quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Q, ik moet toegeven: dat zijn geniale foto's!![]()
![]()
![]()
Dat nu in de vaatwasser schoonmaak moetquote:
Zolang ze het maar niet ergens anders induwt.quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat nu in de vaatwasser schoonmaak moet
weggepleurdquote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat nu in de vaatwasser schoonmaak moet
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Hahahahaaaaaaaaaaaaahahaha Q, wat ben je toch een lekker wijf
Ik vind het echt hilarische foto'squote:
Die snap ik ook niet. Maar dat MTV uitreiking jurkje met die ruitjes vind ik heel mooi.quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Niet deze stof-op-een-hanger hoor
Je had hem gelukkig moeten zien kijken toen hij hem al trillend in zijn poepertje kreeg man!quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarische foto's
Die dikke kijkt er ook zo gelukkig mee, met zijn nieuwe toy!![]()
Die bedoelde ik jaquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet. Maar dat MTV uitreiking jurkje met die ruitjes vind ik heel mooi.
Dan moet je bij de opener van het vorige topic zijn. Want ik heb heel erg 2.0 het knopje 'Open nieuw deel' gebruikt.quote:
Ja, en als er dan geen OP is dan moet je die dus old-fashion knippen en plakken uit de wikiquote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je bij de opener van het vorige topic zijn. Want ik heb heel erg 2.0 het knopje 'Open nieuw deel' gebruikt.
F_R had een goed excuus om niet veel werk van het nieuwe topic te maken.quote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je bij de opener van het vorige topic zijn. Want ik heb heel erg 2.0 het knopje 'Open nieuw deel' gebruikt.
Mop, nu sla je doorquote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had hem gelukkig moeten zien kijken toen hij hem al trillend in zijn poepertje kreeg man!
Sorryquote:
Betraptquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Leugenaar, alsof jij die dikke zoiets zou aandoen
Ietsiebitsie jammer ditquote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had hem gelukkig moeten zien kijken toen hij hem al trillend in zijn poepertje kreeg man!
quote:
Q was m kwijt en hij heeft m ergens gevondenquote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom loopt er een hond met een grote blauwe dildo rond
Je bent toch nog op vakantie?quote:Op maandag 13 september 2010 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zo ik ben er nog ff 160 foto's uppen
Waarom meneer L zit u dat soort foto's en college te bekijken?quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom loopt er een hond met een grote blauwe dildo rond
Jup en de kaartjes zijn volquote:
Ik zit hier in F&F. Ik verwacht gewauwel over poesjes, en praatjes over wandelingen met hondjes. Geen dildo's.quote:
En nu zonder te lachen!quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit hier in F&F. Ik verwacht gewauwel over poesjes, en praatjes over wandelingen met hondjes. Geen dildo's.
Cutequote:Ik zag een muis op school
Had ik vorig jaar ook, zat de lerares gillend op haar bureauquote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit hier in F&F. Ik verwacht gewauwel over poesjes, en praatjes over wandelingen met hondjes. Geen dildo's.
Ik zag een muis op school
Omdat groen blaadje.quote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Iehhhhhhhhhh, een man van 47 die graag alleen dames van 22 en 23 wil ontmoeten
WHY?
Laatst toch ook zo'n vrouw die alleen jongere mannen wilde?quote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Iehhhhhhhhhh, een man van 47 die graag alleen dames van 22 en 23 wil ontmoeten
WHY?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
"Goh JJH, bedankt voor het erinklussen van de OP."
Graag gedaan.
Ja maar dat mens had ze écht niet op een rijtje. Wat een hystericaquote:Op maandag 13 september 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laatst toch ook zo'n vrouw die alleen jongere mannen wilde?
Liep ze boos weg van een man die "oud" was
Dus je gaat zo slapen?quote:
GREYS!!!quote:Op maandag 13 september 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Baloe dat juist lekkerder vindt kauwen.
Nou vooruit danquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou vooruit dan
Ik ga slapen allen![]()
![]()
ik weet niet of je em zoiets wilt aanlerenquote:Op maandag 13 september 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
ik weet trouwens zeker dat als ik hem, hem zou laten houden... hij hem stuk zou bijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hmm, bij haar doet het geen pijn. Ik denk Dat MikeyMo er iets minder blij ee is.quote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet niet of je em zoiets wilt aanleren
Maar wel grappig!quote:
Ben je alweer terug dan?quote:Op maandag 13 september 2010 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zo ik ben er nog ff 160 foto's uppen
ja, en dan zijn straks d'r dildo en d'r MM kapot, en wat moet zij dan?quote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, bij haar doet het geen pijn. Ik denk Dat MikeyMo er iets minder blij ee is.
Tock wel in de GFT-bak?quote:
PROESTquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en dan zijn straks d'r dildo en d'r MM kapot, en wat moet zij dan?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:43 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, ziet er fijn uit, je vakantie!
Tot later, ochtendje werken eerst!
ja hoor, zwabber is net langsgeweest en ze durven de deuren weer open te doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:04 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Zooo zoon is naar school en ik duik zo mijn bedje weer in met een paracetamol en een nieuw pakje zakdoeken![]()
http://www.trouw.nl/relig(...)ticaan_heropend.html
Wat zou ik daar graag eens rondneuzen!
Dat hebben ze goed ingeschat dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja hoor, zwabber is net langsgeweest en ze durven de deuren weer open te doen
Dat is weg sinds de davinci code jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:41 schreef DeZwabber het volgende:
whehehehe, en ineens is al het kogelvrije glas ook weer weg daar zeker
dan hadden ze het zeker speciaal voor mij terug gezetquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is weg sinds de davinci code ja
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan hadden ze het zeker speciaal voor mij terug gezet
Hoi Catje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:32 schreef Cat22 het volgende:
Een goedemiddag.![]()
Wie is er gisteren bij Project Runway uitgevlogen? Ik ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd zat ik midden tussen de millionairs en was de accu van de laptop leeg.Toen ben ik maar verder gaan slapen in bed.
JJHtje!quote:
Die donkere mevrouw, die zichzelf erg goed vondquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:32 schreef Cat22 het volgende:
Een goedemiddag.![]()
Wie is er gisteren bij Project Runway uitgevlogen? Ik ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd zat ik midden tussen de millionairs en was de accu van de laptop leeg.Toen ben ik maar verder gaan slapen in bed.
Vleesjurk?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef APK het volgende:
Dacht ik een gaatje te zien op de buienradar, is toch nog mijn hele vleesjurk natgeregend.
Foto van het eindresultaat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:38 schreef APK het volgende:
[..]
Was gisteren even aan het knutselen.![]()
[ afbeelding ]
Ik zie geen jurkquote:
O die! Buh bye.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die donkere mevrouw, die zichzelf erg goed vond
Vlotjequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:53 schreef APK het volgende:
[..]
Kan er niet eens een foto van vinden.
Dan heb je een achterkant en wat valt me als eerste op......wat een giga neusquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:55 schreef APK het volgende:
[..]
De achterkant inmiddels ook gevonden.
[ afbeelding ]
Tis ook gewoon een lelijk mens natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan heb je een achterkant en wat valt me als eerste op......wat een giga neus
Wel een geweldig figuur.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis ook gewoon een lelijk mens natuurlijk
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nee klopt, soms lijkt ze ineens wel leuk, en qua figuur natuurlijk inderdaad prima.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een geweldig figuur.
En ik vind haar niet altijd *lelijk* trouwens.
Meestal wel ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze op die foto met dat vlees met haar mond open nog wel redelijk staatquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee klopt, soms lijkt ze ineens wel leuk, en qua figuur natuurlijk inderdaad prima.
Maar op sommige foto's heeft ze dan weer zo'n rare kop
Ja dan valt die neus niet zo op, recht van vorenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:03 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Recht van voren valt ze wel mee, toch?
Pittig dingetje.
Je vindt mij toch ook niet lelijk?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee klopt, soms lijkt ze ineens wel leuk, en qua figuur natuurlijk inderdaad prima.
Maar op sommige foto's heeft ze dan weer zo'n rare kop
Die tanden zie er wel uit alsof ze net een vleesjurk heeft opgegeten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dan valt die neus niet zo op, recht van voren
Ja klopt, maar ik weet het niet... ze heeft gewoon bepaalde uitdrukkingen dat ze niet mooi is. En dat is dan niet eens dat ze 'raar' op een foto staat, maar gewoon hoe ze is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vindt mij toch ook niet lelijk?
Tenminste, zo deed je het altijd voorkomen ()
En ik sta ook echt grúwelijk op sommige foto's hoor.
Snap wel wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik weet het niet... ze heeft gewoon bepaalde uitdrukkingen dat ze niet mooi is. En dat is dan niet eens dat ze 'raar' op een foto staat, maar gewoon hoe ze is.
Je hebt m'n nummer nog hé? Ff bellen als dat met dat lijf gelukt isquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt.
Soms staat ze er heel girlie op, maar soms ook heel grof.
Ik hou wel van dat soort types. En ik wil haar lijf
Is het al 100% zeker dat ze lady is?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt m'n nummer nog hé? Ff bellen als dat met dat lijf gelukt is
Zou ze dan ook een flurry jurk aandoen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou ze dan ook een flurry jurk aandoen?
Ik hoop het niet. If you have it, flaunt it...quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou ze dan ook een flurry jurk aandoen?
Flurry smelt sneller dan vlees. Best of both worlds.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. If you have it, flaunt it...
Dus niks geen jurkje
Toch?
Lulquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat...quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:14 schreef APK het volgende:
[..]
Is het al 100% zeker dat ze lady is?
Dat wist ik nog niet van jequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt.
Soms staat ze er heel girlie op, maar soms ook heel grof.
Er zijn er genoeg die de live versie gezien hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg heeft er iemand nog pics van Greys' lijf?
Net als het logistieke probleempje hier opgelost is en ik weer aan het werk moet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg heeft er iemand nog pics van Greys' lijf?
Nou werkze héquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:36 schreef APK het volgende:
[..]
Net als het logistieke probleempje hier opgelost is en ik weer aan het werk moet.
Nee joh, kunnen we nu meteen ff de vergelijking doen en zien welke parts we inruilen voor die van Gagaquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die de live versie gezien hebben.
Dat lijkt me afdoende
Ja, ze wil Heer G. ruilen voor Lady Gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:40 schreef senesta het volgende:
Greys? Je mag mijn plaatje uit FC wel gebruiken als LL zo blijft hoorWelk plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jullie kunnen niet bannen![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
En misschien eea achter de hand houden als spare parts. Voor als er iets stuk gaat of gaat slijten
Een boefje, dat ben je!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
*stopt grappen over bepaalde dingen doorsmeren tegen slijtage maar weer weg...
Neu, kon toch zijn dat je van Lady Gaga een bietje bie werdquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie zijn wel een pietsie dwarsig vandaag he?
Komt er storm?
Oh zó!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, kon toch zijn dat je van Lady Gaga een bietje bie werd
Mot je klappen Q?quote:
PICK ME PICK ME PICK MEquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Mot je klappen Q?
Maar nee, sorry.
Ik twijfel nog of je stiekem ff mag kijken volgende keer.
Klappen gan jou? Altijd liefjens. Ik hoef niet perse te kijken hoor,voelen kan ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Mot je klappen Q?
Maar nee, sorry.
Ik twijfel nog of je stiekem ff mag kijken volgende keer.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, kon toch zijn dat je van Lady Gaga een bietje bie werd
Ik snapte hemquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zó!
Ik dacht dat je bedoelde dat ik nu een piem0l had
Hm nee, ik denk dat Gaga nét een beetje too much is
D'r is er maar eentje maar ik een bietje bie voor zou worden
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ze wil Heer G. ruilen voor Lady G
ctrl + shift indrukkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
Hoe krijg ik mijn toetsenbord ook alweer goed als ik bv geen dubbele punt meer kan typen maar dan heel andere tekens krijg= Ah zie, ipv een vraagteken krijg ik ook niets anders ±P
Noobje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
Hoe krijg ik mijn toetsenbord ook alweer goed als ik bv geen dubbele punt meer kan typen maar dan heel andere tekens krijg= Ah zie, ipv een vraagteken krijg ik ook niets anders ±P
Blijkbaar!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:36 schreef APK het volgende:
Had je met je spastische vingertjes vreemde toetsencombinaties ingedrukt?
Nee, wij zijn die leeftijd ontgroeid.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijkbaar!
Soms sla ik wel eens gewoon op alle toetsen tegelijk, zoveel mogelijk in één keer indrukken.
Doen jullie dat nooit?
En dan komt het weer terug.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, wij zijn die leeftijd ontgroeid.
Nee, want dan raak ik de dubbele punt enzo kwijt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijkbaar!
Soms sla ik wel eens gewoon op alle toetsen tegelijk, zoveel mogelijk in één keer indrukken.
Doen jullie dat nooit?
Oh dat heb ik nog steeds zo vaak, dat laatste.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, want dan raak ik de dubbele punt enzo kwijt.
Ik heb ook ooit gedacht dat de pc kapot was omdat in word nieuw getypte tekst de oude verving zegmaar. Had ik insert ingedrukt.
Goed om te weten!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
OVR
En dat kan je dus ook met Insert aan/uit zetten
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed om te weten!
Ik wist niet eens dat ik een knop hád die Insert heette
Als je die per ongeluk intoetst is er echt iets motorisch niet helemaal in orde.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik wist niet eens dat ik een knop hád die Insert heette
Neuh, maar de knop zit op ene plek die je dan ook weer niet zo even 'per ongeluk' indrukt. Zeker niet op een normaal 'vast' toetsenbord, en geen laptop-keyboard.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
Zo'n razend handige functie zal het niet zijn dan toch, als ik hem al die jaren nooit gemist heb?
Er is vast een mysterieuze toetsencombinatie die hetzelfde effect heeft als op Insert drukken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als je die per ongeluk intoetst is er echt iets motorisch niet helemaal in orde.![]()
Of pure rage natuurlijk.
Ik typ echt allejezus snel. Blind. Dus dan raak je vast wel eens iets dat je niet hoort te raken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, maar de knop zit op ene plek die je dan ook weer niet zo even 'per ongeluk' indrukt. Zeker niet op een normaal 'vast' toetsenbord, en geen laptop-keyboard.
'Ontdek uw toetsenbord met de jeugd'.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:52 schreef APK het volgende:
Wat doet die 'Pause / Break'-knop eigenlijk?
Vroegah kon je in DOS lopende commando's met CTRL+BREAK afbreken/pauzeren. Kan nu nog wel als je in een command line interface dingen aan het raggen bent (op een servert) of lange queries aan het draaien bent ergens.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:52 schreef APK het volgende:
Wat doet die 'Pause / Break'-knop eigenlijk?
Abra abracadabraquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroegah kon je in DOS lopende commando's met CTRL+BREAK afbreken/pauzeren. Kan nu nog wel als je in een command line interface dingen aan het raggen bent (op een servert) of lange queries aan het draaien bent ergens.
En je had toen ook nog een Turbo-knop.
Oh ja, de Turbo-knop die niets deed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroegah kon je in DOS lopende commando's met CTRL+BREAK afbreken/pauzeren. Kan nu nog wel als je in een command line interface dingen aan het raggen bent (op een servert) of lange queries aan het draaien bent ergens.
En je had toen ook nog een Turbo-knop.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
Ai ai ai, zagen jullie hem, die akelige fout?
Nee he?
Deze?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
D'r is er maar eentje maar ik een bietje bie voor zou worden
Een mus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik typ echt allejezus snel. Blind. Dus dan raak je vast wel eens iets dat je niet hoort te raken.
Of er landt steeds een mus op mijn toetsenbord stiekem, als ik niet kijk.
Laten we die optie ook nog even overwegen.
Jeugd met een t?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
Ai ai ai, zagen jullie hem, die akelige fout?
Nee he?
Turrrrrbo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:57 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, de Turbo-knop die niets deed.
Je kan dat ook gewoon uitzetten bij je tobo instellingen. Dan heb je er helemaal geen last meer vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijkbaar!
Doen jullie dat nooit?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:59 schreef Greys het volgende:
Ik ben een beetje hyper. Teveel kleurstoffen denk ik
quote:
Nee zó erg nou ook weer nietquote:
Wát kan ik wáár uitzetten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan dat ook gewoon uitzetten bij je tobo instellingen. Dan heb je er helemaal geen last meer van
Ik had zo'n zak van die Oudhollandssssssssssche snoepjes gekocht en daar iets teveel van in mijn giechel gestopt vanmiddag denk ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb gister serieus veel suiker gegeten om enigzins bij te komen.
Dat valt wel mee toch. De gemiddelde fokker droomt ervan dat ie enkel af en toe een d/t foutje maakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, hij was nog veel erger.
[..]
Nee zó erg nou ook weer niet
Ik schreef '... land een mus'.
Zonder dt. Ik schrok er van
Laat je jezelf al helemaal dinner-in-the-dark-ready maken?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:12 schreef JJH het volgende:
En ik ruik naar de Xenos, de kapper heeft er wax in gesmeerd, en die heeft precies zo'n luchtje. Ik walg een beetje van mezelf.
Die ctrl-shift toets!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát kan ik wáár uitzetten?Zeg het me, dan doe ik het!
[..]
Ik had zo'n zak van die Oudhollandssssssssssche snoepjes gekocht en daar iets teveel van in mijn giechel gestopt vanmiddag denk ik
ik maak ze vet vaak. Ik ben d/t faalhaasquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch. De gemiddelde fokker droomt ervan dat ie enkel af en toe een d/t foutje maakt.
Greys!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee zó erg nou ook weer niet
Ik schreef '... land een mus'.
Zonder dt. Ik schrok er van
Ik dacht serieus even dat het het over je benen had toen je dat postte.quote:
Nee, ik moest al twee maanden, dus voordat die hele wedstrijd er was.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef APK het volgende:
[..]
Laat je jezelf al helemaal dinner-in-the-dark-ready maken?
Het is in het donker hoor.
Ik ben een als/dan faalhaas.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik maak ze vet vaak. Ik ben d/t faalhaas
Benen en trappen lijken ook zoveel op elkaar.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht serieus even dat het het over je benen had toen je dat postte.
quote:
+2.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
Me tooooooooooooooo (blame it on the north)
Daar staan heul geen foto'squote:Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Benen en trappen lijken ook zoveel op elkaar.Het ontharen van mijn benen post ik in een ander topic.
![]()
Maar met een beklede trap (2 stuks zelfs) en 3 katten moet dat af en toe. Ik haalde er net weer een halve kat aan haar vanaf.
Meas.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
Me tooooooooooooooo (blame it on the north)
Ja, ik zag hetquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:40 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Op Animal Planet is Cat 101.
Iemand heeft een kat een klein cameraatje omgedaan wat elke 2 minuten een foto neemt. Mooie plaatjes.
Je bent ook een ae/ea faalhaas.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar staan heul geen foto's
[..]
Meas.
Ik ben gewoon een angsthaasquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een te veel/teveel faalhaas
Pas de problèmequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, hoe vaak komt die nu voor.
Sorry Maes.
quote:
Zie je me zwaaien?quote:
Ja, ik ga op je mikkenquote:
Cool!quote:
Tenzij je zegt wie anoniem5 isquote:
Ik bibber ende beef.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tenzij je zegt wie anoniem5 is
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tenzij je zegt wie anoniem5 is
Het is je dag niet he?quote:
Dan zal ik het wel verdiend hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
KOM OP GREYS! Je kunt het !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kun je wel een half uur 3 kwartier mee vooruit.![]()
En what is this regen you speak off? Hier is de hele dag nog geen druppel gevallen.![]()
You little bitch.quote:En ik hoef niet eens naar de supermarkt want ik heb vanmiddag alsushi
gehaald.
Ja eh, 3 kwartier na 17.26 ga ik 112 bellen, dus hup! hollen!quote:
" JA GREYS IS NIET TERUG"quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, 3 kwartier na 17.26 ga ik 112 bellen, dus hup! hollen!
127.0.0.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
" JA GREYS IS NIET TERUG"
-Wie zegt u?
"JA GREYS!"
"ZE GING BOODSCHAPPEN DOEN EN ZE IS NIET TERUG![]()
![]()
"
-En hoe heet ze van achteraam?
"JA HOE MOET IK DAT WETEN"
-U kent haar toch?
"JA! HEEL GOED WE SPREKEN ELKAAR ELKE DAG"
-Wat is haar adres?
" [SC] 799 _O- _O- _O- _O- _O- _O- "
Ik weet alles van Greys toevalligquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
" JA GREYS IS NIET TERUG"
-Wie zegt u?
"JA GREYS!"
"ZE GING BOODSCHAPPEN DOEN EN ZE IS NIET TERUG![]()
![]()
"
-En hoe heet ze van achteraam?
"JA HOE MOET IK DAT WETEN"
-U kent haar toch?
"JA! HEEL GOED WE SPREKEN ELKAAR ELKE DAG"
-Wat is haar adres?
" [SC] 799 _O- _O- _O- _O- _O- _O- "
Ik ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet alles van Greys toevallig
Jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is toch het ip van je router?
Mijn garpje faalde.
Ik las verkeerd. Ik dacht dat je me uitlachte en dat het 192.68 enz moest zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja![]()
En waar staat dat ding over het algemeen? "Home"
Ik moest vet lachen om je garpje
Jij bent een 17/18 faalhaas.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, 3 kwartier na 17.26 ga ik 112 bellen, dus hup! hollen!
Ooh man! Gelukkig maar! Geen scheurtje?quote:
http://www.postalgold.nl/quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef Qwea het volgende:
Goudprijs naar recordhoogte
iemand nog goud over?
Neequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las verkeerd. Ik dacht dat je me uitlachte en dat het 192.68 enz moest zijn.
Ben je al terug!?quote:
Jij jaquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh man! Gelukkig maar! Geen scheurtje?
*Haar achterover gooit en zweet van hoofd veegt*
Crapperdiecrapquote:
quote:
Jij waait ook met alle winden mee he?quote:
Nee, die eerstequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Crapperdiecrap
[..]
[..]
Jij waait ook met alle winden mee he?
Dierenvoer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je al terug!?Knap hoor!
![]()
En wat heb je gehaald?
Al gezien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
iemand interesse in de foto's die ik vanmiddag van m'n school gemaakt heb?
*Noteert 17:59:50quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:59 schreef tombolafan het volgende:
Okee, als Greys terug is, dan ga ik
Ik moet langs mn zusje en boodschappen doen, dus geef me een uurtje
Ja dag, vandaar die thumbs up zeker?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, die eerstewas omdat je het verkeerd had, maar ik dacht, ik zeg niets. En toen kwam tombo langs.
Kom maar door!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
iemand interesse in de foto's die ik vanmiddag van m'n school gemaakt heb?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:59 schreef Cat22 het volgende:
Maar nu de belangrijkste vraag: wat ga je koken Greys?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dierenvoer.
Cola.
Die kokos-jus blikjes, jeweetwel
Mango-ananas-jus sapje.
Niet over de A12 gaan, dan red je het niet in een uurtje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga nu, maar OMG
http://www.nu.nl/binnenla(...)helling-en-hull.html
Dat is mijn standaard pi.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, vandaar die thumbs up zeker?
[..]
Kom maar door!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, vandaar die thumbs up zeker?
[..]
Kom maar door!
*zet alarm op 19.02 uur*quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga nu, maar OMG
http://www.nu.nl/binnenla(...)helling-en-hull.html
Kan ik een hulplijn gebruiken?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:59 schreef Cat22 het volgende:
Maar nu de belangrijkste vraag: wat ga je koken Greys?
En wat voor lekkers kun je daarmee maken?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dierenvoer.
Cola.
Die kokos-jus blikjes, jeweetwel
Mango-ananas-jus sapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dan doe ik deze wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's irritant, da's voor luiaards
Jokers plakken, korting pakken!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik een hulplijn gebruiken?
Of de joker inzetten bij deze vraag?
Leuke omgeving, maar is dat niet heel lawaaierig daarbinnen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Zwabberfabriek.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Mooie foto's Zwabber. En wat een aparte school heb je. Het lijkt haast een fabriek.
Nog meer Zwabbers!? O NOES!quote:
Is dat van de Appie?quote:
nee, er staan geen machines meerquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Leuke omgeving, maar is dat niet heel lawaaierig daarbinnen?
het was vroeger de RDM werf, werden boten in gebouwd, dus het is een klein beetje een fabriekquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Mooie foto's Zwabber. En wat een aparte school heb je. Het lijkt haast een fabriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |