Ik heb niks tegen op customizen, mits het iets toevoegt. Heb nog steeds geen enkele Android-telefoon gezien met de hoge kwaliteit grafische pracht als de iPhone heeft.quote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Nu weet ik dat jij tegen customizen bent, omdat het zo puberaal klinkt. Lekker je eigen ding doen. Maar het helpt zeker. Dat vind ik nog steeds het sterkste punt van android.
Oh en het scheelt misschien dat er nog steeds ergens een tweaker in me schuilt.
Wie ben jij om te bepalen wat 'echte iPhoners' zijn? Waarom moeten Android-gebruikers altijd IEDEREEN met een iPhone afschrijven als kuddedieren die gedachteloos volgen wat Apple aanbiedt en het blind met Jobs eens zijn? Dergelijke opmerkingen zijn in de vorige topics ook al voorbij gekomen, waarbij maar voor mij besloten was dat ik precies dezelfde gedachtegang als Steve Jobs heb, alleen maar omdat ik een iPhone gebruik.quote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Maar eckte iPhoners updaten hun software altijd.
Ik heb het dan ook niet over grafische pracht, maar over functionaliteit ..quote:Op maandag 13 september 2010 23:38 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen op customizen, mits het iets toevoegt. Heb nog steeds geen enkele Android-telefoon gezien met de hoge kwaliteit grafische pracht als de iPhone heeft.
Ik gebruik geen Android.quote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat 'echte iPhoners' zijn? Waarom moeten Android-gebruikers altijd IEDEREEN met een iPhone afschrijven als kuddedieren die gedachteloos volgen wat Apple aanbiedt en het blind met Jobs eens zijn? Dergelijke opmerkingen zijn in de vorige topics ook al voorbij gekomen, waarbij maar voor mij besloten was dat ik precies dezelfde gedachtegang als Steve Jobs heb, alleen maar omdat ik een iPhone gebruik.
Is het dan zó bedreigend dat er mensen zijn die puur op basis van de telefoon zelf beslissen dat ZIJ de iPhone de beste telefoon VINDEN? Ik kan met de iPhone dingen die ik ook een Android niet, of alleen met veel gedoe, zou kunnen. Dat is de voornaamste reden dat ik voor de iPhone kies, met de immens uitgebreide appstore -die mij specifieke apps biedt die ik bij Android zou moeten missen- als goede tweede. Ik heb meerdere Android-toestellen gehad, maar ging steeds bewust terug naar een iPhone omdat ik deze dingen miste. Dát is de reden dat ik een iPhone heb. Niet omdat er een appeltje op staat, of omdat Steve zegt dat het de beste telefoon van dit moment is.
Maar als iemand na bewuste overweging besluit dat de iPhone tóch de beste optie is, verandert hij natuurlijk meteen in een hersenloos kuddedier. Anders kun je als Android-gebruiker niet meer overtuigd zijn van de onbetwiste superioriteit van jouw toestel.
Nogal hypocriet. Eerst zeuren omdat iPhoners over 1 kam worden geschoren, maar dan hetzelfde doen met de mensen met Android.quote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat 'echte iPhoners' zijn? Waarom moeten Android-gebruikers altijd IEDEREEN met een iPhone afschrijven als kuddedieren die gedachteloos volgen wat Apple aanbiedt en het blind met Jobs eens zijn?
Maar als iemand na bewuste overweging besluit dat de iPhone tóch de beste optie is, verandert hij natuurlijk meteen in een hersenloos kuddedier. Anders kun je als Android-gebruiker niet meer overtuigd zijn van de onbetwiste superioriteit van jouw toestel.
Is dat serieus?quote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef Antony1989 het volgende:
Welk jatwerk?
En jailbreak is website intypen, sliden en klaar. Niets downloaden, niets op je telefoon plempen, geen veilige modus booten. Gewoon klaar.quote:En rooten is, update.zip downloaden op je telefoon plempen, veilige modus booten en klaar.
Prima, ik heb het dan ook vooral over de Android-gebruikers die het nodig vinden in elk topic te oas en te onpas de iPhone af te zeiken en met opmerkingen te strooien als "nee, dat vindt jij niet, want Steve zegt.."quote:Op maandag 13 september 2010 23:41 schreef Adames het volgende:
Nogal hypocriet. Eerst zeuren omdat iPhoners over 1 kam worden geschoren, maar dan hetzelfde doen met de mensen met Android.
Ik herken me er zelf namelijk totaal niet in.
Sorry baas.quote:Op maandag 13 september 2010 23:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo'n taalnazi, maar ehm.. serieus?
Ik vind het design wel strak en erg industrieel.quote:Op maandag 13 september 2010 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
van de iPhone? Het is geen lelijk ding, maar vind het nou ook niet bepaald aantrekkelijk. De keren dat ik de zogenaamde chinese iPhone kloon van gizmodo zag, vond ik het een erg mooi toestel.
Nu ik hem in 'het echt' zie, vind ik het simpelweg een functioneel design. Niet lelijk, maar ook geen reden om hem te kopen vanwege het design.
Voordat die website er was, die niet meer werkt met nieuwere versies trouwens, was het toch wel wat lastigerquote:Op maandag 13 september 2010 23:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Is dat serieus?![]()
[ afbeelding ]
[..]
En jailbreak is website intypen, sliden en klaar. Niets downloaden, niets op je telefoon plempen, geen veilige modus booten. Gewoon klaar.
Die is al een tijdje wegquote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Waar is je oude UI eigenlijk. Ik herkende je even niet.
Dat is wel erg gejat ja, dat is het menu, kun je als je wilt ook gewoon in een lange lijst weergeven...quote:Op maandag 13 september 2010 23:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Is dat serieus?![]()
[ afbeelding ]
[..]
En jailbreak is website intypen, sliden en klaar. Niets downloaden, niets op je telefoon plempen, geen veilige modus booten. Gewoon klaar.
Ach gelukkig is de tablet van Galaxy S wel origineelquote:Op maandag 13 september 2010 23:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Is dat serieus?![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja, inderdaad. Toen moest je het knopje "make it ra1n" aanklikken en 15 seconden wachten.quote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Voordat die website er was, die niet meer werkt met nieuwere versies trouwens, was het toch wel wat lastiger
"Hmm, m'n vorige argument vervalt, laat ik maar wat nieuws zeggen". De tablet van de Galaxy S is niet relevant voor de discussie, en verandert niets aan het punt dat ik maakte over het jatwerk van Samsung met de Galaxy S.quote:Op maandag 13 september 2010 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach gelukkig is de tablet van Galaxy S wel origineel
Naar mijn ervaring moest je een .ipsw downloaden, patchen, installeren, iDevice in DFU-mode, homepage-knop 15 seconden, laten patchen, wachten, en dan rebootenquote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Toen moest je het knopje "make it ra1n" aanklikken en 15 seconden wachten.![]()
Maar de discussie zakt weer naar het welles/nietes-niveau. Mijn analogie staat nog steeds, zowel die in dit topic als die in het vorige topic
Grappig dat je het tweede punt in die post niet aanhaalt. Zeker omdat deze opmerking eerder een sneer was naar samsung dan naar apple. Maar blijkbaar heb je dat niet helemaal gevolgd.quote:Op maandag 13 september 2010 23:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
"Hmm, m'n vorige argument vervalt, laat ik maar wat nieuws zeggen". De tablet van de Galaxy S is niet relevant voor de discussie, en verandert niets aan het punt dat ik maakte over het jatwerk van Samsung met de Galaxy S.
Dan is jouw ervaring van héél lang geleden. Vóór de Nexus One, de Desire, de Galaxy S, Android 2.2 of zelfs maar Android 2.1.quote:Op maandag 13 september 2010 23:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring moest je een .ipsw downloaden, patchen, installeren, iDevice in DFU-mode, homepage-knop 15 seconden, laten patchen, wachten, en dan rebooten
Het tweede punt vond ik niet de moeite waard om op te reageren, maar voor jou dan toch: ik ben verre van een diehard tweaker, en voor mij was de keuze om te jailbreaken vrij snel gemaakt. En ik heb geen van mijn Android-toestellen geroot.quote:Op maandag 13 september 2010 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Grappig dat je het tweede punt in die post niet aanhaalt. Zeker omdat deze opmerking eerder een sneer was naar samsung dan naar apple. Maar blijkbaar heb je dat niet helemaal gevolgd.
Zoals? Mijn ma heeft sinds kort een Galaxy S, kon geen noemenswaardige extra functionaliteit vinden. Misschien niet lang genoeg mee gespeeld, ben benieuwd.quote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over grafische pracht, maar over functionaliteit ..
Nieuwe functies ontdekken in ze zin van "verdomme, hoe moet ik dát nou weer instellen?" en "tering, waar staat dát ook alweer verstopt?". De features spreken voor zich, de bereikbaarheid van de features niet.quote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef Antony1989 het volgende:
Maar denk dat het verder wel duidelijk is.
Koop een iphone als je wilt weten waar je aan toe bent en wat je kunt. En niks meer.
Koop een Android als je je telefoon wilt aanpassen aan je eigen smaak ( widgets enzo ) en waar je steeds meer nieuwe features op ontdekt!
Dat was bij de upgrade naar iOS 3.0 en tevens mijn enige ervaringquote:Op maandag 13 september 2010 23:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan is jouw ervaring van héél lang geleden. Vóór de Nexus One, de Desire, de Galaxy S, Android 2.2 of zelfs maar Android 2.1.
Bij iPhoneOS 1.0 had je nog geen appstore, misschien moet je dat ook maar in je argumentatie opnemen, aangezien je het zo leuk vind te praten over hoe het wás ipv hoe het is.
Dat gaat natuurlijk nooit werken als je niet een neutrale samenvatting geeft. Als je het al wilt afsluiten geef dan netjes de voor- en nadelen van beide, of denk je nu werkelijk dat de discussie voorbij is omdat jouw mening duidelijk is en niet veranderd is sinds deel 1?quote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef Antony1989 het volgende:
Maar denk dat het verder wel duidelijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |