Weet ik niet, het is donker op dit halfrond.quote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ludo, hoe is het weer daar in Zeeland?
Owhquote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Chowi heeft veel meer klasse dan de meisjes die jij achterna zit.
Ik zat te F5'en in de hoop op een reactie van een niet-pauperige user, Ludo. En raad eens wie er op mijn scherm verscheen.quote:
Waarom heeft die slet rechts negerzoenen in haar bovenarm gestopt?quote:Op maandag 13 september 2010 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hier, een leuke bijdrage.
[ afbeelding ]
Naatje.quote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zat te F5'en in de hoop op een reactie van een niet-pauperige user, Ludo. En raad eens wie er op mijn scherm verscheen..
Die linker zou ik geven trouwensquote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom heeft die slet rechts negerzoenen in haar bovenarm gestopt?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Chowi heeft veel meer klasse dan de meisjes die jij achterna zit.
Wat is het geluid van het weer?quote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet ik niet, het is donker op dit halfrond.
Ook.quote:Op maandag 13 september 2010 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die eerste regel kan ik het nog wel mee eens zijn, maar die tweede?
Ik ben er nog niet eerder voor uit durven komen, maar ik heb het gevoel dat de tijd er nu rijp voor is. Want Chowi, jij bent het ritme in mijn hart, de vreugde in mijn ziel, de tranen die ik huil. Kortom, je bent mijn wereld!quote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zat te F5'en in de hoop op een reactie van een niet-pauperige user, Ludo. En raad eens wie er op mijn scherm verscheen..
*partypooper* je hebt een vriendinquote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet eerder voor uit durven komen, maar ik heb het gevoel dat de tijd er nu rijp voor is. Want Chowi, jij bent het ritme in mijn hart, de vreugde in mijn ziel, de tranen die ik huil. Kortom, je bent mijn wereld!
Altijd streven naar beter.quote:Op maandag 13 september 2010 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
*partypooper* je hebt een vriendin
Ik zie net pas het logo rechtsboven. Treffend.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten... Ik heb al 2 tietenpics gepost die van kwaliteit waren, dus...
tututututut. Niet altijd de confrontatie op proberen te zoeken.quote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
naatje moet na trolololo en ap echt de achterlijkste kutuser van fok zijn
Meid toch, ben je jaloers op me?quote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
nee, naatje is baasquote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |