quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Q, ik moet toegeven: dat zijn geniale foto's!![]()
![]()
![]()
Dat nu in de vaatwasser schoonmaak moetquote:
Zolang ze het maar niet ergens anders induwt.quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat nu in de vaatwasser schoonmaak moet
weggepleurdquote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat nu in de vaatwasser schoonmaak moet
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Hahahahaaaaaaaaaaaaahahaha Q, wat ben je toch een lekker wijf
Ik vind het echt hilarische foto'squote:
Die snap ik ook niet. Maar dat MTV uitreiking jurkje met die ruitjes vind ik heel mooi.quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Niet deze stof-op-een-hanger hoor
Je had hem gelukkig moeten zien kijken toen hij hem al trillend in zijn poepertje kreeg man!quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarische foto's
Die dikke kijkt er ook zo gelukkig mee, met zijn nieuwe toy!![]()
Die bedoelde ik jaquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet. Maar dat MTV uitreiking jurkje met die ruitjes vind ik heel mooi.
Dan moet je bij de opener van het vorige topic zijn. Want ik heb heel erg 2.0 het knopje 'Open nieuw deel' gebruikt.quote:
Ja, en als er dan geen OP is dan moet je die dus old-fashion knippen en plakken uit de wikiquote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je bij de opener van het vorige topic zijn. Want ik heb heel erg 2.0 het knopje 'Open nieuw deel' gebruikt.
F_R had een goed excuus om niet veel werk van het nieuwe topic te maken.quote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je bij de opener van het vorige topic zijn. Want ik heb heel erg 2.0 het knopje 'Open nieuw deel' gebruikt.
Mop, nu sla je doorquote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had hem gelukkig moeten zien kijken toen hij hem al trillend in zijn poepertje kreeg man!
Sorryquote:
Betraptquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Leugenaar, alsof jij die dikke zoiets zou aandoen
Ietsiebitsie jammer ditquote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had hem gelukkig moeten zien kijken toen hij hem al trillend in zijn poepertje kreeg man!
quote:
Q was m kwijt en hij heeft m ergens gevondenquote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom loopt er een hond met een grote blauwe dildo rond
Je bent toch nog op vakantie?quote:Op maandag 13 september 2010 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zo ik ben er nog ff 160 foto's uppen
Waarom meneer L zit u dat soort foto's en college te bekijken?quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom loopt er een hond met een grote blauwe dildo rond
Jup en de kaartjes zijn volquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |