quote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voordeur stond open.
Zie ik ineens zo'n fietsvlaggetje wel heel lang stil staan.
Hoor ik klik klak klik op het laminaat.
Kijk ik om de deur heen:![]()
![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meteen de Thijs Boemeluk Police Department erop af gestuurd TA TUU TA TUU
Ik zeg: Hoi! Ik schrok van jou!quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol whut!?Lekker kind dan
quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat??
Dat ik van je houd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg: Hoi! Ik schrok van jou!
Hij: ja!
Ik: kwam je even kijken?
Ik: waarom dan?
Hij: Ja!
Meneer taart: Zeg, wat doe jij hier?
Hij: loopt achteruit en rent heel heel heel hard naar zijn fietsje
Die zat even op de klimme klimme gijbaanquote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meteen de Thijs Boemeluk Police Department erop af gestuurd TA TUU TA TUU
quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die kwam gewoon kijken of er nog wat te halen vielquote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij keek wel heel hebberig naar alle autootjes jaquote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
die kwam gewoon kijken of er nog wat te halen viel![]()
jong geleerd oud gedaan
Lol....quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart heeft een bepaald...natuurlijk overwicht.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart heeft een bepaald...natuurlijk overwicht.
Op kinderen
quote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
hij lijkt een beetje op meneer aart,
Ghehequote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart heeft een bepaald...natuurlijk overwicht.
Op kinderen
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zware stem, daar schrik je van als klein kindje
whehehequote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zware stem, daar schrik je van als klein kindje
Hij zou er zo mee wegkomen jaquote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe
zo van ...
kom jij maar eensch bij sinterklaas op schoot zitten![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe
zo van ...
kom jij maar eensch bij sinterklaas op schoot zitten![]()
![]()
![]()
En gedichten enzo?quote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zullen we een KSC sinterklaas meet doen met sinterklaas-cadeautjes-spel?![]()
Neequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zullen we een KSC sinterklaas meet doen met sinterklaas-cadeautjes-spel?![]()
nee geen gedichten daar zuig ik in als eenbaksteen !!!quote:
JEUJquote:
Nee. Die vindt koffie smerig.quote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ![]()
Enthousiasme
![]()
Ik wil m'n huis wel beschikbaar stellenInclusief logeermogelijkheden
Nijner ook vragen?
ja maar ik is jou nie dus moet je me wel ff heul goed helpenquote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
wel gedichten man dat kan ik steenbliksemgoed
En geen gedichten?quote:Op maandag 13 september 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMet kleine cadeautjes van een klein bedrag en dan een spelletje daarmee doen, en dan gaat iedereen aan het eind met evenveel cadeautjes naar huis
Oh nou, daar is best over te praten natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja maar ik is jou nie dus moet je me wel ff heul goed helpen
quote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Die vindt koffie smerig.
Ja, plus, hij post hier niet.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar dat si waar ja
Zullen we er eens goed overna denken en een PMtje oid maken
Ja, want de cadeautjes zijn anoniem en kunnen voor iedereen zijn! Het is zo dat je alle cadeautjes op een stapel legt en dan dobbel je, bij bepaalde getallen krijg je een cadeautje bij andere moet je iets weggeven of afpakken etc. En zo weet je en niet wat je hebt aan cadeautjes en krijgt iedereen wat. Aan het eind verdeel je alles netjes en pak je dan pas alles uitquote:
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wtf "op tv "voor tijdige zweet lozing ...
wat is dat nu weer voor onzin
voortijdige zaadlosing ken ik dan wel weer maar zweet lozing :S
Tof planquote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar dat si waar ja
Zullen we er eens goed overna denken en een PMtje oid maken
Dan mag jij je uitlevenquote:
Dat is waarquote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, plus, hij post hier niet.
Dus.
QFT, ik zag em ookquote:
wehehehequote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want de cadeautjes zijn anoniem en kunnen voor iedereen zijn! Het is zo dat je alle cadeautjes op een stapel legt en dan dobbel je, bij bepaalde getallen krijg je een cadeautje bij andere moet je iets weggeven of afpakken etc. En zo weet je en niet wat je hebt aan cadeautjes en krijgt iedereen wat. Aan het eind verdeel je alles netjes en pak je dan pas alles uit
bij elk cadeautje een kort gedichtje over het cadeautje zonder te verklappen wat het precies isquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want de cadeautjes zijn anoniem en kunnen voor iedereen zijn! Het is zo dat je alle cadeautjes op een stapel legt en dan dobbel je, bij bepaalde getallen krijg je een cadeautje bij andere moet je iets weggeven of afpakken etc. En zo weet je en niet wat je hebt aan cadeautjes en krijgt iedereen wat. Aan het eind verdeel je alles netjes en pak je dan pas alles uit
Wat een ontzettend suf risicomijdend concept. We weten hier toch inmiddels wel genoeg van elkaar voor een iets meer persoonlijke benadering?quote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dan zit jij ook csi te gluren !quote:
Daar kunnen toch ook gedichten bijquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat weet jij van mij danquote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een ontzettend suf risicomijdend concept. We weten hier toch inmiddels wel genoeg van elkaar voor een iets meer persoonlijke benadering?
Absoluutquote:
Dat is leuk jaquote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bij elk cadeautje een kort gedichtje over het cadeautje zonder te verklappen wat het precies is
je bent zo een hele avond bezig en het is echt ontzettend grappig! Omdat mensen gaan "vechten" om bepaalde cadeautjes, die zwaar kunnen tegenvallen als je ze uitpaktquote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een ontzettend suf risicomijdend concept. We weten hier toch inmiddels wel genoeg van elkaar voor een iets meer persoonlijke benadering?
als we surprises gaan maken krijg jij een spatie balkquote:Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat weet jij van mij dan![]()
niet echt veel denk ik
wheheheh nou die heb ik al genoeg hoor ...quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als we surprises gaan maken krijg jij een spatie balk
quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
QFT!quote:
fles, steenbliksemgoedquote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
wel gedichten man dat kan ik steenbliksemgoed
quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
watquote:
en boemeluk.quote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
fles, steenbliksemgoed
een raar woord is het wel ja
net als bommel-ding
wacht maar af tot je weet wat de jouwe wordquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:17 schreef MPG het volgende:
Surprises?
Neh.... kleine cadeautjes. Met subtiele gedichten.
surprises vind ik altijd het enige leuke aan sinterklaasquote:Op maandag 13 september 2010 23:17 schreef MPG het volgende:
Surprises?
Neh.... kleine cadeautjes. Met subtiele gedichten.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wacht maar af tot je weet wat de jouwe word
Dat zijn überwoordjesquote:Op maandag 13 september 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en boemeluk.
en mamasappelsap
iddquote:Op maandag 13 september 2010 23:18 schreef DaMart het volgende:
Er gaan wat mensen schrikken als GF de spamcijfers voor vandaag post![]()
.
Noes gray my maar uitquote:
Ik haat het niet, maar ik ben er geen held inquote:
Sinterklaasspel it isquote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik haat het niet, maar ik ben er geen held in.
Mijn hersendingie bedenkt eengeweldig ingewikkelde gave constructie, en dan kan ik die niet bouwen.
whehehe u got the plans but not the skilz >.<quote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik haat het niet, maar ik ben er geen held in.
Mijn hersendingie bedenkt eengeweldig ingewikkelde gave constructie, en dan kan ik die niet bouwen.
er zullen er wel meer zijn die dat zouden willenquote:
OK.quote:Op maandag 13 september 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinterklaasspel it is![]()
Het is echt een bewezen concept
![]()
De mensen met >200 posts in de KSC bedoel je?quote:Op maandag 13 september 2010 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zullen er wel meer zijn die dat zouden willen
Tsssk. Oude tijden herlevenquote:Op maandag 13 september 2010 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd het vandaag ook echt niet bij, ze spammen veel te hard.
JA!quote:Op maandag 13 september 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
OK.
En met gevulde speculaas, en kruidnoten, en ander sintsnoepgoed.
Ik F5 niet in mn MSN en niet op FOK!quote:Op maandag 13 september 2010 23:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
whehehe ik spoor niet ....
zit gewoon te F5en in mn msn whehehehe
ik neem nog niet eens meer de moeite om terug te lezenquote:Op maandag 13 september 2010 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd het vandaag ook echt niet bij, ze spammen veel te hard.
Dat is te merken in de cijfers tot een kwartier geledenquote:Op maandag 13 september 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Tsssk. Oude tijden herleven.
Samen met OA en eer-ik een topic volblaffen in minder dan een uur
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 23:07 uur
01. 219 Marijkezwolle
02. 203 suikertaartje
03. 144 _F.U.B.A.R_
04. 136 MPG
05. 093 KapiteinGasthof
06. 091 Trevland
07. 072 Dr_Flash
08. 056 Ploertendoder
09. 055 es70
10. 053 wel.o.k
11. 051 Ladylike
12. 048 LovelyLady
13. 045 Fha
14. 039 goldfinger1963
15. 035 JaniesBrownie
16. 030 DeZwabber
17. 028 Ferb
18. 023 Giertje
19. 023 DaMart
20. 019 Lenny_Leonard
oh jij faalhaas!quote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik neem nog niet eens meer de moeite om terug te lezen
Verstandigquote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik neem nog niet eens meer de moeite om terug te lezen
PM / mail geen beter idee? Iets met bemoeials, en andere onzin?quote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JA!Zullen we er een apart topic voor openen voor de animo check enzo?
dat zijn de mensen van ONZ SCquote:Op maandag 13 september 2010 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De mensen met >200 posts in de KSC bedoel je?.
OMGquote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is te merken in de cijfers tot een kwartier geleden.
[..]
Marijke en ST zijn geen ONZ SCquote:Op maandag 13 september 2010 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn de mensen van ONZ SC
quote:
tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben is het volgende topic alweer volquote:
Van wat?quote:Op maandag 13 september 2010 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn de mensen van ONZ SC
Vanmorgen al schatquote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
weeeeeee we zijn in het nieuws (explosie in zaandam)
Ja, maar het moet voor iedereen hier toegankelijk zijn en met een PM maken we het weer heel beperktquote:Op maandag 13 september 2010 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
PM / mail geen beter idee? Iets met bemoeials, en andere onzin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |