Jij woont dichtbij DKV. Dus.quote:
Komt door de TSquote:
Ik voel die liefduhhhhhhhhhhhhquote:
Hallo Alex.quote:
Zaterdag nogquote:
WOOOOOOHOOO OH LEEUWARDENNNNquote:
Wij staan onderaan en vieren feestquote:Op maandag 13 september 2010 21:01 schreef neen het volgende:
WIJ STAAN ONDERAAN JA WIJ STAAN ONDERAAN WIJ STAAN ONDERAAN JA WIJ STAAN ONDERAAN
OOOO YURI ROSE MET JE KALE KOP OOOO YURI ROSE MET JE KALE KOP
Kut gemistquote:Op maandag 13 september 2010 21:50 schreef neen het volgende:
Wat was dat godverdomme voor kutsamenvatting? Nou ja, Genee zei iig nog wel even"Cambuur!!" kutprogramma
quote:Op maandag 13 september 2010 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, alleen jammer van die leeuwarders! maar de rest is leuk
Zelfs de samenvatting op rtvoost.nl is nog beterquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef neen het volgende:
xxl samenvatting noemen ze dat, niet eens alle gele kaarten erin
Ik zet even een beat, wacht.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zet even een beat, wacht.
Boem,
tjikke,
tsss, tjikke
boem ,
, tjikke
, tsss
Ik voel me gevleid Neenquote:Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef neen het volgende:
Dit was voor jou Justmattie, op naar de 100
quote:
Als je in Elst strand wil ik je misschien wel een slaapplaats aanbieden.quote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef neen het volgende:
Oké richting Nijmegen hè ik moet geen vertragingen hebben
Nee. Of je bedoelt mijn gespierde bovenlichaam? Ik bin in Liwwadden. Dou niet meer juhquote:Op maandag 13 september 2010 23:05 schreef neen het volgende:
Wat is je adres? Of zijn het je eigen tieten
Ach, wat zal ik zeggenquote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Crutch het volgende:
Ik heb hier echte replica's van de tieten van DW en opdekop, kopen?
Bazenstadquote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef NoBody122 het volgende:
Kut Leeuwarden, die stad is veel te heersend, waardoor ik nu alweer een TVP moet plaatsen.
Kerst kan me niet snel genoeg komen, des te eerder is het weer zomer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:41 schreef justmattie het volgende:
Bijna weer kerst en sinterklaas en zo. Leuk sfeertje dan in de stad
Helemaal niet. Heb weer 50 ppp, omdat mijn internet sloom is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
en voor DW is het de fipo van pagina 2....
geen geschikte vrouw bij de handquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:01 schreef justmattie het volgende:
Ik doe liever neuken dan er naar kijken
wel op jouw computer danquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:01 schreef justmattie het volgende:
Ik doe liever neuken dan er naar kijken
Met jouw internet dan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen geschikte vrouw bij de hand
[..]
wel op jouw computer dan
Ik nu ook nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen geschikte vrouw bij de hand
[..]
wel op jouw computer dan
Geef me 3 uur.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
deal. kom maar hier met je peezee
Gezichtje op je hand tekenenquote:
Zo foutquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezichtje op je hand tekenen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezichtje op je hand tekenen
J. Lo toch?quote:
Tof, dan kan ik mijn bier op mijn kamer koelen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja!
Je gaat door voor de koelkast
SODEJUUUUH HEEJ! DAT MEEN JE NIET!?????quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:42 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Mwa dat niet zozeer, alleen licht geirriteerd.
Ik wil dat nog welquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:20 schreef neen het volgende:
mensen zonder koelkast op hun kamer
*kratje koud gezet heeft
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
SODEJUUUUH HEEJ! DAT MEEN JE NIET!?????
niet boos worden
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:20 schreef neen het volgende:
*kratje koud gezet heeft
Dan moet ik meer gaan betalenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:20 schreef neen het volgende:
*kratje koud gezet heeft
Nee want IBG loopt weer te kloten.quote:
Laat het 'm op youtube flikkerenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:47 schreef neen het volgende:
Whehe studiegenoot had filmpje van dronken vrienden enzo die genot zongen. In de achterlijkehoek dus
Ja die. En allebei ja. Maar ik heb blijkbaar onrechtmatig stufi gekregen en m;n OV is te vroeg ingegaan dus ik mag even 750 ophoesten en dat gaan ze inhouden dus krijg ik nog maar 118 stufi en daar kan ik niet eens van eten en roken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:49 schreef neen het volgende:
Je bedoelt duo![]()
Ingeschreven in gemeente en bij studielink?
Mijn adres klopt wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:53 schreef neen het volgende:
Ze hebben bij mij ook ingehouden toen mijn adres niet kloptevolgens hun dan
Maar nu krijg ik eer 266 eurotjes
Je woont in lollerelst zonder koelkastquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Alsof ik mijn huur met 266 kan betalen, laat staan met 118
Wat betaal jij voor hoeveel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:59 schreef neen het volgende:
Daar moet het de helft kosten van de stad
Nee oud enzo, dus overal hout.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zo dik?![]()
Dan kun je een boel lawaai maken dus.
286 veur 16m2 weinig keuze toen omdat ik na m'n vakantie nog geen kamer had en de maandag na terugkomst al moest beginnenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat betaal jij voor hoeveel?
Anti crackquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef NoBody122 het volgende:
¤160,- all inclusive voor 2/3e van een middelgroot kantoorpand
2 oudere huisgenoten zekerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef justmattie het volgende:
80 euro voor een heel huis. Kasten altijd gevuld.
Ja man, maar niet heel vaak aanwezig en zeuren nietquote:
In nijmegen is het ook moeilijk om een kamer te krijgen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef neen het volgende:
Ook kleiner maar wel inne stad. Arnhem is niet zo duur als nijmegen
En nog een jongere.quote:
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In nijmegen is het ook moeilijk om een kamer te krijgen.
n
[..]
En nog een jongere.
Mensen die nog met het kastensysteem werkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef justmattie het volgende:
80 euro voor een heel huis. Kasten altijd gevuld.
Ik ben goed.quote:
Jij hebt voorraadmanden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Mensen die nog met het kastensysteem werken
Van jou had ik verwacht dat je elke dag naar de supermarkt gaat.quote:
Dat was ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Van jou had ik verwacht dat je elke dag naar de supermarkt gaat.
Ga dat ook eens voor mij doen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:44 schreef justmattie het volgende:
Zelf soep maken is baas. Ik heb een keer champignonsoep gemaakt zelf. Met roux en zo
Ik mijn oudere huisgenote ook vaak.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef neen het volgende:
En ik zet m'n huisgenoten wel eens aan het werk weest wel
Kan wel een keerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga dat ook eens voor mij doen?
Dit weekend heb ik een feestje van mn nichtje.quote:
En vrijdag cambuur.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik een feestje van mn nichtje.
Genot!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En vrijdag cambuur.
En dat zei je al ja.
Het feit, dat je daar zelf nog over na moet denken, zegt natuurlijk genoeg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:16 schreef justmattie het volgende:
Ik bekijk het liever positief. Ik ben een kwaliteitsuser.
Zo, stof tot nadenken voor deze nacht. Doei Liwwadden en exporters
Waar beweer ik dat het één van jouw favoriete cabaretiérs is?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:59 schreef Crutch het volgende:
Pardon? 1 van?
Het is mijn favoriete grapjurk.
NERGENS!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:01 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat het één van jouw favoriete cabaretiérs is?
Zodra ik tijd heb zal ik eens een werkbeschrijving geven. Die heftrucks zijn trouwens net racewagens en zien er, op de vorken na, niet echt uit als heftrucks. Computer, radio en zo'n mc bakje en alles zit er inquote:Op woensdag 15 september 2010 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer krijgen wij een blik op je werkzaamheden?
weet ikquote:Op woensdag 15 september 2010 16:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zodra ik tijd heb zal ik eens een werkbeschrijving geven. Die heftrucks zijn trouwens net racewagens en zien er, op de vorken na, niet echt uit als heftrucks. Computer, radio en zo'n mc bakje en alles zit er in
Jij wil ook zo;n ding.quote:
Al een tijd niet meer gezien inderdaad. Misschien is Neen jonger. Zo gedraagt hij zich welquote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Jeugdige kijkers? Ik geloof dat ik de jongste ben hier, op Ilse na maar die komt hier nooit meer.
Alsof je het over de duivel hebtquote:
Dat nooit, ik ben bijna 23 weest wel GENOTquote:Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef justmattie het volgende:
Dat vroeg ik toch niet juh. Maar ik bin oek wiezer dan dou bist.
Heffe we nog samen knikkert oppe basisskool?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:28 schreef neen het volgende:
[..]
Dat nooit, ik ben bijna 23 weest wel GENOT
Denk het niet, hew alleen groep 1 en 2 in liwadden daanquote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heffe we nog samen knikkert oppe basisskool?
Dan niet denk ik. Waar hest de middelbare skool deen dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef neen het volgende:
[..]
Denk het niet, hew alleen groep 1 en 2 in liwadden daan
Vanaf 2e in liwwaddenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan niet denk ik. Waar hest de middelbare skool deen dan?
Als je er wat vaker in oefent, went het hetero-zijn misschien nog wel eensquote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef neen het volgende:
Soms vind ik het wel raar om de enige hetero te zijn in dit topic
ast my nog een keer homo noemst neuk ik dy in dyn aars weest welquote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef neen het volgende:
Soms vind ik het wel raar om de enige hetero te zijn in dit topic
GENOTquote:Op woensdag 15 september 2010 23:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als je er wat vaker in oefent, went het hetero-zijn misschien nog wel eens
Onder welke steen heb jij gelegen dan? Dit is al een week of 5/6 bezig op fok!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:50 schreef NoBody122 het volgende:
Waar komen trouwens al die gepaintte, boos kijkende, avatars vandaan, die de laatste tijd als paddestoelen uit de grond schieten op Fok!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |