abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 september 2010 @ 16:59:50 #101
164283 Luco
Buongiorno!
pi_86503899
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Past prima bij je gezien je taalgebruik _O-

Maar serieus, je kan dat soort crap toch gewoon bij instellingen -> applicaties -> applicaties beheren er af gooien?
Als er 1 krant is die ik NOOIT zal lezen is het de Telegraaf wel :') [insert random lulverhaal over hoogopgeleid zijn, grootouders in verzet en foute kranten en je hebt je plaatje wel compleet :+]
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 16 september 2010 @ 17:01:04 #102
164283 Luco
Buongiorno!
pi_86503944
En ik zie het al, het zijn Samsung TouchWiz applicaties (Die Telegraaf app in ieder geval). Tussen m'n Android toepassingen in instellingen staat hij in ieder geval niet vermeld.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_86507618
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:01 schreef Luco het volgende:
En ik zie het al, het zijn Samsung TouchWiz applicaties (Die Telegraaf app in ieder geval). Tussen m'n Android toepassingen in instellingen staat hij in ieder geval niet vermeld.
De App Titanium Backup kan je helpen. Moet je wel Root hebben. Daarmee kan je de standaard apps verwijderen zoals Daily Briefing en Telegraaf. Installeeren naar het tabblad Backp/Restore gaan en dan op je app klikken en dan staat er un-install.

Wel uitkijken want als je iets verkeerds verwijdert kan het zijn dat je Android verneukt is en dat je je telefoon opnieuw moet installeren.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_86532453
Een andere optie is daarom ze simpelweg hiden met LaucherPro.
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:49:41 #105
164283 Luco
Buongiorno!
pi_86532918
Ik wacht Froyo wel af en zie dan wel wat ik doe. Heb nu de nuttige app's op homescreens staan en kom eigenlijk niet in m'n applijst
pi_86537889
Iemand die dit herkent?

In swype kan je een verkeerd woord aanpassen, door er even dubbel op te tikken. Sinds Froyo krijg je na 1x tikken op een woord ook zo'n vergrote cursor zeg maar, superhandig. Maar als ik nu dubbeltik op een woord, duurt het zeker wel 5-10 seconden tot het venster met andere opties van swype verschijnt...
pi_86538622
Bij 1 van m'n contactpersonen van m'n inbox wordt altijd die berichten opgeslagen als concept, ook al ben ik die berichten aan het teruglezen en dan terug ga naar m'n inbox (Samsung Galaxy)

Maar waar zijn ze dan precies opgeslagen als concept ?
pi_86539434
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:15 schreef seetjai het volgende:
Bij 1 van m'n contactpersonen van m'n inbox wordt altijd die berichten opgeslagen als concept, ook al ben ik die berichten aan het teruglezen en dan terug ga naar m'n inbox (Samsung Galaxy)

Maar waar zijn ze dan precies opgeslagen als concept ?

In de map "Concepten"? :P
pi_86546453
Ik vind die nieuwe Desire HD echt te groot en ik hoef ook geen echte toetsenbord bij die Desire Z(?). Komen er nog andere uit voor 2011? ;(
pi_86546476
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:34 schreef Ireyon het volgende:

[..]

In de map "Concepten"? :P
Ja, maar kan ze echt nergens vinden :')
pi_86546972
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind die nieuwe Desire HD echt te groot en ik hoef ook geen echte toetsenbord bij die Desire Z(?). Komen er nog andere uit voor 2011? ;(
Wat is er mis met een gewone Desire?
pi_86546992
_O_

Toch maar een Galaxy S aanschaffen, die kan dit nl. ook...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_86547304
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Wat is er mis met een gewone Desire?
Als ik een nieuwe telefoon mag halen wil ik ook een nieuwe. En ik wil die nieuwe Sense dan die alleen die telefoons hebben.
pi_86547445
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
_O_

Toch maar een Galaxy S aanschaffen, die kan dit nl. ook...
Idd wel errug nice :D
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_86548153
Weet iemand de instellingen voor internet van Ben? Dit werkt niet echt:
Instellingen internet
Profiel naam: Ben internet
Homepage (URL, startpagina): http://www.ben.nl
Naam toegangspunt: internet.ben
Netwerktype: IPv4
Proxy server adres: Geen
IP adres apparaat: Automatisch
Naam servers: Automatisch
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
IP adres apparaat: Automatisch
Verificatie: Normaal
Gebruikersnaam: geen (dus niets invullen)
Vraag om wachtwoord: nee
Wachtwoord: leeg (dus niets invullen)
pi_86563576
Iemand een idee :@?
pi_86565893
Via google kom ik ook op niets..
pi_86566094
Waarom bel je Ben niet gewoon?
pi_86566193
O ik was een beetje scheel en had internet ipv internet.ben ingetoetst :@

wel beetje langzaam inet vergeleken met telfort ;(
pi_86566252
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Als ik een nieuwe telefoon mag halen wil ik ook een nieuwe. En ik wil die nieuwe Sense dan die alleen die telefoons hebben.
Geloof me, die nieuwe Sense rollen ze heus ook wel uit over de Desire, Legend (en wellicht zelfs Wildfire).
pi_86566478
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Geloof me, die nieuwe Sense rollen ze heus ook wel uit over de Desire, Legend (en wellicht zelfs Wildfire).
Ze hebben al gemeld dat ze het niet doen dus hoe kom je daar op?
pi_86566627
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:03 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ze hebben al gemeld dat ze het niet doen dus hoe kom je daar op?
Oh nou das nieuw voor mij dan (en raar dat ze die devices wel naar FroYo updaten, maar niet naar nieuwe Sense).
pi_86566891
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh nou das nieuw voor mij dan (en raar dat ze die devices wel naar FroYo updaten, maar niet naar nieuwe Sense).
Volgens hen is het is beter zo voor de beveiliging. En heeft het niks te maken met mensen een nieuw toestel te laten kopen.

:')
pi_86566919
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:21 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Volgens hen is het is beter zo voor de beveiliging. En heeft het niks te maken met mensen een nieuw toestel te laten kopen.

:')
Heheh nee uiteraard heeft dat er niks mee te maken :D
Wat een BS argument verder, het enige verschil qua OS tussen de huidige Desire/Legend/Wildfire en Desire HD/Z is dan straks dus Sense, want ze draaien verder allemaal op FroYo, dus het is ECHT complete BS dat het allerlei issues zou gaan geven. De basis is hetzelfde.
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:24:45 #125
6941 APK
Factual, I think.
pi_86566959
Ik heb de 'battery level' app een week of 4 draaien, maar hij geeft nog steeds:

Accuracy: inaccurate
Estimated %: wait...
System %: wait...
Full battery life: wait...

Als ik op 'Accuracy' klik krijg ook alleen maar een rode balk en de boodschap 'Calibrating - Yes'.

Ben ik een of andere instelling vergeten of gaat 'ie gewoon lekker een half jaartje calibreren? :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')