quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Negroideness is in the eye of the beholder.
Ik had uit de hoogte kunnen doen over mijn BDSM-ervaringen en mij hiermee een plaatsje in jouw broekje kunnen verschaffen. Alleen ik weet ook dat zodra het puntje bij het paaltje zou komen ik een modderfiguur zou slaan aangezien ik een leek ben op het gebied van BDSM.quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik had gehoopt op ervaring in het BDSM-circuit. In dat geval had ik er wel een dag voor kunnen uittrekken waarop jij me dan bijpraat over alle ins en outs op dat gebied. En wellicht had je me ook praktijkervaring kunnen verschaffen.
Maar helaas.
Zou hij jou ook mogen doen?quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Als SwJ het zou vragen zou ik op 'm doen
Hij valt alleen wél op vrouwen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Als SwJ het zou vragen zou ik op 'm doen
quote:Op maandag 13 september 2010 22:33 schreef ZangerPetrochemisch het volgende:
[..]
ondermijn mijn gezag niet
Valt me vies van je tegen, Ludo. Ik had echt verwacht dat jouw kast vol zou liggen met zweepjes, buttplugs en andere pikante seksspeeltjes.quote:Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had uit de hoogte kunnen doen over mijn BDSM-ervaringen en mij hiermee een plaatsje in jouw broekje kunnen verschaffen. Alleen ik weet ook dat zodra het puntje bij het paaltje zou komen ik een modderfiguur zou slaan aangezien ik een leek ben op het gebied van BDSM.
Mocht mijn tijd aangebroken zijn hoop ik dat steven mijn plaatsje over mag nemen.quote:
http://messages.fok.nl/inbox.phpquote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Valt me vies van je tegen, Ludo. Ik had echt verwacht dat jouw kast vol zou liggen met zweepjes, buttplugs en andere pikante seksspeeltjes.
Zo'n type leek je me.
NSB alert! Wie heeft er een onbezet bushokje tot zijn beschikking?quote:
Alsjeblieft, pas één keer gebruikt:quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
NSB alert! Wie heeft er een onbezet bushokje tot zijn beschikking?
2 down, 3 to go.quote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsjeblieft, pas één keer gebruikt:
[ afbeelding ]
Nee, wat dat betreft ben ik nog erg ouderwets. Ik geniet liever van seks in de puurste vorm, twee dampende lichamen, bossen met schaamhaar en onbeschermd.quote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Valt me vies van je tegen, Ludo. Ik had echt verwacht dat jouw kast vol zou liggen met zweepjes, buttplugs en andere pikante seksspeeltjes.
Zo'n type leek je me.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mocht mijn tijd aangebroken zijn hoop ik dat steven mijn plaatsje over mag nemen.
In de gevangenis met jou hopen dat murp jou niet gaat vrijlatenquote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsjeblieft, pas één keer gebruikt:
[ afbeelding ]
En dat in ONZquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |