Nee ik had er nog toevallig 10 opstaan en heb thuis altijd wifiquote:Op maandag 20 september 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, een PDA gaan nemen met een tientje prepaid beltegoed;
Neem dan lekker een Nokia 3109 ofzo, als je schraal bent om een onbeperkt internet abo af te sluiten.
Want je bent ook altijd thuis natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2010 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee ik had er nog toevallig 10 opstaan en heb thuis altijd wifi
Nee. Op werk heb ik wel gewoon internet op de computer dus hoef die rommel helemaal niet. Heb het al opgelost, alle dataverkeer staat uit nu maar leuk man dat je reageerde.quote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Want je bent ook altijd thuis natuurlijk
Samsung Galaxy S #1 - Kom maar door met die yoghurt!quote:Op zondag 19 september 2010 09:21 schreef Pino112 het volgende:
Is er geen speciaal Samsung Galaxy S topic, of zie ik hem over het hoofd?
Wat kansloos, een smartphone en dan beltegoedquote:Op maandag 20 september 2010 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb nu ook een telefoon met Android, wel gewoon prepaid. Heb dus netjes alles ingesteld, applicaties gedownload enzovoort alleen kom ik er vandaag achter dat me beltegoed wegzuigt door die 'dataroaming'. Ik dus APNdroid erop gezet, alles uitgezet alleen het bleef doorgaan. Heb nu weer nieuwe instellingen zonder gmail account alleen kan dus niet meer op de market. Mijn vraag dus eigenlijk hoe ik dit normaal gebruik (market enz) zonder dat ik 10 euro beltegoed kwijt ben na een uur.
kan je android installeren op een windows telefoon?quote:Op maandag 20 september 2010 15:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Windows mobile is sowieso waardeloos, op mijn htc touch pro stond 6.5 en liep alleen maar vast.
Nu heb ik er android 2.2 opgezet en dat loopt gewoon goed, enige nadeel is het batterij verbruik!!
Op XDA maken ze er images voor, ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
kan je android installeren op een windows telefoon?
Hmm.. dat moet ik maar een keer gaan uitzoeken, ik wil eigenlijk mss een nieuwe andriod telefoon kopen omdat ik van windows af wil..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
Op XDA maken ze er images voor, ja.
(gaat wel veel ontwikkelwerk door pro's inzitten)
Je moet het maar willen. Die custom images hebben natuurlijk hun kinderziektes (Android op de Diamond schijnt erg veel batterij te zuipen bv.) en een WM telefoon met resistief scherm schijnt niet zo lekker te gaan met Android. Hoogstens leuk om Android eens te testen/checken imho.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:26 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hmm.. dat moet ik maar een keer gaan uitzoeken, ik wil eigenlijk mss een nieuwe andriod telefoon kopen omdat ik van windows af wil..
Nee ik ga zeker apart een abbonement halen, omdat ik een Android telefoon heb gekregen. En ja, dat kan thuis ja daarom heb ik dat ook allemaal uitgezet, heb altijd wel internet (thuis/werk).quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:26 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Wat kansloos, een smartphone en dan beltegoedWat heb je daar nou aan. Thuis internetten kan toch ook gewoon op je computertje
Wat voor live wallpaper heb je?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat is Android met XDA support toch super super supermooi![]()
Android 2.2, live wallpaper (eentje die niet teveel CPU vraagt) chrome to phone. Widgets
Daar durf ik nooit op, wachtwoorden enzoquote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef jack4ya het volgende:
Ik verbaas me eerlijk gezegd wel, hoeveel open wifi's er zijn.
Alleen onderweg (trein/bus) niet.
vpn instellen op je telefoonquote:Op woensdag 22 september 2010 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar durf ik nooit op, wachtwoorden enzo.
Sygic is offline en enorm goed en actueel, ik gebruik het zelf al vanaf het begin op m'n Desire. Heb het ervoor op m'n N95 gebruikt en ben zeer tevreden.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef DeStentor het volgende:
ik ben op zoek naar een goed nederlandstalig offline navigatieprogramma voor mijn galaxy s
Suggesties?
quote:Op zondag 19 september 2010 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Galaxy S gekocht via Marktplaats, 330 euro voor 8GB en gesealed.
Hopelijk ben ik niet opgelicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |