Als er 1 krant is die ik NOOIT zal lezen is het de Telegraaf welquote:Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Past prima bij je gezien je taalgebruik
Maar serieus, je kan dat soort crap toch gewoon bij instellingen -> applicaties -> applicaties beheren er af gooien?
De App Titanium Backup kan je helpen. Moet je wel Root hebben. Daarmee kan je de standaard apps verwijderen zoals Daily Briefing en Telegraaf. Installeeren naar het tabblad Backp/Restore gaan en dan op je app klikken en dan staat er un-install.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:01 schreef Luco het volgende:
En ik zie het al, het zijn Samsung TouchWiz applicaties (Die Telegraaf app in ieder geval). Tussen m'n Android toepassingen in instellingen staat hij in ieder geval niet vermeld.
In de map "Concepten"?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:15 schreef seetjai het volgende:
Bij 1 van m'n contactpersonen van m'n inbox wordt altijd die berichten opgeslagen als concept, ook al ben ik die berichten aan het teruglezen en dan terug ga naar m'n inbox (Samsung Galaxy)
Maar waar zijn ze dan precies opgeslagen als concept ?
Wat is er mis met een gewone Desire?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind die nieuwe Desire HD echt te groot en ik hoef ook geen echte toetsenbord bij die Desire Z(?). Komen er nog andere uit voor 2011?
Als ik een nieuwe telefoon mag halen wil ik ook een nieuwe. En ik wil die nieuwe Sense dan die alleen die telefoons hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gewone Desire?
Idd wel errug nicequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
![]()
Toch maar een Galaxy S aanschaffen, die kan dit nl. ook...
Geloof me, die nieuwe Sense rollen ze heus ook wel uit over de Desire, Legend (en wellicht zelfs Wildfire).quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe telefoon mag halen wil ik ook een nieuwe. En ik wil die nieuwe Sense dan die alleen die telefoons hebben.
Ze hebben al gemeld dat ze het niet doen dus hoe kom je daar op?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geloof me, die nieuwe Sense rollen ze heus ook wel uit over de Desire, Legend (en wellicht zelfs Wildfire).
Oh nou das nieuw voor mij dan (en raar dat ze die devices wel naar FroYo updaten, maar niet naar nieuwe Sense).quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ze hebben al gemeld dat ze het niet doen dus hoe kom je daar op?
Volgens hen is het is beter zo voor de beveiliging. En heeft het niks te maken met mensen een nieuw toestel te laten kopen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou das nieuw voor mij dan (en raar dat ze die devices wel naar FroYo updaten, maar niet naar nieuwe Sense).
Heheh nee uiteraard heeft dat er niks mee te makenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:21 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Volgens hen is het is beter zo voor de beveiliging. En heeft het niks te maken met mensen een nieuw toestel te laten kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |