Er zijn tegenwoordig meer dan genoeg modellen die in een keukenkastje passen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:17 schreef Xennia het volgende:
Dank allen en Ernst en Bobbie.
Ik ga met de installateur toch ook nog de optie voor het plaatsen in de keuken bekijken en dan beslissen.
Ja dat zou mooi zijn, maar in dat kastje daaronder zit mijn vaatwasser. Hoe moet het dan met de pijp? En aan de overkant is de laatste keukenkast de koelkast.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:21 schreef klipper het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig meer dan genoeg modellen die in een keukenkastje passen.
Op de plaats waar nu de geiser hangt kun je dus ook de nieuwe ketel laten plaatsen.
Of in dien je gelijk de keuken ga aanpakken laat hem dan verplaatsen naar de het kastje wat het dichts bij de buitenmuur komt.
Het is een Bosch hrc 30.Die zal nu hier ook wel afgebrand worden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:39 schreef Vonkenboer het volgende:
Bij oudere kleine gebouwen zie je ook wel eens een hokje buiten waarin de cv ketel zich bevind.
Wel met vorstbeveiliging en voldoende ventilatie.
Ook is er per type en merk ketel een bepaalde minimale ruimte nodig om en rond de cv ketel om te zorgen dat het apparaat correct functioneerd en makkelijk te onderhouden is.
Bij kleine cv ketels is het eerste merk waar ik aan denk Intergas, klein compact en relatief goedkoop.
Al zei mijn collega ooit "Liever een goede winterjas dan een intergas"
Is er naast de vaatwasser nog ruimte voor de buizen, die mogen ook met een bochtje boven de vaatwasser naar de cv ketelquote:Op woensdag 15 september 2010 14:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn, maar in dat kastje daaronder zit mijn vaatwasser. Hoe moet het dan met de pijp? En aan de overkant is de laatste keukenkast de koelkast.
er zal zeker wel op een aanmerkingen komen, maar daar moet je door heen kunnen kijken, er zijn maar een paar echte vakmensen hier op het forumquote:Op woensdag 15 september 2010 14:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is een Bosch hrc 30.Die zal nu hier ook wel afgebrand worden?
Ja, langs de muur dan.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:40 schreef exlurker het volgende:
[..]
Is er naast de vaatwasser nog ruimte voor de buizen, die mogen ook met een bochtje boven de vaatwasser naar de cv ketel
Even na gemeten. Het is 30 cm. Maar er moet natuurlijk ook nog plek zijn in de kast voor de aansluiting.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
remeha avanta maar dat ga je niet halen met je diepte.... afmetingen avanta: (60 x 40 x 29 cm)
27cm is wel erg ondiep?
Die komen er alleen onder of boven, de ketel zelf komt strak tegen de muur.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Even na gemeten. Het is 30 cm. Maar er moet natuurlijk ook nog plek zijn in de kast voor de aansluiting.
Wat is volgens jou een goede ketel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:24 schreef klipper het volgende:
[..]
Die komen er alleen onder of boven, de ketel zelf komt strak tegen de muur.
Vandaar ligt het er aan hoe veel je ervoor over hebt om de rest buiten zicht te houden en wat degene ervoor rekent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |