abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87099175
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Maar in jouw ogen is elke iPhone-gebruiker een schaap, die slaafs de propagatie van herder Steve Jobs volgt, en ben jij de rationalist die realisme aan de man moet brengen bij deze blinde gelovigen..?

Over grootheidswaanzin gesproken.. :')
Nee, niet elke iPhone gebruiker. Maar aangezien jij degene was die begon met generaliseren, leek het me de juiste manier van formuleren om het voor jou begrijpelijk te maken.

Een grafiekje met smiley is juist meer dan genoeg. Die smiley had ik zelfs nog weg kunnen laten en de eerste statistieken van retorbrapi zouden al prima weerlegd zijn. Maar nogmaals, ik ben niet degene die met dat soort posts begint dus richt je pijlen toch op iemand anders. Of verdoe je tijd er gewoon niet aan, als ik alles 3x uit moet leggen ga je er niet slimmer door lijken in ieder geval :) .
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:11:42 #202
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87099271
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Nee, niet elke iPhone gebruiker. Maar aangezien jij degene was die begon met generaliseren, leek het me de juiste manier van formuleren om het voor jou begrijpelijk te maken.

Een grafiekje met smiley is juist meer dan genoeg. Die smiley had ik zelfs nog weg kunnen laten en de eerste statistieken van retorbrapi zouden al prima weerlegd zijn. Maar nogmaals, ik ben niet degene die met dat soort posts begint dus richt je pijlen toch op iemand anders. Of verdoe je tijd er gewoon niet aan, als ik alles 3x uit moet leggen ga je er niet slimmer door lijken in ieder geval :) .
Blijf jij vooral denken dat je dingen uitlegt, jongen :) En je hoeft tegen mij niet zo neerbuigend te doen, hoor. De kans is heel klein dat je intelligenter bent dan ik, en mij krijg je er niet mee op de kast.
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:10:33 #203
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_87129556
Ik vind het zo grappig dat er mensen zijn die denken dat Apple-liefhebbers hersenloze Steve Jobs-aanhangers zijn. Ik denk dat dat misschien geldt voor 0,00001% van alle mensen met een Mac of iPhone, de rest vindt het gewoon goede producten. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_87133596
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:10 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het zo grappig dat er mensen zijn die denken dat Apple-liefhebbers hersenloze Steve Jobs-aanhangers zijn. Ik denk dat dat misschien geldt voor 0,00001% van alle mensen met een Mac of iPhone, de rest vindt het gewoon goede producten. :)
Hersenloze Steve Jobs-aanhangers, hypegevoelige meelopers, fanatieke extremistische Apple-jehova's, gehersenspoelde fanboys met het Stockholmsyndroom, etc etc sommige mensen hebben er een dagtaak van gemaakt om zulke termen te bedenken. :')
pi_87136021
3 topics vol over dit onderwerp :') :') :') :') :')
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:16:05 #206
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_87505654
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_87506373
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:43 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Al die plaatjes zijn irrelevant. iOS en Android zijn beiden goede besturingssystemen voor smartphones en de high end-toestellen zijn allemaal mooie toestellen. De uiteindelijke keuze komt neer op persoonlijke voorkeur en individuele gebruikerservaring. Dit kun je niet objectief generaliseren.
Beste reactie in dit topic. ^O^
pi_87512254
Ik vraag mij alleen nog af hoe de apple fanboys nog om kunnen gaan met een 3.5" scherm en geen widgets :')
Ok zet ik vraagtekens bij de prijs van een iphone4 :')

Voor minder heb je namelijk symbian of android en een grotere keuze uit telefoons.

IOS is hardstikke achterhaald en de enige reden waarom ze nog bestaan is vanwege de apps. Niet voor niets begint het aandeel ios nu enorm te krimpen. Maar goed met apps bedoel ik natuurlijk de games en als het om games gaat dan koop ik liever een w7 phone.

Oh ja en de receptie problemen :')
en als hij valt dan spat hij letterlijk (!) in 1000 stukjes uiteen :')
bumper hoesje is nodig om hem te gebruiken :')
een gigantische omlijsting om het scherm heen :')
3.5" :')
widgets :')
prijs :')
faal
pi_87512701
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef dieselnoi het volgende:
Niet voor niets begint het aandeel ios nu enorm te krimpen.
Tuurlijk jongen: http://www.netmarketshare(...)OS,Android&sample=38 :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:07:27 #210
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_87513850
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

waar halen hun, hun cijfers vandaan :')
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_87514365
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

http://www.engadget.com/2(...)-accelerating-aroun/
http://www.engadget.com/2(...)merican-smartphones/
http://www.engadget.com/2(...)share-as-all-others/
http://www.engadget.com/2(...)ft-in-us-smartphone/

http://www.bloomberg.com/(...)ed-gartner-says.html

http://www.gsmarena.com/s(...)_ahead-news-1854.php

Ja tuurlijk :')
En dit gaat trouwens niet eens meer om android maar om ios. Ik zit helemaal in de smartphone scene en ik zie gewoon een algemene trend dat iedereen wel een beetje uitgekeken raakt op iphones. Ook in het dagelijks leven zie je gewoon meer androids en blackberries. De UI vna ios begint hardstikke saai en achterhaald te worden en ios legt het gewoon af kwa functionaliteit tegen symbian of android. En nu w7 op de markt is en zich op dezelfde doelgroep richt lijkt de hype snel over te waaien.

IOS houdt zich nu alleen nog maar kunstmatig in leven met de hoeveelheid apps en de hardcore apple fanboys die ze hebben. Maar kwa functionaliteit en hardware is het al lang achterhaald door andere OSes.

Ik heb zelf ook een ipod touch en dat ding heb ik al maanden nauwelijks gebruikt omdat het gewoon een beetje saai begint te worden. Terwijl mijn vriendin een n97 heeft en dat is wel gewoon hardstikke interessant om te modden en te tweaken.

En echt serieus de widgets, prijs, scherm :')

Ik probeer het zo rationeel mogelijk te bekijken maar ik kan alleen deze
pi_87514697
Moet je je voorstellen dat je bureaublad van je pc alleen maar bestaat uit vierkante icoontjes.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:20:35 #213
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87514726
Wat is gedoe over 'widgets' steeds?

Verder kan ik je post niet bepaald rationeel noemen :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87516063
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef dieselnoi het volgende:
Ik vraag mij alleen nog af hoe de apple fanboys nog om kunnen gaan met een 3.5" scherm en geen widgets :')
Ok zet ik vraagtekens bij de prijs van een iphone4 :')

Voor minder heb je namelijk symbian of android en een grotere keuze uit telefoons.

IOS is hardstikke achterhaald en de enige reden waarom ze nog bestaan is vanwege de apps. Niet voor niets begint het aandeel ios nu enorm te krimpen. Maar goed met apps bedoel ik natuurlijk de games en als het om games gaat dan koop ik liever een w7 phone.

Oh ja en de receptie problemen :')
Helemaal niets van gemerkt
quote:
en als hij valt dan spat hij letterlijk (!) in 1000 stukjes uiteen :')
Mijn iPhone is, zonder hoesje, enkele keren flink hard op de stenen gevallen (met dank aan vrienden met glibberige handjes) en heeft nog niet eens een krasje. Leg de Galaxy S een paar keer neer op tafel en er zitten al krasjes op
quote:
bumper hoesje is nodig om hem te gebruiken :')
een gigantische omlijsting om het scherm heen :')
3.5" :')
widgets :')
prijs :')
faal
Ja, faal. En toch ben je jaloers op dat faaltoestel. Maar probeer jezelf er vooral van te overtuigen dat jouw goedkopere toestel écht beter is, hoor. Als de Desire mijn eerste smartphone was, zou ik er ook meer dan tevreden mee zijn.

En het scherm van de iPhone is veel scherper, gevoeliger en kleurechter dan welke Android dan ook.
pi_87516219
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef dieselnoi het volgende:
Ik heb zelf ook een ipod touch en dat ding heb ik al maanden nauwelijks gebruikt omdat het gewoon een beetje saai begint te worden. Terwijl mijn vriendin een n97 heeft en dat is wel gewoon hardstikke interessant om te modden en te tweaken.
Je vindt een N97 interessant, maar iPhone en iOS zijn achterhaald en saai? :') Als er één high end smartphone is die op vrijwel elk front tegenvalt, is het de N97 wel.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:04:34 #216
53267 TC03
pi_87516790
iOS is gewoon de overtreffende trap van Android.

- iOS is sneller
- iOS is stabieler
- iOS heeft een consistentere GUI
- iOS is gebruiksvriendelijker

Android heeft nog te vaak last van rare problemen. Agenda's die niet (goed) syncen, apps die niet installeren of gewoon domweg niet opstarten, telefoons die in een rebootloop terecht komen, etc. Dit weet ik a.h.v. ervaringen van meerdere telefoonwinkels. Klanten hebben soms nog wel klachten over Android (heel veel ook niet), maar over iOS hoor je letterlijk nooit problemen. Niemand brengt zijn iPhone terug, dat is bij de HTC Desire (bijv.) wel anders.

Android is prima hoor, alleen het is het afgelopen jaar teveel blijven hangen. De market ontwikkelt zich niet goed genoeg (de kwaliteit is te laag) en de fragmentatie van meerdere toestellen blijft irritant. Voorbeeld: Sygic geeft op de Samsung Galaxy S vaak problemen, op de HTC Desire veel minder. De Angry Birds beta werkt op bijna alle WVGA-toestellen prima, behalve op de HTC Evo (alleen in de VS verkrijgbaar). Dit soort issues zijn aan de orde van de dag bij Android.

iOS is gewoon beter en daarmee is de iPhone ook beter. En ja, het scherm van de iPhone is klein, maar het is eveneens een prachtig scherp scherm met prima kijkhoeken dat ongelofelijk soepel werkt. Daar kan geen Samsung Galaxy S of HTC Desire tegenop. Android 3.0 moet flinke stappen gaan maken wil het niet flinke schaden oplopen door WP7, want dat is echt veelbelovend.

Verder is Android prima hoor, de toestellen zijn goedkoper dan de iPhone en je krijgt er dan ook minder voor terug. Het biedt gewoon waar voor z'n geld. Over Symbian zal ik echter niet beginnen, dat is gewoon veel te achterhaald en de nieuwe versies zijn weinig hoopvol.
pi_87517977
quote:
Wat een grappenmaker ben jij :'). Uit geen enkele bron van je komt voort dat het marktaandeel van iOS krimpt, zoals je zei. Kom met feiten, en anders moet je je woorden zorgvuldiger kiezen.

En klopt, momenteel worden er in de US meer Androids dan iPhones verkocht. Maar mag ik je eraan herinneren dat er in de US tientallen Android toestellen zijn, verkrijgbaar bij elke provider, sommige zelfs voor de helft van de prijs van een iPhone, terwijl de iPhone slechts 1 toestel is en verkrijgbaar bij slechts 1 provider? Nogal logisch dat Android in de US zo hard groeit. In Europa en Azie liggen de cijfers dan ook heel anders. En dat blijkt, want wereldwijd is iOS nog steeds 5x groter dan Android!

quote:
En dit gaat trouwens niet eens meer om android maar om ios. Ik zit helemaal in de smartphone scene en ik zie gewoon een algemene trend dat iedereen wel een beetje uitgekeken raakt op iphones. Ook in het dagelijks leven zie je gewoon meer androids en blackberries. De UI vna ios begint hardstikke saai en achterhaald te worden en ios legt het gewoon af kwa functionaliteit tegen symbian of android. En nu w7 op de markt is en zich op dezelfde doelgroep richt lijkt de hype snel over te waaien.

IOS houdt zich nu alleen nog maar kunstmatig in leven met de hoeveelheid apps en de hardcore apple fanboys die ze hebben. Maar kwa functionaliteit en hardware is het al lang achterhaald door andere OSes.
Toch knap dat iOS zichzelf "kunstmatig in leven" kan houden. Hoe gaat zoiets precies in z'n werk? iOS heeft gewoon schijt aan vraag/aanbod, marktwerking, en verkoopt gewoon lekker door? Erg bijzonder. Ook dat iOS zo'n 200 miljoen "hardcore apple fanboys" heeft kunnen creëren. Petje af!

quote:

En echt serieus de widgets, prijs, scherm :')

Ik probeer het zo rationeel mogelijk te bekijken maar ik kan alleen deze
Oh yes, modden en tweaken, woohoo! Daar zitten we op te wachten mensen! Nou, ik heb tante Sjaan en overbuurman Bert gelijk een Android aanbevolen, kunnen ze lekker een custom rom installeren en icoontjes aanpassen. En de videowallpaper niet vergeten natuurlijk! Met de bewegende lijntjes ben je tegenwoordig helemaal hip! :')

Nee sorry jongen, tweakers is verderop
pi_87522002
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef TC03 het volgende:
Klanten hebben soms nog wel klachten over Android (heel veel ook niet), maar over iOS hoor je letterlijk nooit problemen.
Dit geloof je toch zelf niet :') ?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 07:24:33 #219
53267 TC03
pi_87522167
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 06:14 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dit geloof je toch zelf niet :') ?
Waarom zou ik mijn eigen ervaringen niet geloven? :') Het feit dat jij denkt dat het niet waar is geeft al aan dat iOS ernstig goed is. _O_
pi_87522241
iOS is goed, maar ook wel erg monkey proof. Er valt niet heel veel te customizen en eigenlijk niets fout te doen. Denk dat het met de stabiliteit van Android net zo goed zit als met iOS.
pi_87522267
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 07:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom zou ik mijn eigen ervaringen niet geloven? :') Het feit dat jij denkt dat het niet waar is geeft al aan dat iOS ernstig goed is. _O_
Oh juist, de combinatie 'iOS' en 'problemen' levert inderdaad geen hits op bij een willekeurige zoekmachine. Fantast.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 08:01:30 #222
53267 TC03
pi_87522419
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 07:40 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Oh juist, de combinatie 'iOS' en 'problemen' levert inderdaad geen hits op bij een willekeurige zoekmachine. Fantast.
Dat is natuurlijk geen geldig argument. "Feyenoord kampioen" levert ook hits op. :')
  donderdag 14 oktober 2010 @ 08:02:44 #223
53267 TC03
pi_87522435
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 07:36 schreef 16meter het volgende:
iOS is goed, maar ook wel erg monkey proof. Er valt niet heel veel te customizen en eigenlijk niets fout te doen. Denk dat het met de stabiliteit van Android net zo goed zit als met iOS.
Android is minder stabiel, kan ik uit eigen ervaring vertellen.
pi_87522531
Hoe kan je hierover 3 topics vollullen? iOS mag Android nog niet eens in de ogen kijken zonder zich te schamen.
pi_87522955
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:02 schreef TC03 het volgende:

[..]

Android is minder stabiel, kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Wat is minder stabiel? Ik heb nog nooit crashes o.i.d. meegemaakt?!

Met vergelijkbare spellen is mijn Galaxy S even snel, en met internet sites ben ik af en toe sneller, en soms de iphone 4.

Vriend van mij heeft 6 pagina's vol met apps. Nou ik kan me der geen weg door banen zeg. ( 'Waar staat die app ook alweer? Euh pagina 3? Oh nee volgens mij pagina 5. Wacht pagina 1.')

http://www.bild.de/BILD/d(...)rechlich-fragil.html Lekkere kwaliteit...
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')