Nee de 6 posts erboven over die aangeschafte Galaxy S gingen eigenlijk over een iPhone in vermomming.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Uit je vraag bleek niet dat het voor Android was.
Als je wat beter leest had je dat inderdaad kunnen zien, maar in de vraag zelf stond het niet en als iemand dan een antwoord geeft hoef je niet zo fel te reageren, lijkt me zo. Of nog beter, het Android-topic kunnen opzoeken, want dit topic gaat over de verschillen tussen iOS en Android en dan is het antwoord meer ontopic dan de vraagquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee de 6 posts erboven over die aangeschafte Galaxy S gingen eigenlijk over een iPhone in vermomming.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je wat beter leest had je dat inderdaad kunnen zien, maar in de vraag zelf stond het niet en als iemand dan een antwoord geeft hoef je niet zo fel te reageren, lijkt me zo. Of nog beter, het Android-topic kunnen opzoeken, want dit topic gaat over de verschillen tussen iOS en Android en dan is het antwoord meer ontopic dan de vraag
Dat kan ik gemist hebben, zoals hier het geval was. De manier waarop hij reageert zegt meer over hem dan over mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee de 6 posts erboven over die aangeschafte Galaxy S gingen eigenlijk over een iPhone in vermomming.
Oh ik zal inderdaad niet verdedigen dat-ie een volwassen indruk maakt neequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:18 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat kan ik gemist hebben, zoals hier het geval was. De manier waarop hij reageert zegt meer over hem dan over mij.
Niet iedereen vindt dit topic dusdanig interessant om ELKE post te lezen en te onthouden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
ok sorry, mijn excusesquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt dit topic dusdanig interessant om ELKE post te lezen en te onthouden.
Bovendien probeerde n8n alleen te helpen, dus waar die opgefokte reactie voor nodig was ontgaat mij even.
Maar Android is ook beter.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:59 schreef Adames het volgende:
Maar, in android is er dus 1 stap minder nodig dan in iOS.
Dus, android is beter dan iOS.
Mooi, is dat tenminste ook opgelost.
quote:Op woensdag 22 september 2010 01:14 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar Android is ook beter.
[ afbeelding ]
haha nicequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een mooie stijgende lijn bij iOS
Laat dan wel het relevante plaatje zien he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe komt het toch dat Android fanboys niet gewoon tevreden kunnen zijn met hun OS, tenzij ze iOS de grond in trappen..? Minderwaardigheidscomplexje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:51 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik reageerde op jouw plaatje over wat mensen als volgende Operating System willen, met een recenter plaatje over wat mensen als volgende Operating System willen. Jouw plaatje is irrelevant.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Laat dan wel het relevante plaatje zien he.
[ afbeelding ]
Ik heb geen minderwaardigheidscomplex, maar wel een drang om de grootheidswaanzin van iOS gebruikers een halt toe te roepen. Waarom voelen iOS gebruikers zich altijd zo geroepen om met achterhaalde statistieken de zogenaamde populariteit van Apple aan te tonen? Waar was je toen retorbrapi z'n grafiekjes plaatste?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat Android fanboys niet gewoon tevreden kunnen zijn met hun OS, tenzij ze iOS de grond in trappen..? Minderwaardigheidscomplexje?
Neem eens een voorbeeld aan de gebruiker hierboven, die een Galaxy S gekocht heeft en daar tevreden over is, zonder constant de drang te voelen iOS naar beneden te halen.
Al die plaatjes zijn irrelevant. iOS en Android zijn beiden goede besturingssystemen voor smartphones en de high end-toestellen zijn allemaal mooie toestellen. De uiteindelijke keuze komt neer op persoonlijke voorkeur en individuele gebruikerservaring. Dit kun je niet objectief generaliseren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw plaatje over wat mensen als volgende Operating System willen, met een recenter plaatje over wat mensen als volgende Operating System willen. Jouw plaatje is irrelevant.
Ik vind retorbrapi soms net zo'n irritante fanboy. Als het geen minderwaardigheidscomplex is, waarom voel je dan zo'n sterke drang bij elke gelegenheid een anti-iphone post te plaatsen? En ga alsjeblieft niet jezelf herhalen door te zeggen dat het is 'om de grootheidswaanzin een halt toe te roepen', want dat is geen antwoord. Waarom voel jij je de aangewezen persoon hiervoor? Waarom kun je niet gewoon blij zijn met wat je hebt? Of had je toch stiekem liever een iPhone gehad, en probeer je te overcompenseren?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:42 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb geen minderwaardigheidscomplex, maar wel een drang om de grootheidswaanzin van iOS gebruikers een halt toe te roepen. Waarom voelen iOS gebruikers zich altijd zo geroepen om met achterhaalde statistieken de zogenaamde populariteit van Apple aan te tonen? Waar was je toen retorbrapi z'n grafiekjes plaatste?
iOS gebruikers zijn tevredener.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw plaatje over wat mensen als volgende Operating System willen, met een recenter plaatje over wat mensen als volgende Operating System willen. Jouw plaatje is irrelevant.
Jij plaatst ook grafiekjes, dus jij hebt in ieder geval geen recht van spreken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb geen minderwaardigheidscomplex, maar wel een drang om de grootheidswaanzin van iOS gebruikers een halt toe te roepen. Waarom voelen iOS gebruikers zich altijd zo geroepen om met achterhaalde statistieken de zogenaamde populariteit van Apple aan te tonen? Waar was je toen retorbrapi z'n grafiekjes plaatste?
Doe toch niet zo domquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Of had je toch stiekem liever een iPhone gehad, en probeer je te overcompenseren?
Ik begin er nooit als eerste mee, waar jij elk topic over en telefoon aangrijpt om je iPhone onzin te verkondigen. Zie de vergelijking met gelovigen hierbovenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:49 schreef retorbrapi het volgende:
Jij plaatst ook grafiekjes, dus jij hebt in ieder geval geen recht van spreken.
Slechte, bekrompen analogie. En is generalisering niet juist iets waar fundamentalisten een handje naar hebben? En handelden de kruisridders niet ook in naam van religie? Jouw fanatieke anti-iPhone posts hebben toch meer dat toontje dan dat van een redelijke, genuanceerde atheïst die religieuze dogmatiek rationeel probeert te weerleggen met wetenschappelijk bewijs. Daar is meer voor nodig dan een grafiekje en een smiley plaatsen als weerlegging van een grafiekje en een smiley.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Doe toch niet zo dom.
Grootheidswaanzin tegenhouden is een prima antwoord. Ik post nooit 'bij elke gelegenheid' een anti iPhone post, slechts als reactie op pro-iPhone posts die onjuist zijn. Zie mij als de atheïst die de evolutietheorie uitlegt nadat de iPhone gelovige met het scheppingsverhaal kwam. Dat doe ik niet omdat ik twijfel, integendeel. Ik ben juist het zekerst van allemaal, maar heb simpelweg de behoefte om de goedgelovigen met hun pretentieuze waarheid met beide benen terug op de grond te krijgen.
BOOM!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Slechte, bekrompen analogie. En is generalisering niet juist iets waar fundamentalisten een handje naar hebben? En handelden de kruisridders niet ook in naam van religie? Jouw fanatieke anti-iPhone posts hebben toch meer dat toontje dan dat van een redelijke, genuanceerde atheïst die religieuze dogmatiek rationeel probeert te weerleggen met wetenschappelijk bewijs. Daar is meer voor nodig dan een grafiekje en een smiley plaatsen als weerlegging van een grafiekje en een smiley.
Maar in jouw ogen is elke iPhone-gebruiker een schaap, die slaafs de propagatie van herder Steve Jobs volgt, en ben jij de rationalist die realisme aan de man moet brengen bij deze blinde gelovigen..?
Over grootheidswaanzin gesproken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |