Ja en nee. Er zijn hele goede ports (GTA: Chinatown Wars op de iPad bijvoorbeeld), maar in de meeste gevallen -en tot nu toe zeker in het geval van iPhone-ports op Android- zijn applicaties die speciaal voor een bepaald platform ontwikkeld zijn beter dan applicaties die naar een ander platform geport zijn om extra geld binnen te halen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Daar kan je niks over zeggen, dat hangt van de port af.
Die wel ja. Maar op Android is Angry Birds een beta met een handjevol levels. Op de iPhone is Angry Birds één van de meest verslavende spellen uit de Appstore.quote:Op zondag 19 september 2010 21:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien, loopt Angry Birds wel gewoon soepel op Android.
Dat bedoel ik dus, het hangt van de port af, je hebt goede en slechte ports.quote:Op zondag 19 september 2010 21:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja en nee. Er zijn hele goede ports (GTA: Chinatown Wars op de iPad bijvoorbeeld), maar in de meeste gevallen -en tot nu toe zeker in het geval van iPhone-ports op Android- zijn applicaties die speciaal voor een bepaald platform ontwikkeld zijn beter dan applicaties die naar een ander platform geport zijn om extra geld binnen te halen.
Nu is het natuurlijk ook een beetje de schuld van Gameloft, die een wisselvallige kwaliteit kent in ports van iPhone-spellen naar Android. Gangstar speelde op de veel minder krachtige Palm Pre namelijk wél heel prettig.
Angry Birds is dan ook geen port.quote:Op zondag 19 september 2010 21:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien, loopt Angry Birds wel gewoon soepel op Android.
Maar zelfs goede ports zijn in de meeste gevallen minder dan goede originele spellen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:11 schreef retorbrapi het volgende:
Dat bedoel ik dus, het hangt van de port af, je hebt goede en slechte ports.
Volgens hun newsletters duurt het zo lang voordat het beschikbaar komt, omdat ze niet met een 'simpele' port vanaf de iPhone willen komen. Maar 't kan natuurlijk ook zo zijn dat dit betekent dat het gewoon een hele goede port is.quote:
Voor 300 euro nog steeds?quote:Op maandag 20 september 2010 16:37 schreef DeStentor het volgende:
over paar uur ga ik mijn galaxy s ophalen
jaquote:Op maandag 20 september 2010 16:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor 300 euro nog steeds?
Zeker. Prachtig toestelletje voor dat geld. Zeker als ie echt nieuw is, dan is het een koopje.quote:Op maandag 20 september 2010 16:46 schreef DeStentor het volgende:
ja, nieuw in verpakking, goede prijs toch??
quote:Op maandag 20 september 2010 17:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zeker. Prachtig toestelletje voor dat geld. Zeker als ie echt nieuw is, dan is het een koopje.
sowieso dat dit ook voor android kanquote:Op maandag 20 september 2010 20:36 schreef n8n het volgende:
iOS: Settings, General, Network, enable 3g [off] cellular data [off]
Lijkt me ook maar dat gaf je niet aan in je post, dan weet je het vast voor als je ooit besluit een iPhone aan te schaffen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:38 schreef DeStentor het volgende:
[..]
sowieso dat dit ook voor android kan
ik heb veel producten van apple hoor, maar ik heb dit keer gekozen voor iets anders, nu moet ik alles daar nog in vindenquote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Lijkt me ook maar dat gaf je niet aan in je post, dan weet je het vast voor als je ooit besluit een iPhone aan te schaffen.
Prima. Als ik wist hoe het op Android werkt had ik dat ook gezegd, maar dat weet ik nietquote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef DeStentor het volgende:
[..]
ik heb veel producten van apple hoor, maar ik heb dit keer gekozen voor iets anders, nu moet ik alles daar nog in vinden
ik word serieus helemaal gek van die fanboys, irritant
Je vraagt in een iOS en Android topic iets zonder aan te geven welke van de twee je gebruikt, je krijgt een antwoord dat helaas net voor de verkeerde van de twee is en dan wordt je gek van irritante fanboys?quote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef DeStentor het volgende:
[..]
ik word serieus helemaal gek van die fanboys, irritant
ik vraag voor een antwoord op een vraag voor android, wat doet die kerel, gaat hij leuk lopen vertellen dat het op iOS zo verschikkelijk makkelijk is MET uitleg? WTFquote:Op maandag 20 september 2010 21:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je vraagt in een iOS en Android topic iets zonder aan te geven welke van de twee je gebruikt, je krijgt een antwoord dat helaas net voor de verkeerde van de twee is en dan wordt je gek van irritante fanboys?
Uit je vraag bleek niet dat het voor Android was.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:52 schreef DeStentor het volgende:
[..]
ik vraag voor een antwoord op een vraag voor android, wat doet die kerel, gaat hij leuk lopen vertellen dat het op iOS zo verschikkelijk makkelijk is MET uitleg? WTF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |