Ja vind ik ook.quote:
Ik jou ookquote:
Ik ookquote:
quote:
heey LLquote:
Maar nu weet ik nog niet waar je uitspraak over vrouwen op gebaseerd isquote:
Minder veel minder maar goed gelukkig word het weer drukker op het werk en heb ik over 2 weken vakantiequote:Op maandag 13 september 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar helemaal niet, of minder?
ik merk hetquote:
Alles goed?quote:
Jeej bijna vakantie (wat laat eigenlijk, of heb je eerder al vakantie gehad dit jaar)quote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Minder veel minder maar goed gelukkig word het weer drukker op het werk en heb ik over 2 weken vakantie
Ik heb soms ook een beetje een grote mondquote:Op maandag 13 september 2010 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan zou je de eerste zijn die van mij een bitch kan maken
.
Hey Giertjequote:
Wat een geluk toch weerquote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Minder veel minder maar goed gelukkig word het weer drukker op het werk en heb ik over 2 weken vakantie
jawel lekker drukke dag gehad op werkquote:
heey trevquote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Giertje
[..]
Wat een geluk toch weer
quote:Op maandag 13 september 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb soms ook een beetje een grote mond
Ja ook een drukke dag gehad, ik heb mezelf maar een schop onder me kont gegeven want ik werd niet echt vrolijk van mezelfquote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Giertje het volgende:
jawel lekker drukke dag gehad op werk
en met jou dan?
Schoonloeders. Ze zouden verboden moeten worden!quote:Op maandag 13 september 2010 21:08 schreef es70 het volgende:
Die van mij mag iets groter.
Ondanks het feit dat mijn schoonloeder nu al vindt dat ik 'vroegah' veel liever was.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schoonloeders. Ze zouden verboden moeten worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |