abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86400854
Wie kan mij blij maken met Nintendo VIP sterren?

Bij elke Nintendo game/console krijg je een kraskaartje met een code en die code is een X aantal punten waard. Een game 250 en een console 500 bijvoorbeeld.

Ik heb in totaal nog zo'n 5000 sterren nodig dus alle beetjes zijn meegenomen. Codes mogen per PM.

Voor degene die willen weten wat ik ermee wil kopen? Dit schatje:

Een SNES replica controller voor de Wii. Hij kost 7000 punten ;(

Vraagprijs is geloof ik altijd verplicht, dus hier komt 'ie: ¤ 0,00. Dank je! :*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_86401599
Nintendo catalogus is ziek duur ja :P
maarja tvp ik heb er volgens mij nog liggen ergens
Gegroet!
pi_86402033
Hou er rekening mee dat je niets aan dubbele codes hebt omdat je elk spel maar 1 keer kunt registreren
Wel balen dat ik een tijdje terug mijn punten 2 stomme zelda+ wii handdoeken en nog eens voor een nog stommere kleine paraplu heb gekocht omdat anders veel van mijn punten zouden gaan vervallen
Anders had ik nu genoeg punten voor die controller en dat gouden stuurtje!

PS; als je even noemt welke spellen je al hebt geregistreerd dan zal ik even kijken of ik mijn dubbele nog ergens kan vinden voor je
pi_86402223
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef Ctg het volgende:
Hou er rekening mee dat je niets aan dubbele codes hebt omdat je elk spel maar 1 keer kunt registreren
Wel balen dat ik een tijdje terug mijn punten 2 stomme zelda+ wii handdoeken en nog eens voor een nog stommere kleine paraplu heb gekocht omdat anders veel van mijn punten zouden gaan vervallen
Anders had ik nu genoeg punten voor die controller en dat gouden stuurtje!

PS; als je even noemt welke spellen je al hebt geregistreerd dan zal ik even kijken of ik mijn dubbele nog ergens kan vinden voor je
Echt waar? Dat is een beetje jammer... Hoe zit het met consoles? Kun je die wel meerdere keren registreren? Heb codes liggen voor nog een Wii en DS lite.

Mijn lijstje games:

Wii Sports
Wii Sports Resort
Mario Galaxy
Mario Galaxy 2
Mario Kart
New Mario
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_86403507
Shit, 250 sterren tekort voor het stuurtje :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_86403743
Je kunt meerdere (dezelfde)consoles registreren, als de krascodes maar uniek zijn.
pi_86404495
Ik heb nog 15 ofzo van die codes liggen, alleen zijn die voor de Game Boy Advance of GameCube en die mag je niet meer invoeren... beetje jammer van Nintendo... :(
pi_86406944
Helaas mag je ook maar 3 consoles op 1 account zetten. Dat merkten we toen er een DS kapot ging en een nieuwe werd aangeschaft. Ik wacht tot er leuke "betaalbare" items komen en verzliver dan m'n punten.
Na verloop van tijd vervallen je sterren , bye bye 5200 punten in ons geval.
pi_86413648
same story hier bij mij zijn er 2500 verdwenen, ik had ook nog wel gamecubedingen voor je liggen maar die mag je niet inruilen
pi_86417832
Ik kijk thuis wel even voor je. Heb nog ongeveer 10 spellen liggen :o

Je hoort 't vanaaf wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')