linkeroor en achter m'n linkeroog. Heb er een Advil ingemikt, hoop maar dat het geen migraine is
Nighty
bieerrrrquote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef Gibeon het volgende:
Het bier zal rijkelijk stromen door het gehele land! Congratz![]()
![]()
![]()
Talking about, ik heb een deel van mijn sieraden nu zo. De rest ligt nog in mn sieradenkistjeomdat ik pas net verhuisd ben, maar vond dit wel leuk om even te showenquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
Feli ijs!Kusje voor daph! Mss: ik ga deze week een sieradenopberger bedenken en bouwen, ik zal de inspiratie delen! Truste voor nu aan allen
gewwoon tanddpasta werkt ook erg goedquote:Op maandag 13 september 2010 21:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je soda en aluminiumfolie? Dan neem je een bakje, die bedek je met folie, laag soda er overheen, kokend water er op, al je echt zilveren sieraden erin en zodra je water is afgekoeld zijn al je sieraden weer als nieuw. Een stuk goedkoper dan zilverpoets
Ik zou helemaal gek worden van die oorbellen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Talking about, ik heb een deel van mijn sieraden nu zo. De rest ligt nog in mn sieradenkistjeomdat ik pas net verhuisd ben, maar vond dit wel leuk om even te showen![]()
[ afbeelding ]
Hier kunnen ze ook leuk aan hangen, maar ik gebruik hem voor sjaaltjes en petjes
[ afbeelding ]
Ik maak me er ook schuldig aan, SC teruglezenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gewwoon tanddpasta werkt ook erg goed
Ja ik lees SC terug
Die aardbeitjes heb ik ook!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Talking about, ik heb een deel van mijn sieraden nu zo. De rest ligt nog in mn sieradenkistjeomdat ik pas net verhuisd ben, maar vond dit wel leuk om even te showen![]()
[ afbeelding ]
Hier kunnen ze ook leuk aan hangen, maar ik gebruik hem voor sjaaltjes en petjes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |