abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:07:49 #276
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87627790
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 08:14 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Een smartphone nemen zonder internetabo. Dan sla je de plank toch echt volledig mis :')
Waarom? Als je thuis en op je werk WiFi hebt en altijd met de auto op en neer gaat heb je verder weinig aan mobiel internet.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87627926
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:07 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Waarom? Als je thuis en op je werk WiFi hebt en altijd met de auto op en neer gaat heb je verder weinig aan mobiel internet.
Daar zit je dan in je auto met gratis navigatie waar je wel een internetverbinding voor nodig hebt ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:15:54 #278
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87628020
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:12 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Daar zit je dan in je auto met gratis navigatie waar je wel een internetverbinding voor nodig hebt ;)
Als je nog navigatie nodig hebt om op je werk te komen heb je wellicht een ander probleem.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87628059
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:07 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

:')
JE komt toch niet alleen thuis of op je werk of wel?

Het hele nut van een smartphone staat of valt met overal internet hebben. Ik snap ehct niet dat mensen een smartphone kopen zonder mobiel internet.
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:26:48 #280
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87628342
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:17 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

:')
JE komt toch niet alleen thuis of op je werk of wel?
Misschien niet, maar misschien heeft hij wel helemaal geen zin om die telefoon te gebruiken in de kroeg of bij vrienden of wat dan ook.

quote:
Het hele nut van een smartphone staat of valt met overal internet hebben. Ik snap ehct niet dat mensen een smartphone kopen zonder mobiel internet.
Tsja, het valt me de laatste tijd wel meer op dat mensen in dit soort topics maar weinig begrip hebben voor wat anderen belangrijk vinden. Het is duidelijk dat jij niet zonder internet op je mobiel kunt, en ik vind het zelf ook erg handig, maar waarom moet dat dan maar meteen voor iedereen gelden?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 oktober 2010 @ 12:41:44 #281
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87628764
En wat doe je nou eigenlijk helemaal met internet op je mobiel? Een beetje twitter, ping, msn, beetje navi en af en toe een adres opzoeken wat je toevallig op een reclame bord zie.

Email is wat mij betreft de enige powerapp en dat zit weer in je BB abo :)
pi_87629541
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
En wat doe je nou eigenlijk helemaal met internet op je mobiel? Een beetje twitter, ping, msn, beetje navi en af en toe een adres opzoeken wat je toevallig op een reclame bord zie.

Email is wat mij betreft de enige powerapp en dat zit weer in je BB abo :)
Of natuurlijk zonder extra kosten gepusht op je iOS of Android toestel .
pi_87634111
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:26 schreef Antony1989 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:36 schreef retorbrapi het volgende:

En klopt, momenteel worden er in de US meer Androids dan iPhones verkocht. Maar mag ik je eraan herinneren dat er in de US tientallen Android toestellen zijn, verkrijgbaar bij elke provider, sommige zelfs voor de helft van de prijs van een iPhone, terwijl de iPhone slechts 1 toestel is en verkrijgbaar bij slechts 1 provider? Nogal logisch dat Android in de US zo hard groeit. In Europa en Azie liggen de cijfers dan ook heel anders. En dat blijkt, want wereldwijd is iOS nog steeds 5x groter dan Android!
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:04:25 #284
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87635535
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

[..]

Ach, statistieken kun je vrijwel altijd in je voordeel uitleggen natuurlijk :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87637553
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:26 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Misschien niet, maar misschien heeft hij wel helemaal geen zin om die telefoon te gebruiken in de kroeg of bij vrienden of wat dan ook.
[..]

Tsja, het valt me de laatste tijd wel meer op dat mensen in dit soort topics maar weinig begrip hebben voor wat anderen belangrijk vinden. Het is duidelijk dat jij niet zonder internet op je mobiel kunt, en ik vind het zelf ook erg handig, maar waarom moet dat dan maar meteen voor iedereen gelden?
Thuis heb je toch een laptop/pc of niet? Wat moet je dan nog met internet op je telefoon? :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:20:39 #286
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87637901
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Thuis heb je toch een laptop/pc of niet? Wat moet je dan nog met internet op je telefoon? :')
Misschien wil je niet altijd achter je pc zitten maar gewoon vanaf de bank internetten en mailen en zo. Of misschien heb je thuis geen laptop/pc. En voordat je dat vergezocht gaat noemen, ja, ik ken iemand die thuis geen pc heeft, alleen een smartphone (en een xbox :P).

Nogmaals, niet iedereen heeft dezelfde wensen/eisen en soms klinkt het misschien vreemd, maar als die persoon daar tevreden mee is, waarom niet? :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  FOK!fotograaf zondag 17 oktober 2010 @ 20:50:19 #287
145146 Andyy
pi_87645660
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:26 schreef Antony1989 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus?
Dat er veel paupers oh oh gerso kijken wilt niet gelijk zeggen dat het een een goed programma is.
pi_87646662
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:50 schreef Andyy het volgende:

[..]

Dus?
Dat er veel paupers oh oh gerso kijken wilt niet gelijk zeggen dat het een een goed programma is.
Jawel, want dat is smaakgebonden.
Wat het ook zegt is dat al die mensen die er naar kijken er plezier van hebben. Wat toch het doel is van een televisieprogramma volgens mij. Zelfde geldt voor een OS,
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:11:01 #289
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87646815
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Wat het ook zegt is dat al die mensen die er naar kijken er plezier van hebben. Wat toch het doel is van een televisieprogramma volgens mij. Zelfde geldt voor een OS,
Vergeet daarbij alleen niet dat die grafiek gaat over nieuwe aankopen. iOS heeft in totaal nog altijd een marktaandeel van meer dan 50% van de mobiele markt. En als je dat uitzet tegen de mobiele markt lijkt het een daling, als je het uitzet tegen de totale markt een stijging - aangezien de mobiele markt is gestegen ten opzichte van de totale markt.

Zoals ik al zei, statistieken kun je altijd in je voordeel uitleggen :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 oktober 2010 @ 21:29:49 #290
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87647896
quote:

Waar haal je de correlatie vandaan dat er naar kijken ook gelijk staat aan er plezier van hebben :?
pi_87649095
quote:

[..]

Als je wil kijken naar de mate waarin mensen plezier hebben van het OS, kan je beter dit soort cijfers erbij pakken:

pi_87652315
:D
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')