abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87522961
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Hoe kan je hierover 3 topics vollullen? iOS mag Android nog niet eens in de ogen kijken zonder zich te schamen.
Juist door dit soort droeftoeterij duurt deze treurnis nu al drie topics.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_87523952
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:40 schreef Antony1989 het volgende:
Wat is minder stabiel? Ik heb nog nooit crashes o.i.d. meegemaakt?!

Met vergelijkbare spellen is mijn Galaxy S even snel, en met internet sites ben ik af en toe sneller, en soms de iphone 4.
Da's niet helemaal eerlijk, he? De Galaxy S heeft geen spellen die vergelijkbaar zijn met de zwaarste iPhone spellen.
quote:
Vriend van mij heeft 6 pagina's vol met apps. Nou ik kan me der geen weg door banen zeg. ( 'Waar staat die app ook alweer? Euh pagina 3? Oh nee volgens mij pagina 5. Wacht pagina 1.')
Dan moet die vriend van jou folders gebruiken. En bij Android staan bij applicaties ALLE apps alfabetisch gerangschikt en kun je NIETS veranderen aan de indeling (tenzij je ze op je homescreen kwakt). En dan vind je de iPhone onoverzichtelijk?
quote:
Zoveelste broodje aap-verhaal door een Apple hater. Geloof je echt dat het plastic van Android-toestellen van betere kwaliteit is dan het geharde glas en aluminium van de iPhone?
pi_87527374
En hoezo zoeken, iOS heeft gewoon Spotlight op het homescreen.
pi_87529019
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:33 schreef Splackavellie02 het volgende:

Dan moet die vriend van jou folders gebruiken. En bij Android staan bij applicaties ALLE apps alfabetisch gerangschikt en kun je NIETS veranderen aan de indeling (tenzij je ze op je homescreen kwakt). En dan vind je de iPhone onoverzichtelijk?

Ooit een Android gebruikt? Ik kan namelijk mijn menu ook precies indelen hoe ik het wil..
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_87529877
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:32 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Ooit een Android gebruikt? Ik kan namelijk mijn menu ook precies indelen hoe ik het wil..
Ja. En je kunt mij nog meer vertellen, maar bij applicaties kun je niet gewoon applicaties verslepen en ergens anders neerzetten.

Als ik het mis heb, en ik wel de indeling van mijn applicatielijst kan veranderen, hoor ik het graag. Het gebruiksgemak van mijn HTC Legend kan niet in de schaduw staan van mijn iPhone.

[ Bericht 16% gewijzigd door Splackavellie02 op 14-10-2010 13:24:19 ]
pi_87532949
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja. En je kunt mij nog meer vertellen, maar bij applicaties kun je niet gewoon applicaties verslepen en ergens anders neerzetten.

Als ik het mis heb, en ik wel de indeling van mijn applicatielijst kan veranderen, hoor ik het graag. Het gebruiksgemak van mijn HTC Legend kan niet in de schaduw staan van mijn iPhone.
ik maak wel gebruik van een samsung galaxy s. Misschien dat dat scheelt. Zo zie je maar werk dat niet elke telefoon het zelfde werkt :)
pi_87533397
En inconsistentie maakt het er allemaal niet duidelijker op
pi_87534911
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:30 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

ik maak wel gebruik van een samsung galaxy s. Misschien dat dat scheelt. Zo zie je maar werk dat niet elke telefoon het zelfde werkt :)
Dan heb je het dus over de icoontjes op je homescreen, niet de applicaties in je applicatielijst.
pi_87535511
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:23 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dan heb je het dus over de icoontjes op je homescreen, niet de applicaties in je applicatielijst.
jawel, in het applicatiemenu menu toets en bewerken, dan kan ik ze verplaatsen binnen het menu hoe ik het zelf wil. :)
pi_87540531
Iemand een idee hoe ik de stockversie van Froyo op mijn Legend krijg zonder te rooten? Ik zie mensen nu al drie topics lang schreeuwen dat het veranderen van de firmwareversie zo makkelijk is, maar als ik op google zoek, krijg ik alleen maar guide waarin staat dat ik een goldcard moet aanmaken en mijn telefoon moet rooten.

Wat is de makkelijke/snelle manier om een andere versie van Android erop te krijgen?
pi_87541864
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand een idee hoe ik de stockversie van Froyo op mijn Legend krijg zonder te rooten? Ik zie mensen nu al drie topics lang schreeuwen dat het veranderen van de firmwareversie zo makkelijk is, maar als ik op google zoek, krijg ik alleen maar guide waarin staat dat ik een goldcard moet aanmaken en mijn telefoon moet rooten.

Wat is de makkelijke/snelle manier om een andere versie van Android erop te krijgen?
Er is geen andere manier. Je bent daarvoor afhankelijk van HTC, je zal moeten wachten tot zij 2.2 voor de Legend vrijgeven
pi_87542286
Dat suckt wel hard. Rooten is echt een teringklus. En dan maar beweren dat aanpassingen op android zo makkelijk zijn :')
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:25:04 #238
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87601446
Collega had van de week z'n galaxy S per ongeluk gebricked :')
pi_87610509
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat suckt wel hard. Rooten is echt een teringklus. En dan maar beweren dat aanpassingen op android zo makkelijk zijn :')
Rooten moeilijk? Een bestandje op je telefoon slepen, in veilige modus booten en klaar?
Tja zo lastig heb ik het idd nog nooit gezien.
pi_87611634
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:50 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Rooten moeilijk? Een bestandje op je telefoon slepen, in veilige modus booten en klaar?
Tja zo lastig heb ik het idd nog nooit gezien.
Dat klinkt niet zo moeilijk inderdaad. En hoe kom je aan dat bestandje en hoe boot je in veilige modus?
pi_87611708
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:32 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dat klinkt niet zo moeilijk inderdaad. En hoe kom je aan dat bestandje en hoe boot je in veilige modus?
Staat meestal uitgelegd op de zelfde plek waar je root vind. XDA-developers.com bijvoorbeeld!
pi_87611739
Ew, je hebt er dus wel een handleiding voor nodig.
pi_87611840
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:35 schreef retorbrapi het volgende:
Je vergeet dat Android-gebruikers niet hóeven te rooten/jailbraken om meer aan te kunnen passen dan een wallpaper.
pi_87611852
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:35 schreef retorbrapi het volgende:
Volgende reactie: Op de iphone niet, wat is Android toch kut.

Je hebt root vrijwel niet nodig. Alleen voor de apps die heel diep in het systeem duiken, die dus tevens gevaarlijk zijn.
pi_87611928
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:39 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Je vergeet dat Android-gebruikers niet hóeven te rooten/jailbraken om meer aan te kunnen passen dan een wallpaper.
Anderzijds hoeven iPhone-gebruikers niet te rooten/jailbreaken om een update te kunnen installeren :')
pi_87611976
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:43 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Anderzijds hoeven iPhone-gebruikers niet te rooten/jailbreaken om een update te installeren :')
Hoeven wij ook niet, alleen degene die een gelekte versie willen installeren en gemodde versies, waar standaard verschillende dingen inzitten en dingen uit zijn gehaald.

Maar dat is natuurlijk bijna niet te geloven als Iphone geburiker
pi_87612005
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:43 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Anderzijds hoeven iPhone-gebruikers niet te rooten/jailbreaken om een update te kunnen installeren :')
Dat hoef ik ook niet. Maar in tegenstelling tot Apple die iOS4 net zo makkelijk voor de 3G vrjigeeft, komen Android-updates niet beschikbaar voor toestellen die het niet aankunnen.
pi_87612010
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:45 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Hoeven wij ook niet, alleen degene die een gelekte versie willen installeren en gemodde versies, waar standaard verschillende dingen inzitten en dingen uit zijn gehaald.

Maar dat is natuurlijk bijna niet te geloven als Iphone geburiker
Oh dat dacht ik, mijn fout.

Misschien dat je Splackavellie dan even kan uitleggen hoe het moet:
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

pi_87612036
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:46 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat hoef ik ook niet. Maar in tegenstelling tot Apple die iOS4 net zo makkelijk voor de 3G vrjigeeft, komen Android-updates niet beschikbaar voor toestellen die het niet aankunnen.
Huh? Ik heb iOS 4 op mijn oude 3G, werkt prima.
pi_87612205
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:47 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Huh? Ik heb iOS 4 op mijn oude 3G, werkt prima.
Waren anders heel veel problemen met toestellen die zo traag als stront door een trechter werden.
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:47 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Oh dat dacht ik, mijn fout.

Misschien dat je Splackavellie dan even kan uitleggen hoe het moet:
[..]

Kan ik. Een stock Froyo rom is er nog niet, iig niet voor de Legend. Die is nog niet officieel uitgebracht door HTC. Dus je zult nog even moeten wachten Splackavellie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')