Dude!quote:Op zondag 19 september 2010 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Galaxy S gekocht via Marktplaats, 330 euro voor 8GB en gesealed.
Hopelijk ben ik niet opgelicht
Gesealed en nu werkend neem ik aan?quote:Op zondag 19 september 2010 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Baksteen? Nah, valt wel mee.
Ligt hier nu voor me.
Jaquote:Op zondag 19 september 2010 18:47 schreef One_conundrum het volgende:
Is de Dell Streak al in NL te krijgen?
Jeps, eerste post vanaf Galaxyquote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Gesealed en nu werkend neem ik aan?
In het topic waar ik naar link staat weer een linkje naar xda met een methode om talen te strippen. Heb ik zelf niet gedaan, dus geen idee of het veel werk is.quote:Op zondag 19 september 2010 12:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En vervolgens 18mb van je geheugen kwijt bent.
De tering, Die Dell Streak dat is pas een baksteen, hij is 2 keer zo groot als mijn Hero. Ok, lekker groot beeldscherm maar je steek hem niet eveb lekker in je broekzak.quote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja![]()
http://www.pdashop.nl/pro(...)dium=pricecomparison
En Android 1.6 er op. Like WTFquote:Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef Karstman het volgende:
[..]
De tering, Die Dell Streak dat is pas een baksteen, hij is 2 keer zo groot als mijn Hero. Ok, lekker groot beeldscherm maar je steek hem niet eveb lekker in je broekzak.
Als het goed is krijgt het apparaat een upgrade naar 2.1quote:Op maandag 20 september 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En Android 1.6 er op. Like WTF
Een vriend van me heeft 'm. Maar goed, sowieso is het gewoon 'bekend' dat FroYo er nu nog alleen voor de Desire is. Hij zou voor Legend (en Wildfire) voor einde van Q3 komen, maar wat ik her en der las wil HTC 'm eerst succesvol over Desire uitrollen en dan de andere 2 modellen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:44 schreef Adolecens het volgende:
Zeg, is er hier iemand met een HTC Legend die meer weet over de Froyo update?
Mijn vriendin heeft een Legend en vroeg me af of en zo ja, wanneer er Froyo beschikbaar komt.
Vervelend voor je.quote:Op maandag 20 september 2010 11:33 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik wilde Launcherpro installeren, maar het werkt niet
Ja hequote:
Al gevonden.quote:Op maandag 20 september 2010 12:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Weet iemand of er een error log is van de installaties? Ik krijg een error bij het installeren van een app en ik zou graag weten wat de details van die fout zijn..
Blij dat de nerds bij Google wat minder hebben met betutteling.quote:Expliciet geweld en overdadig gescheld wordt niet toegelaten, evenals het promoten van “sociaal onverantwoord gedrag als gevolg van alcohol of drugs.” Verder zijn naakt en suggestief-erotische beelden" verboden, en “content die een redelijk persoon als 'volwassen' (adult/ongeschikt voor minderjarigen) zou kenmerken.”
Windows mobile is sowieso waardeloos, op mijn htc touch pro stond 6.5 en liep alleen maar vast.quote:Op maandag 20 september 2010 15:48 schreef DennisMoore het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)windows-phone-7.html
Ook de Windows Phone 7 blijft proper en preuts.
[..]
Blij dat de nerds bij Google wat minder hebben met betutteling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |